Hemmeligheder for kæresten??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

Hasselnødden

isabellamor skriver:

ej altså... jeg både prutter og går på toilet og laver det ene og det andet for åben dør... jeg bøvser og piller næse alt det der.. der er jeg slet ikke forfængelig... 

jeg barbere næsten aldrig ben!!! dog andre steder...!! self.. og det ved han godt 

jeg har slet ikke nogen hemligheder for min kæreste, jeg er så dårlig til at have hemmeligheder alligevel, og jeg har heller ingen hemninger så jeg er lige omvendt af alle jer piger  det er næsten helt flovt, føler mig slet ikke kvindelig. måske skulle jeg prøve at blive lidt mere feminin og lukke døren når jeg går ud og skider 

Forbliv du bare som du er - det kan alle os piger sgu godt trænge til, at der bliver lavet lidt ravage i alt det "feminine" bavl  Jeg elsker en af mine veninder netop for at være som du, når jeg nu ikke kan finde ud af det - men sammen med hende er det nemmere  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Hasselnødden

sophieamalia skriver:

Jeg har heller ikke rigtig så mange hemmeligheder overfor min kæreste men har da lidt.

Siger tit at jeg har luftet hunden, men det har jeg slet ikke!! 

Og hvis han har noget slik liggende hjemme, som så er væk når han kommer hjem.. Så er det hunden der har spist det! IKKE MIG!

At hver gang jeg er irriteret over ham, ringer jeg til min mor og brokker mig! PINLIGT

Og selvfølgelig den med shoppingen, det er slet ikke særlig dyrt og købt på tilbud! yearh right!

Og til den værste! Han har ikke set mine bryster, siden jeg var gravid! Jeg syntes de hænger og jeg vil IKKE have en rører ved dem, bryder jeg mig ikke om, da de lige pt er madkasser! Jeg siger bare de er ømme til ham!

Håber den bliver luftet rigeligt af ham så  Hvad ville du sige til ikke at komme på toilet eller gå udenfor fordi du var underlagt en andens behov og kontrol?

Anmeld

24. februar 2011

CiSo

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Håber den bliver luftet rigeligt af ham så  Hvad ville du sige til ikke at komme på toilet eller gå udenfor fordi du var underlagt en andens behov og kontrol?

rolig nu.. Den hund lider ingen last, den bliver luftet alt det den skal. Men det er hans hund, derfor må han også lufte den, og det gør han også.

Anmeld

24. februar 2011

Hasselnødden

sophieamalia skriver:

rolig nu.. Den hund lider ingen last, den bliver luftet alt det den skal. Men det er hans hund, derfor må han også lufte den, og det gør han også.

Mmm godt  

Så bare sig nej og kom med en eller anden forklaring på hvorfor du ikke lige kunne komme til det - det virker jo for de andre herinde, måske lidt inspiration

Anmeld

24. februar 2011

slettet_7530

Anonym skriver:

Hej alle kvinder....

Jeg sad lige og ordnede fødder ude på badeværelset, hvilket indebærer at klippe hård hud af  Og så tænkte jeg at det får min kæreste ALDRIG at se. Jeg har flere små hemmeligheder for ham. Rent uskyldige altså. Så nu går jeg til bekendelse... Eller næsten. Jeg er jo ano! Hi hi:

1. Jeg har en ligtorn Han må ikke engang røre mine fødder. Han må nemlig ikke opdage den!

2. Jeg køber ALT for meget slik når jeg handler...

3. Jeg går med en ring der er fra en eks-kæreste..... Ikke at der er følelser for den gamle. Men man smider sgu da ikke en diamant-ring ud vel???

He he... Hvad er jeres hemmeligheder??? Man kan svare anonymt.

Det er svært at have hemmelighder for hinanden når man efterhånden har været sammen i 17 år

Anmeld

25. februar 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Eh, jeg har vist mange små ting der ikke kommer frem.

fik en hemo efter den dsiet og det ved han ikke for siger jeg ikke vil have sex med lys hvis det er doggy-kan ikke få mig selv til at fortælle ham det.pinligt

ELSKER slik og det værste jeg har gjort var at købe en bakke med romkulger i, æde dem intilder var 2 tilbage, det vidste han der var, så da han gik, fik jeg lyst til retsenmed synes det var så pinligt jeg købte endnu en bakke, åd så der kun var 2 tilbage igen og stilte den tilbage i vindueskarmen....Skal lige siges jeg var temmelig gravid og upålidelig.

Siger ikke altid sandheden om ungerns tøjkøb som så mange andre:-)

Har ikke fortalt ham at jeg HADER hans tær om aftenen fordi de stinker i vildskab sidst på dagen.

Vil ikke fortælle ham jeg får lyst til at grine når jeg ser hvor skæv en penis nogle gange er..hoooost

Har ikke fortat ham at jeg er gået fra str 36 i trusser til mindst 40, for klipper tit mærkerne ud så jeg kan narre mig selv

Ork, der er sikkert mange flere, men stopper nu.

eller hvor lang en pose sådan nogle kugler nogle gange har

Anmeld

25. februar 2011

Muffinmus

Anonym skriver:

eller hvor lang en pose sådan nogle kugler nogle gange har

BONUSGRIN

Meget muligt vi får rynkeballer og hængepatter, MEEEN

De får til gengæld totalt hængenosser så man er bange får de får knæskade hvis de løber for hurtigt.....

Anmeld

26. februar 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

BONUSGRIN

Meget muligt vi får rynkeballer og hængepatter, MEEEN

De får til gengæld totalt hængenosser så man er bange får de får knæskade hvis de løber for hurtigt.....

Ja og vi får konstante mavepustere/lussinger med vores lange bryster!!! Pest eller kolera!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.