Hemmeligheder for kæresten??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

Muffinmus

Eh, jeg har vist mange små ting der ikke kommer frem.

fik en hemo efter den dsiet og det ved han ikke for siger jeg ikke vil have sex med lys hvis det er doggy-kan ikke få mig selv til at fortælle ham det.pinligt

ELSKER slik og det værste jeg har gjort var at købe en bakke med romkulger i, æde dem intilder var 2 tilbage, det vidste han der var, så da han gik, fik jeg lyst til retsenmed synes det var så pinligt jeg købte endnu en bakke, åd så der kun var 2 tilbage igen og stilte den tilbage i vindueskarmen....Skal lige siges jeg var temmelig gravid og upålidelig.

Siger ikke altid sandheden om ungerns tøjkøb som så mange andre:-)

Har ikke fortalt ham at jeg HADER hans tær om aftenen fordi de stinker i vildskab sidst på dagen.

Vil ikke fortælle ham jeg får lyst til at grine når jeg ser hvor skæv en penis nogle gange er..hoooost

Har ikke fortat ham at jeg er gået fra str 36 i trusser til mindst 40, for klipper tit mærkerne ud så jeg kan narre mig selv

Ork, der er sikkert mange flere, men stopper nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Mi

isabellamor skriver:

ej altså... jeg både prutter og går på toilet og laver det ene og det andet for åben dør... jeg bøvser og piller næse alt det der.. der er jeg slet ikke forfængelig... 

jeg barbere næsten aldrig ben!!! dog andre steder...!! self.. og det ved han godt 

jeg har slet ikke nogen hemligheder for min kæreste, jeg er så dårlig til at have hemmeligheder alligevel, og jeg har heller ingen hemninger så jeg er lige omvendt af alle jer piger  det er næsten helt flovt, føler mig slet ikke kvindelig. måske skulle jeg prøve at blive lidt mere feminin og lukke døren når jeg går ud og skider 

Hahahahahahaha...sådan er jeg nok også. Hvis han ikke magter hele pakken, så er det bare ærgeligt. Som jeg siger til ham, så beder jeg da heller ikke ham at barbere sit skridt, ben, armhuler. Men jeg er nok heller ikke så feminin, men hul i det

Har nok ikke rigtig nogle hemmeligheder. Altså jeg forsøger at skjule hvor meget tid jeg bruger ved computeren, men det har han da for længe siden gennemskuet

www.stjerneleg.dk

Anmeld

24. februar 2011

Mi

MariaE skriver:

Eh, jeg har vist mange små ting der ikke kommer frem.

fik en hemo efter den dsiet og det ved han ikke for siger jeg ikke vil have sex med lys hvis det er doggy-kan ikke få mig selv til at fortælle ham det.pinligt

ELSKER slik og det værste jeg har gjort var at købe en bakke med romkulger i, æde dem intilder var 2 tilbage, det vidste han der var, så da han gik, fik jeg lyst til retsenmed synes det var så pinligt jeg købte endnu en bakke, åd så der kun var 2 tilbage igen og stilte den tilbage i vindueskarmen....Skal lige siges jeg var temmelig gravid og upålidelig.

Siger ikke altid sandheden om ungerns tøjkøb som så mange andre:-)

Har ikke fortalt ham at jeg HADER hans tær om aftenen fordi de stinker i vildskab sidst på dagen.

Vil ikke fortælle ham jeg får lyst til at grine når jeg ser hvor skæv en penis nogle gange er..hoooost

Har ikke fortat ham at jeg er gået fra str 36 i trusser til mindst 40, for klipper tit mærkerne ud så jeg kan narre mig selv

Ork, der er sikkert mange flere, men stopper nu.

Og hvis han skulle sige hvilke hemmeligheder han har for dig, ville han måske sige:

Hun tror ikke jeg ved at hendes røv er vokset, men det gør jeg altså

Min mand bliver i hvert fald desperat, når jeg spørge ham om sådan noget. Det er som om han tænker: "Jeg ved der er et rigtigt svar på dette her spørgsmål. PIS...jeg ved bare ikke hvad det er"

www.stjerneleg.dk

Anmeld

24. februar 2011

Louisiana

Anonym skriver:

Hej alle kvinder....

