Anneiris skriver:
Jamen det synes jeg ikke fordi jeg mener at en EKS høre til i fortiden. Og så fordi at der er jo en grund til at man ikke er sammen længere. Altså.. Hvis min kæreste blev venner med hans eks, så havde jeg bedt ham om at slette hende, med det samme, sådan er jeg bare. Jeg kan simpelthen ikke arbejde med at de er venner og snakker sammen, desuden bryder jeg mig slet ikke om at hans eks kan sidde og snage i mine og hans ting!
Thats why ..
Jeg kan slet ikke forstå din holdning! 
Som jeg har kommenteret længere oppe, mener jeg sagtens at man kan være venner med sin x efterfølgende. Bare fordi man ikke passer sammen som et par, kan man da stadig være venner?! - Derudover synes jeg det er enormt vigtigt at man kan have et sundt forhold til hinanden, såfremt der er børn involveret.
Med hånden på hjertet - hvis jeg ikke brød mig om, at min mand var venner med hans x'er - uanset facebook eller i den virkelige verden, så ville det være et tegn på usikkerhed fra min side af. Usikkerhed på om jeg kan stole på ham... om han virkelig er min. Den tvivl går jeg overhovedet ikke rundt med, så derfor ser jeg absolut ikke nogen hindring i at han er venner med sine x'ere på facebook. Han må være venner med dem han lyster...
Anmeld