Hmm...når jeg køber tøj over TS oplyser jeg tøjprisen, og ellers lægger jeg vægt på at der er altså inkl. porto. Selvom min kære kæreste hele tiden siger at jeg da bare skal købe tøj til mig selv og ungerne, og at han synes da også de mangler tøj så er det bare så svært!!! (jeg købte engang undertøj til børnene for 2500kr, og fattede han ikke noget af, og det sidder stadig i mig, at han synes jeg overkøbte. Hvilket jeg altså IKKE gjorde!!!)
Så er jeg nok heller ikke helt ærlig med hvor lang tid jeg bruger på computeren
-og så har jeg ALDRIG fortalt ham at jeg ofte tænker på min X. En x som jeg er lykkelig for at jeg IKKE er sammen med, men dog stadig et mennekse der betød og stadig betyder meget for mig, også selvom det nu er over 10 år siden jeg sidst har set ham!
-og så hader jeg det når han ved at jeg har mens. Jeg kan slet ikke klare det hvis jeg skal skifte bind og han så er ude på toilettet samtidig! Jeg beder ham om at gå ud, og det fatter han ikke noget af. Han kan også finde på at spørger om jeg har det, eller hvordan jeg har det (ala: har du meget ondt i maven osv.) og jeg kan slet ikke få noget svar over mine læber. Jeg hader det når han spørger! Jeg synes ikke det rager ham! -samtidig med at jeg synes det er noget underligt noget at holde hemmeligt.
Anmeld