Er det iorden at være venner med en x...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg har stemt JA!

Blot fordi man ikke matchede som kærester, er det ikke ensbetydende med at man ikke kan være venner.

Ser absolut intet forkert i at være venner med en x-kæreste hverken på facebook eller i det virkelige liv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Anneiris

Jeg har stemt nej, for jeg synes overhovedet ikke det er okay at være venner med eks kærester hverken på face, eller i det virkelige liv! Hvis man har børn sammen er det noget helt andet, men nej jeg synes bestemt ikke det er okay på nogen måder.

Anmeld

25. februar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Anneiris skriver:

Jeg har stemt nej, for jeg synes overhovedet ikke det er okay at være venner med eks kærester hverken på face, eller i det virkelige liv! Hvis man har børn sammen er det noget helt andet, men nej jeg synes bestemt ikke det er okay på nogen måder.

Hvorfor synes du ikke det er okay?

Anmeld

25. februar 2011

Lillefe

Jeg har stemt blankt.. Da jeg syntes det kommer helt andpå situationen

Anmeld

25. februar 2011

Tullemor82

Ja da, selvfølgelig er det ok, tror sgu ikke man finder sammen igen bare fordi man er venner på facebook

Jeg priser mig da lykkelig for at jeg har et godt forhold til min søns far, det letter bare samarbejdet helt vildt, og jeg vil da også til enhver tid foretrække at en ny kæreste med barn samarbejder og er venner med sit barns mor end at de bekriger hinanden

Man er nød til at stole på hinanden, ellers kommer man ikke særlig langt

Anmeld

25. februar 2011

Loa

Det er vel svært at sige endegyldigt om det er okay. Det kommer jo an på personerne indvolveret. Jeg ville ikke bryde mig om min mand var venner med sin x'er... Jeg er ikke selv venner med nogen fra min fortid.... 

Anmeld

25. februar 2011

Anneiris

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Hvorfor synes du ikke det er okay?

Jamen det synes jeg ikke fordi jeg mener at en EKS høre til i fortiden. Og så fordi at der er jo en grund til at man ikke er sammen længere. Altså.. Hvis min kæreste blev venner med hans eks, så havde jeg bedt ham om at slette hende, med det samme, sådan er jeg bare. Jeg kan simpelthen ikke arbejde med at de er venner og snakker sammen, desuden bryder jeg mig slet ikke om at hans eks kan sidde og snage i mine og hans ting! Thats why ..

Anmeld

25. februar 2011

eElak

Jamen det synes jeg ikke fordi jeg mener at en EKS høre til i fortiden. Og så fordi at der er jo en grund til at man ikke er sammen længere. Altså.. Hvis min kæreste blev venner med hans eks, så havde jeg bedt ham om at slette hende, med det samme, sådan er jeg bare. Jeg kan simpelthen ikke arbejde med at de er venner og snakker sammen, desuden bryder jeg mig slet ikke om at hans eks kan sidde og snage i mine og hans ting! Thats why ..

Hvad så hvis der er børn inde i billedet??

Anmeld

25. februar 2011

slettet_7530

jeg er ven med mange af mine xer på fb

Anmeld

25. februar 2011

Anneiris

KaLee skriver:

Hvad så hvis der er børn inde i billedet??

Jamen som sagt i mit første indlæg så er det en hel anden snak hvis der er børn inde i billedet! - Men helt ærligt? Betyder facebook så meget? Jeg mener.. Hvis min kæreste og jeg går fra hinanden som uvenner, har jeg da bestemt ikke tænkt mig at lade ham blive på min liste som venner, for det er jo løgn? Han er jo ikke min ven, og det rager ikke ham hvad jeg laver. :-) Men vi går ikke fra hinanden, det var bare et eks.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.