Hemmeligheder for kæresten??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.852 visninger
77 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej alle kvinder....

Jeg sad lige og ordnede fødder ude på badeværelset, hvilket indebærer at klippe hård hud af  Og så tænkte jeg at det får min kæreste ALDRIG at se. Jeg har flere små hemmeligheder for ham. Rent uskyldige altså. Så nu går jeg til bekendelse... Eller næsten. Jeg er jo ano! Hi hi:

1. Jeg har en ligtorn Han må ikke engang røre mine fødder. Han må nemlig ikke opdage den!

2. Jeg køber ALT for meget slik når jeg handler...

3. Jeg går med en ring der er fra en eks-kæreste..... Ikke at der er følelser for den gamle. Men man smider sgu da ikke en diamant-ring ud vel???

He he... Hvad er jeres hemmeligheder??? Man kan svare anonymt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

samantha1986

Anonym skriver:

Hej alle kvinder....

Jeg sad lige og ordnede fødder ude på badeværelset, hvilket indebærer at klippe hård hud af  Og så tænkte jeg at det får min kæreste ALDRIG at se. Jeg har flere små hemmeligheder for ham. Rent uskyldige altså. Så nu går jeg til bekendelse... Eller næsten. Jeg er jo ano! Hi hi:

1. Jeg har en ligtorn Han må ikke engang røre mine fødder. Han må nemlig ikke opdage den!

2. Jeg køber ALT for meget slik når jeg handler...

3. Jeg går med en ring der er fra en eks-kæreste..... Ikke at der er følelser for den gamle. Men man smider sgu da ikke en diamant-ring ud vel???

He he... Hvad er jeres hemmeligheder??? Man kan svare anonymt.

Hmm vi har faktisk ikke som sådan hemmeligheder for hinanden. Men jeg har lidt som han ikke ved.

1: Er en kæmpe slikmund. Er på kur men køber ofte alligevel slik..

2: Jeg er begyndt at købe lidt baby ting selv om jeg ikke er gravid. Han har set lidt men ikke det hele

Anmeld

24. februar 2011

Rosa

Sommetider siger jeg at det tøj jeg har købt på TS kostede billigt - jeg nævner bare ikke portoen oveni... 

Jeg siger sommetider at det tøj jeg har købt til Jonathan har Mormor givet ham... Men i virkeligheden er det mig selv...

Jeg siger at hans mor er velkommen i 6 dage ad gangen - men i virkeligheden har jeg fået nok efter 3-4 dage...

Jeg siger til ham at man da sleet ikke kan se at han har taget på, men det kan man godt... 

Anmeld

24. februar 2011

AnneBJ

Rosa skriver:

Jeg siger til ham at man da sleet ikke kan se at han har taget på, men det kan man godt... 

Ups.. det gør jeg også!

Men ellers ingen hemmeligheder her! Det er alt fra x-kærester, til hæmorider og reel vægt vi ved om hinanden her... 

Anmeld

24. februar 2011

Anonym trådstarter

samantha1986 skriver:

Hmm vi har faktisk ikke som sådan hemmeligheder for hinanden. Men jeg har lidt som han ikke ved.

1: Er en kæmpe slikmund. Er på kur men køber ofte alligevel slik..

2: Jeg er begyndt at købe lidt baby ting selv om jeg ikke er gravid. Han har set lidt men ikke det hele

He he shop amok i baby. Ja du må vise ham det hen ad vejen!

Anmeld

24. februar 2011

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Sommetider siger jeg at det tøj jeg har købt på TS kostede billigt - jeg nævner bare ikke portoen oveni... 

Jeg siger sommetider at det tøj jeg har købt til Jonathan har Mormor givet ham... Men i virkeligheden er det mig selv...

Jeg siger at hans mor er velkommen i 6 dage ad gangen - men i virkeligheden har jeg fået nok efter 3-4 dage...

Åh gud det gør jeg også!!! ENgang købte jeg et par øreringe og så efter et par dage spurgte jeg ham om han overhovedet ikke havde lagt mærke til dem. Han troede bare det var nogen jeg hele tiden havde haft... Det har jeg sidenhen udnyttet lidt.... Ups!!!

Anmeld

24. februar 2011

<3

Nææææhhhh tror faktisk ikke vi har nogle hemmeligheder...

Eller jo jeg køber ting, men aldrig noget der er over 300kr, til køkkenet osv. som han jo ikke ved men heller ikke ikke-ved.

Er det ikke sådan at man altid hører om at kvinder fører hemmeligt tøjbudget? men jeg køber ikke engang tøj uden han ved det, gør det over min egne penge så det giver ikke mening at skulle holde det hemmeligt.???

Mht. min krop så er jeg rimelig cool omkring alle mine skønhedsfejl efter han så min livmoder ligge på maven da han ved en fejl kom til at se over det grønne klæde under KS

Men glæder mig til at lure om I andre har mange "gode" hemmeligheder så man måske kan blive inspireret eller lign...

Anmeld

24. februar 2011

eElak

HVor er i søde...

Sidder stille og venter på de saftige detaljer kommer på bordet

Anmeld

24. februar 2011

vingummibamse

køber tit tøj til lille pigen og siger det var på tilbud selvom jeg købte det til alm. pris.

Anmeld

24. februar 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

HVor er i søde...

Sidder stille og venter på de saftige detaljer kommer på bordet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.