Hemmeligheder for kæresten??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

Aprilmor11

FrøkenHedegaard skriver:

Jeg er en RIGTIG slikmund + ismund..

Så nogen gange hvis vi har været ude og handle og vi evt. har købt en liter carte dor´ is  NAM NAM - og jeg så er alene hjemme om aftenen.. Spiser jeg sku HELE literen, og siger at jeg har taget LIDT af isen

Også køber jeg en ny liter dagen efter, også spiser en lille smule af det  SÅ han ikke opdager noget!!

Ikke noget saftigt herfra

Den er jeg VIIIIILD med

Så fedt .. Det kan jeg godt lide ..

Hahaha .. Skrald grinte i min lejlighed helt alene, måtte tag mig selv i at jeg faktisk sad alene .. Og griner stadig af den :b

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

ZamanogDania

Hahahah hvor er det sjov

Nogle gange når jeg ikke har lyst til sex så lader jeg som om jeg har hovedpine! Altså skat jeg er syg, skal sove nu
Altså jeg er træt nogle gange, og det er min hemmelighed

Jeg gider ikke rydde op derhjemmme, så siger jeg jamen skat den lille bandit græd hele tiden og hang på mig så jeg kunne ikke gør noget som helst

Anmeld

24. februar 2011

Louise mortil4

Kirle skriver:

Nææææhhhh tror faktisk ikke vi har nogle hemmeligheder...

Eller jo jeg køber ting, men aldrig noget der er over 300kr, til køkkenet osv. som han jo ikke ved men heller ikke ikke-ved.

Er det ikke sådan at man altid hører om at kvinder fører hemmeligt tøjbudget? men jeg køber ikke engang tøj uden han ved det, gør det over min egne penge så det giver ikke mening at skulle holde det hemmeligt.???

Mht. min krop så er jeg rimelig cool omkring alle mine skønhedsfejl efter han så min livmoder ligge på maven da han ved en fejl kom til at se over det grønne klæde under KS

Men glæder mig til at lure om I andre har mange "gode" hemmeligheder så man måske kan blive inspireret eller lign...

ha ha ha ha jeg kan slet ikke holde op med at grine, undskyld, men kan lige se det for mig manden der lige kigger over og der ligger livmoderen så, det kan man da kalde at se hva der er inden i en person

Anmeld

24. februar 2011

Lisette 84

HAhahaha   Hvor er I sjove........

Jeg lader mig lige inspirere her *GGG*

Anmeld

24. februar 2011

B&J

Je har slet ingen hemmeligheder over for min fyr

tror jeg er lidt unormal hihihihhi

Anmeld

24. februar 2011

Benjamins'mor

For nogle måneder siden spurgte min kæreste om den trøje jeg havde på ikke var ny, så sagde jeg nej(havde haft den i et år). Har udnyttet det lidt siden. Hvis jeg er på tøsetur og køber lidt mere tøj end jeg har regnet med. Så viser jeg ham bare kun halvdelen.

Og så bruger jeg også den, hvis jeg ikke lige orker at rydde op eller lave mad, så siger jeg bare til kæresten at bettemand har været umulig hele dagen så jeg ikke har kunnet nå det.

Ellers har jeg ingen.

Anmeld

24. februar 2011

Bshizzle

Jeg er så flad af grin... !!!..

Jeg læste overskriften og forventede nogle saftige og ekstreme hemmeligheder der ville komme frem...
... Men i er jo ret så uskyldige..

Jeg har INGEN hemmeligheder... .. eller så tør jeg bare ik stå frem.

Anmeld

24. februar 2011

Anonym

Hmm...når jeg køber tøj  over TS oplyser jeg tøjprisen, og ellers lægger jeg vægt på at der er altså inkl. porto. Selvom min kære kæreste hele tiden siger at jeg da bare skal købe tøj til mig selv og ungerne, og at han synes da også de mangler tøj så er det bare så svært!!! (jeg købte engang undertøj til børnene for 2500kr, og fattede han ikke noget af, og det sidder stadig i mig, at han synes jeg overkøbte. Hvilket jeg altså IKKE gjorde!!!)

Så er jeg nok heller ikke helt ærlig med hvor lang tid jeg bruger på computeren

-og så har jeg ALDRIG fortalt ham at jeg ofte tænker på min X. En x som jeg er lykkelig for at jeg IKKE er sammen med, men dog stadig et mennekse der betød og stadig betyder meget for mig, også selvom det nu er over 10 år siden jeg sidst har set ham!

-og så hader jeg det når han ved at jeg har mens. Jeg kan slet ikke klare det hvis jeg skal skifte bind og han så er ude på toilettet samtidig! Jeg beder ham om at gå ud, og det fatter han ikke noget af. Han kan også finde på at spørger om jeg har det, eller hvordan jeg har det (ala: har du meget ondt i maven osv.) og jeg kan slet ikke få noget svar over mine læber. Jeg hader det når han spørger! Jeg synes ikke det rager ham! -samtidig med at jeg synes det er noget underligt noget at holde hemmeligt.

Anmeld

24. februar 2011

Ellim

Jeg tror jeg har mange små hemmeligheder.. hmmm - tænke tænke..

- fx fortæller jeg ham ikke at jeg er vildt betaget af måske hemmeligt forelsket "Erik" fra True blod sason 2 + 3.. Hehe..

- At jeg har opsparet nogle penge hjemme hos min mor som jeg ikke bruger så fornuftigt -> shopper for dem - nå jeg liiiige syntes at studiet er liiiidt hårdt el andre dårlige undskyldninger..

- Prutter ALDIG nå han er der - ved ikke hvorfor.. (Så han er også en af dem der tror at piger ikke prutter)

- At han ikke er tyndt håret..  Belive me: det er han.. Ved godt det er strengt at lyve.. Men tror virelig ikke at han vil blive lykkeligere af at jeg svaret "JA DET ER DU!!"

Anmeld

24. februar 2011

Isabella_mor

ej altså... jeg både prutter og går på toilet og laver det ene og det andet for åben dør... jeg bøvser og piller næse alt det der.. der er jeg slet ikke forfængelig... 

jeg barbere næsten aldrig ben!!! dog andre steder...!! self.. og det ved han godt 

jeg har slet ikke nogen hemligheder for min kæreste, jeg er så dårlig til at have hemmeligheder alligevel, og jeg har heller ingen hemninger så jeg er lige omvendt af alle jer piger  det er næsten helt flovt, føler mig slet ikke kvindelig. måske skulle jeg prøve at blive lidt mere feminin og lukke døren når jeg går ud og skider 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.