Jeg sad lige og ordnede fødder ude på badeværelset, hvilket indebærer at klippe hård hud af  Og så tænkte jeg at det får min kæreste ALDRIG at se. Jeg har flere små hemmeligheder for ham. Rent uskyldige altså. Så nu går jeg til bekendelse... Eller næsten. Jeg er jo ano! Hi hi:

1. Jeg har en ligtorn Han må ikke engang røre mine fødder. Han må nemlig ikke opdage den!

2. Jeg køber ALT for meget slik når jeg handler...

3. Jeg går med en ring der er fra en eks-kæreste..... Ikke at der er følelser for den gamle. Men man smider sgu da ikke en diamant-ring ud vel???

He he... Hvad er jeres hemmeligheder??? Man kan svare anonymt.

Jeg kan med hånden på hjertet sige, at jeg ikke har hemmeligheder for kæresten  Vi kan råprutte, pille bussemænd, ordne fødder og alt det dér i samme rum, og er ikke flove over noget. Vi slapper fuldstændig af i hinandens nærvær  

Anmeld

24. februar 2011

Muffinmus

MarianneSonne skriver:

Og hvis han skulle sige hvilke hemmeligheder han har for dig, ville han måske sige:

Min mand bliver i hvert fald desperat, når jeg spørge ham om sådan noget. Det er som om han tænker: "Jeg ved der er et rigtigt svar på dette her spørgsmål. PIS...jeg ved bare ikke hvad det er"

www.stjerneleg.dk

Du har fuldstændigt ret, men det er fordi jeg hader jeg ikke er et nips mere, at jeg har fået "dame"røv og hænge patter, strækmærker og bare går lidt kedeligt klædt ofte.

Måske jeg bare skulle finde den mest lårkorte, en trøje der går til lige UNDER brysterne, mega høje støvler så jeg går ligesom de 15 årige der bare ikke kan se hvor vanvittigt det ser ud med ders ben når de går...og måske lige lidt ekstra farverig make up som en vold blå øjenskygge..

Ej kors mand hvor ville han flække af grin hvis han så mig så desperat

Anmeld

24. februar 2011

AnneBJ

MarianneSonne skriver:

Min mand bliver i hvert fald desperat, når jeg spørge ham om sådan noget. Det er som om han tænker: " Jeg ved der er et rigtigt svar på dette her spørgsmål. PIS...jeg ved bare ikke hvad det er"

Anmeld

24. februar 2011

betjenten

isabellamor skriver:

det er virkelig godt at jeg så ikke er den eneste så ^_^ 

Og er helt sikker på at vi ikke er de eneste...

Anmeld

24. februar 2011

kamtok

Fantastisk underholdende tråd 

Jeg er vist heller ikke den "femninine" kvinde - vi prutter, bøvser osv. i hinandens selskab.. 

Jeg er helt sikkert en slikmund og det ved min mand godt, men han tror også at jeg er holdt op med at spise slik - og det er jeg slet ikke, spiser det bare når han ikke er hjemme 

Anmeld

24. februar 2011

Bambii

isabellamor skriver:

ej altså... jeg både prutter og går på toilet og laver det ene og det andet for åben dør... jeg bøvser og piller næse alt det der.. der er jeg slet ikke forfængelig... 

jeg barbere næsten aldrig ben!!! dog andre steder...!! self.. og det ved han godt 

jeg har slet ikke nogen hemligheder for min kæreste, jeg er så dårlig til at have hemmeligheder alligevel, og jeg har heller ingen hemninger så jeg er lige omvendt af alle jer piger  det er næsten helt flovt, føler mig slet ikke kvindelig. måske skulle jeg prøve at blive lidt mere feminin og lukke døren når jeg går ud og skider 

Jeg kunne ikke skrive det bedre selv Det beskriver fuldstændig hvordan det er herhjemme.. Har INGEN hemmeligheder for hinanden

Anmeld

24. februar 2011

Loa

Hmm deciderede hemmeligheder...... 

1. Køber ALT for meget ALT for dyrt tøj/legetøj til Isabella, som jeg enten siger er noget jeg har haft længe, fået eller købt til en væsentlig lavere pris end hvad der passer.... 

2. Selvom vi er gået på kur, har jeg 3 gange være på MacDonalds siden nytår uden han ved det.....  (Damn you barselsfrihed)

Øv var der virkelig ikke mere? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.