Hemmeligheder for kæresten??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

Anonym

Jeg kigger løsningerne til kryds og tværs'ene og kæresten tror bare jeg er rigtig dygtig til at løse dem...

Jeg smug røg i 2 måneder efter jeg sagde jeg var stoppet...

Jeg elsker ispinde og spiser tit en eller to i løbet af dagen og når vi så skal have en is om aftenen, siger jeg at jeg slet ikke har fået nogen.... (og jeg undre mig over min overvægt )

Jeg gør rent 1 time før han kommer hjem fra arbejde og påstår jeg har gjort rent heeele dagen...

Mon jeg kan finde flere?? ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg kigger løsningerne til kryds og tværs'ene og kæresten tror bare jeg er rigtig dygtig til at løse dem...

Jeg elsker ispinde og spiser tit en eller to i løbet af dagen og når vi så skal have en is om aftenen, siger jeg at jeg slet ikke har fået nogen.... (og jeg undre mig over min overvægt )

Jeg gør rent 1 time før han kommer hjem fra arbejde og påstår jeg har gjort rent heeele dagen...

Ha ha ha hvor er det fedt!!!!

Anmeld

24. februar 2011

Gyllibik

Hi hi, jeg har en lidt omvendt hemmelighed end nogle af jer andre.

Jeg køber tøj på bud,  og siger hjemme at jeg har givet fuld pris. Pengene ligger jeg til side, så vi har en ekstra opsparing til mini ferier. Afslørede det så for ham forleden, så egentligt ikke en hemmelighed længere.

Anmeld

24. februar 2011

Gyllibik

Anonym skriver:

Ha ha ha, den med rengøringen har jeg også her hjemme

Anmeld

24. februar 2011

Anonym trådstarter

Gyllibik skriver:

Jeg køber tøj på bud,  og siger hjemme at jeg har givet fuld pris. Pengene ligger jeg til side, så vi har en ekstra opsparing til mini ferier. Afslørede det så for ham forleden, så egentligt ikke en hemmelighed længere.

Ej en fed ide!!!

Anmeld

24. februar 2011

<3

Gyllibik skriver:

Se DER var en hemmelighed jeg kan bruge!!!! Tak for den!

Anmeld

24. februar 2011

Malene84

Anonym skriver:

Hej alle kvinder....

Jeg sad lige og ordnede fødder ude på badeværelset, hvilket indebærer at klippe hård hud af  Og så tænkte jeg at det får min kæreste ALDRIG at se. Jeg har flere små hemmeligheder for ham. Rent uskyldige altså. Så nu går jeg til bekendelse... Eller næsten. Jeg er jo ano! Hi hi:

1. Jeg har en ligtorn Han må ikke engang røre mine fødder. Han må nemlig ikke opdage den!

2. Jeg køber ALT for meget slik når jeg handler...

3. Jeg går med en ring der er fra en eks-kæreste..... Ikke at der er følelser for den gamle. Men man smider sgu da ikke en diamant-ring ud vel???

He he... Hvad er jeres hemmeligheder??? Man kan svare anonymt.

puhaaa... tror jeg har mange, uden helt at kunne huske dem alle.... her kommer de mest brugte...

• Men hvis han spørg hvor mit nye tøj kommer fra... er det noget gammelt fra tidligere år
  • 
  • Babytøjet er noget jeg enten har fået fra veninder/mor/mormor eller købt MEGET billigt...
  • Hvis jeg har glemt at barbere ben... og han vil noget... så har jeg pludselig ondt i hoved el. træt (såååå latterligt... selv efter 3 år sammen hænger den ved... og jeg ved, at han ville være røv ligeglad.... men jeg er mega forfængelig)!
  • Vi har en aftale om ikke at tage sol  så hvis han opdager jeg lige har været dernede, så har jeg bare gået en laaaaang tur med ungerne og det må da helt sikkert være vinden der har givet mig røde kinder (OMG)!!

Anmeld

24. februar 2011

Gyllibik

Kirle skriver:

Se DER var en hemmelighed jeg kan bruge!!!! Tak for den!

Anmeld

24. februar 2011

Kruse90

Malene84 skriver:

puhaaa... tror jeg har mange, uden helt at kunne huske dem alle.... her kommer de mest brugte...

• Men hvis han spørg hvor mit nye tøj kommer fra... er det noget gammelt fra tidligere år
  • 
  • Babytøjet er noget jeg enten har fået fra veninder/mor/mormor eller købt MEGET billigt...
  • Hvis jeg har glemt at barbere ben... og han vil noget... så har jeg pludselig ondt i hoved el. træt (såååå latterligt... selv efter 3 år sammen hænger den ved... og jeg ved, at han ville være røv ligeglad.... men jeg er mega forfængelig)!
  • Vi har en aftale om ikke at tage sol  så hvis han opdager jeg lige har været dernede, så har jeg bare gået en laaaaang tur med ungerne og det må da helt sikkert være vinden der har givet mig røde kinder (OMG)!!

hahahhah hvor det sjovt

De er gooode smukke

Anmeld

24. februar 2011

Anonym trådstarter

Malene84 skriver:

• 

Ha ha ha hvor er det fedt!!!! Jeg bliver bare SÅ brun om vinteren!!!! Ha ha ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.