Hemmeligheder for kæresten??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

Lullaby

Jeg køber mere brugt tøj end nyt til både ungerne og jeg. Men fortæller ham ikke om det fordi jeg ved han hader brugt tøj. Dog har jeg grebet ham i at syntes noget var pænt som så var brugt så tror det er mere princippet i det han har noget imod

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

<3

Louise mortil4 skriver:

ha ha ha ha jeg kan slet ikke holde op med at grine, undskyld, men kan lige se det for mig manden der lige kigger over og der ligger livmoderen så, det kan man da kalde at se hva der er inden i en person

Ja han blev også noget grøn i kinderne og jeg spurgte hvad det var men han ville sjovt nok ikke fortælle mig det før nogle måneder efter

Jeg havde jo en lille dreng på mig som kunne distrahere mig fra alt det operationsmæssige

Den dag i dag griner vi godt og grundigt af det ind imellem

Anmeld

24. februar 2011

Anonym trådstarter

Åhh det er en underholdende tråd det her!!!!  Og jeg er da egentlig glad for at det ikke er så saftigt igen. Det viser bare at vi kvinder er nogle værre chokoladehungrende shoppe-nørder der kommer af sted med det vi kan!!!

Anmeld

24. februar 2011

CiSo

Jeg har heller ikke rigtig så mange hemmeligheder overfor min kæreste men har da lidt.

Siger tit at jeg har luftet hunden, men det har jeg slet ikke!! 

Og hvis han har noget slik liggende hjemme, som så er væk når han kommer hjem.. Så er det hunden der har spist det! IKKE MIG!

At hver gang jeg er irriteret over ham, ringer jeg til min mor og brokker mig! PINLIGT

Og selvfølgelig den med shoppingen, det er slet ikke særlig dyrt og købt på tilbud! yearh right!

Og til den værste! Han har ikke set mine bryster, siden jeg var gravid! Jeg syntes de hænger og jeg vil IKKE have en rører ved dem, bryder jeg mig ikke om, da de lige pt er madkasser! Jeg siger bare de er ømme til ham!

Anmeld

24. februar 2011

betjenten

isabellamor skriver:

ej altså... jeg både prutter og går på toilet og laver det ene og det andet for åben dør... jeg bøvser og piller næse alt det der.. der er jeg slet ikke forfængelig... 

jeg barbere næsten aldrig ben!!! dog andre steder...!! self.. og det ved han godt 

jeg har slet ikke nogen hemligheder for min kæreste, jeg er så dårlig til at have hemmeligheder alligevel, og jeg har heller ingen hemninger så jeg er lige omvendt af alle jer piger  det er næsten helt flovt, føler mig slet ikke kvindelig. måske skulle jeg prøve at blive lidt mere feminin og lukke døren når jeg går ud og skider 

Ha ha ha det kunne jeg have skrevet!!! Dejligt at jeg ikke er den eneste der ikke er "feminin"

Anmeld

24. februar 2011

trunte89

isabellamor skriver:

ej altså... jeg både prutter og går på toilet og laver det ene og det andet for åben dør... jeg bøvser og piller næse alt det der.. der er jeg slet ikke forfængelig... 

jeg barbere næsten aldrig ben!!! dog andre steder...!! self.. og det ved han godt 

jeg har slet ikke nogen hemligheder for min kæreste, jeg er så dårlig til at have hemmeligheder alligevel, og jeg har heller ingen hemninger så jeg er lige omvendt af alle jer piger  det er næsten helt flovt, føler mig slet ikke kvindelig. måske skulle jeg prøve at blive lidt mere feminin og lukke døren når jeg går ud og skider 

Årh hvor befriende! Det kunne ha varet mig der havde skrevet det!
Dt hele passer perfekt på mig. Troede jeg var den eneste af den slags

Anmeld

24. februar 2011

Isabella_mor

betjenten skriver:

Ha ha ha det kunne jeg have skrevet!!! Dejligt at jeg ikke er den eneste der ikke er "feminin"

det er virkelig godt at jeg så ikke er den eneste så ^_^ 

Anmeld

24. februar 2011

Betteisen

FrøkenHedegaard skriver:

Jeg er en RIGTIG slikmund + ismund..

Så nogen gange hvis vi har været ude og handle og vi evt. har købt en liter carte dor´ is  NAM NAM - og jeg så er alene hjemme om aftenen.. Spiser jeg sku HELE literen, og siger at jeg har taget LIDT af isen

Også køber jeg en ny liter dagen efter, også spiser en lille smule af det  SÅ han ikke opdager noget!!

Ikke noget saftigt herfra

LOL

Anmeld

24. februar 2011

AnneBJ

isabellamor skriver:

Jeg lukker døren når jeg går på wc, men bortset fra det vil jeg gerne være med i din ikke feminine klub

Anmeld

24. februar 2011

Kvindemin

AnneBJ skriver:

Ups.. det gør jeg også!

Men ellers ingen hemmeligheder her! Det er alt fra x-kærester, til hæmorider og reel vægt vi ved om hinanden her... 

Yeeees, samme her Sådan er et forhold for mig, han må gerne røde, se og føle mine ligtorne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.