Hemmeligheder for kæresten??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

Ansemusen

Jeg hører også til den komplet ærlige del af kvinderne herinde *griner*

Min kæreste sætter dog ikke just altid pris på min skiden for åben dør mm.  Men jeg har jo en masse jeg liiige skal fortælle imens, og det kan man jo ikke for lukket dør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Mi

MariaE skriver:

Du har fuldstændigt ret, men det er fordi jeg hader jeg ikke er et nips mere, at jeg har fået "dame"røv og hænge patter, strækmærker og bare går lidt kedeligt klædt ofte.

Måske jeg bare skulle finde den mest lårkorte, en trøje der går til lige UNDER brysterne, mega høje støvler så jeg går ligesom de 15 årige der bare ikke kan se hvor vanvittigt det ser ud med ders ben når de går...og måske lige lidt ekstra farverig make up som en vold blå øjenskygge..

Ej kors mand hvor ville han flække af grin hvis han så mig så desperat

Ja gør det! lol

Og så tag lige et billede og smid herind også.

Når du så går sådan rundt, så spørg ham om han syntes du ser pæn ud, og om din krop stadig kan bære sådan en påklædning

Min mand ville dreje otte gange rundt om sig selv, og så gå ud i værkstedet for at undgå at svarer

www.stjerneleg.dk

Anmeld

24. februar 2011

christensen

hahahah genial tråd,

jeg lyver sku os af og til, og det er de mest latterlige ting.

-hvis hans mor har bagt småkager benægter jeg hårdnakket at det er mig der har spist dem alle sammen, og siger i stedet at det min mor der har været der og spise dem  hahaha

- hvis jeg ikke har fået lavet en skid i løbet af en dag giver jeg min datter skylden og siger at jeg slet slet ikke har haft tid!

- hvis han spørg om jeg har givet katten vand siger jeg ofte ja uden jeg overhovedet har kigget om der er mere tilbage, når han så opdager det siger jeg at katten er UTROLIG tørstig så den har nok bare drukket det jeg har givet den..

- kommer også til at lyve engang imellem hvis han har tømt postkasse og der er brev til mig fra nordea og han spørg hvad de skriver, så kommer jeg til at sige at det er et kontoudtog, men i virkeligheden oplyser de mig bare om at jeg har et kæmpe overtræk

Anmeld

24. februar 2011

Majeha

FrøkenHedegaard skriver:

Jeg er en RIGTIG slikmund + ismund..

Så nogen gange hvis vi har været ude og handle og vi evt. har købt en liter carte dor´ is  NAM NAM - og jeg så er alene hjemme om aftenen.. Spiser jeg sku HELE literen, og siger at jeg har taget LIDT af isen

Også køber jeg en ny liter dagen efter, også spiser en lille smule af det  SÅ han ikke opdager noget!!

Ikke noget saftigt herfra

Åh Gud, kunne SÅ meget være mig, der skrev det der... I starten prøvede jeg at bilde ham ind, at det var Luc, der havde spist så meget, eller fået resten af kagerne o.lign.

Men kun indtil han sagde, at det var meget vigtigt, at Luc ikke fik for meget sukker, og der ikke var nogen grund til at give ham sådanne ting, medmindre der er en særlig lejlighed.

Svarede bare " Ja, selvfølgelig skal han ikke det, det var bare lige denne ene gang" eller "han fandt dem selv ude i skabet, og nåede ikke at stoppe ham, før de var ædt". Krøb aldrig til korset og må nu finde på andre metoder...  Har dog slet slet ikke godt af de søde sager, men siger jeg, at jeg cutter det, vil det være en hemmelighed/løgn over for JER

Anmeld

24. februar 2011

Silvermist

Selvom jeg opfører mig yderst feminint blandt de fleste og selvom min påklædning er feminin, så er jeg skam bare en pige der kan beherske mig, når jeg har lyst. På denne måde fremstår jeg feminin, pæn og velopdragen.

Men skindet bedrager. Herhjemme prutter jeg om kap med min mand, er rigtig god til at bøvse højt, går på toilettet og laver stort imens jeg snakker med min mand, elsker at plukke de små hår på min mands ryg og jeg kunne blive ved og ved. Jeg er feminin - på det ydre.

Ang. hemmeligheder, så har jeg nogle gange købt tøj og ting til pigerne og opgivet en lavere pris, hvis manden har spurgt. Sommetider lader jeg også som om at det nye tøj er noget pigerne har haft længe, men som jo blev væk. Så bemærker han intet. Okay det er jo ikke særlig fedt, men det sker også meget sjældent

Anmeld

24. februar 2011

K&S

MariaE skriver:

Eh, jeg har vist mange små ting der ikke kommer frem.

fik en hemo efter den dsiet og det ved han ikke for siger jeg ikke vil have sex med lys hvis det er doggy-kan ikke få mig selv til at fortælle ham det.pinligt

ELSKER slik og det værste jeg har gjort var at købe en bakke med romkulger i, æde dem intilder var 2 tilbage, det vidste han der var, så da han gik, fik jeg lyst til retsenmed synes det var så pinligt jeg købte endnu en bakke, åd så der kun var 2 tilbage igen og stilte den tilbage i vindueskarmen....Skal lige siges jeg var temmelig gravid og upålidelig.

Siger ikke altid sandheden om ungerns tøjkøb som så mange andre:-)

Har ikke fortalt ham at jeg HADER hans tær om aftenen fordi de stinker i vildskab sidst på dagen.

Vil ikke fortælle ham jeg får lyst til at grine når jeg ser hvor skæv en penis nogle gange er..hoooost

Har ikke fortat ham at jeg er gået fra str 36 i trusser til mindst 40, for klipper tit mærkerne ud så jeg kan narre mig selv

Ork, der er sikkert mange flere, men stopper nu.

Tårerne triller næsten ned af kinderne  (på både manden og jeg)

Anmeld

24. februar 2011

K&S

Loa skriver:

Hmm deciderede hemmeligheder...... 

1. Køber ALT for meget ALT for dyrt tøj/legetøj til Isabella, som jeg enten siger er noget jeg har haft længe, fået eller købt til en væsentlig lavere pris end hvad der passer.... 

2. Selvom vi er gået på kur, har jeg 3 gange være på MacDonalds siden nytår uden han ved det.....   (Damn you barselsfrihed)

Øv var der virkelig ikke mere? 

Anmeld

24. februar 2011

Muffinmus

MarianneSonne skriver:

Ja gør det! lol

Og så tag lige et billede og smid herind også.

Når du så går sådan rundt, så spørg ham om han syntes du ser pæn ud, og om din krop stadig kan bære sådan en påklædning

Min mand ville dreje otte gange rundt om sig selv, og så gå ud i værkstedet for at undgå at svarer

www.stjerneleg.dk

tror hans svar ville afhænge af om han så muligheden for at score sig en gang sex ved at lyve lidt

MEN; god ide, måske man skulel lave en se lige mig ttråd, men lidt skøre poppede billeder eller hvad man nu lige kan finde på, godt grin i hvert fald, så længe det holdes i en sarkastisk tone:-)

Anmeld

24. februar 2011

Muffinmus

K&S skriver:

Tårerne triller næsten ned af kinderne  (på både manden og jeg)

piiiinligt du viser mande det, nu ved han mere om de slemme ting end min egen gør...

Anmeld

24. februar 2011

K&S

MariaE skriver:

piiiinligt du viser mande det, nu ved han mere om de slemme ting end min egen gør...

Jeg kan slet ikke holde det for mig selv, jeg er jo ved at dø af grin, så jeg blev NØDT TIL at dele det med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.