Er det iorden at være venner med en x...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

eElak

Anneiris skriver:

Jamen som sagt i mit første indlæg så er det en hel anden snak hvis der er børn inde i billedet! - Men helt ærligt? Betyder facebook så meget? Jeg mener.. Hvis min kæreste og jeg går fra hinanden som uvenner, har jeg da bestemt ikke tænkt mig at lade ham blive på min liste som venner, for det er jo løgn? Han er jo ikke min ven, og det rager ikke ham hvad jeg laver. :-) Men vi går ikke fra hinanden, det var bare et eks.

Kunne ikke huske dit første indlæg...

Som jeg skriver - jeg er venner med flere af mine x'er... Den ene har jeg et barn med (og vi er også venner i det virkelige liv).

Men det er kun "gode xer" jeg er venner med.. de dårlige kan holde sig væk

Men mit barns far - ham er jeg nok venner med på FB ligemeget hvad... For vi bruger det også til at dele billeder af vores søn til hinanden osv..
Der ligger heller ikke noget i kortene til at vi pludselig skulle hade hinanden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Anneiris

KaLee skriver:

Kunne ikke huske dit første indlæg...

Som jeg skriver - jeg er venner med flere af mine x'er... Den ene har jeg et barn med (og vi er også venner i det virkelige liv).

Men det er kun "gode xer" jeg er venner med.. de dårlige kan holde sig væk

Men mit barns far - ham er jeg nok venner med på FB ligemeget hvad... For vi bruger det også til at dele billeder af vores søn til hinanden osv..
Der ligger heller ikke noget i kortene til at vi pludselig skulle hade hinanden

Nå ja, men hvis faren til dit barn og dig kan sammen, så synes jeg det er fint. Det er også bedst for barnet jo.. Min mor er da også venner med min far på face, og de er ikke sammen mere, og har ikke været det 20 år.

Men nu tænker jeg, at jeg ikke synes det er i orden hvis Ziad, min kæreste var venner med samtlige eks kærester, det høre bare ikke til nogen steder synes jeg..

Anmeld

25. februar 2011

ønskebørn74

Zette skriver:

... begrund gerne! 

Jeg vil sige det kommer an på den nye partner... Denne skal prioriteres først... For ikke alle har det godt med det... Og så må man sørge for at indrage den nye partner, el. ikke ses så meget til exen er i nyt forhold... Så er der mulighed for hygge alle 4 og partneren har mulighed for at vænne sig til det..

Anmeld

25. februar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Anneiris skriver:

Jamen det synes jeg ikke fordi jeg mener at en EKS høre til i fortiden. Og så fordi at der er jo en grund til at man ikke er sammen længere. Altså.. Hvis min kæreste blev venner med hans eks, så havde jeg bedt ham om at slette hende, med det samme, sådan er jeg bare. Jeg kan simpelthen ikke arbejde med at de er venner og snakker sammen, desuden bryder jeg mig slet ikke om at hans eks kan sidde og snage i mine og hans ting! Thats why ..

Jeg kan slet ikke forstå din holdning!

Som jeg har kommenteret længere oppe, mener jeg sagtens at man kan være venner med sin x efterfølgende. Bare fordi man ikke passer sammen som et par, kan man da stadig være venner?! - Derudover synes jeg det er enormt vigtigt at man kan have et sundt forhold til hinanden, såfremt der er børn involveret.

Med hånden på hjertet - hvis jeg ikke brød mig om, at min mand var venner med hans x'er - uanset facebook eller i den virkelige verden, så ville det være et tegn på usikkerhed fra min side af. Usikkerhed på om jeg kan stole på ham... om han virkelig er min. Den tvivl går jeg overhovedet ikke rundt med, så derfor ser jeg absolut ikke nogen hindring i at han er venner med sine x'ere på facebook. Han må være venner med dem han lyster...

Anmeld

25. februar 2011

saxa

Ja det synes jeg det er.. Er venner med alle mine X'er - både på face og IRL.. Husbonni ved det - og han snakker også godt med dem.. Og han er faktisk også venner med nogle af dem på face.. Kan ikke se hvorfor de skal helt ud af mit liv, de har jo været med til at gøre mig til den jeg er idag..

Så længe husbonni accepterer det og er helt cool med det, ser jeg det ikke som et problem.. Og sådan er det self også omvendt med hans x'er.. Man er nød til at stole på hinanden (og det gør vi)

Anmeld

25. februar 2011

Fenja09

Har stemt JA!

Synes da det er helt fint, at folk kan være venner efter endt parforhold, det må da være det bedste for alle parter. Jeg synes også at det kommer an på hvordan ens kæreste har det med det - jeg ville ikke gide at være venner med en x eller flere, hvis det lavede rod i mit nuværende forhold.

Min bedste kammerat er en x og han kommer her i huset, som alle andre venner og snakker fint med min nuværende kæreste - ja og min kammerat/x´s kæreste kommer her da også og hende er vi da begge venner med på FB ( kæresten og jeg).

Hvis man er sikker på det forhold man er i ser jeg slet ikke noget problem med det. Man skal selvfølgelig stole på sin partner og omvendt.

/Fenja

Anmeld

25. februar 2011

Bavianis

Altså, man er jo venner med så mange på facbook, så det kan der vel ikke være noget galt i. Hvis det generede min kæreste blev de dog slettet med det samme.

Anmeld

25. februar 2011

mariamiss6

Selvfølgelig er det helt i orden at være venner med sine x'er....

Man skal bare huske at holde det på venneplan, og ikke liiiiiige komme til alt muligt...

Jeg tror ikke der er een eneste af mine x'er jeg ikke ville kunne tale med.

Nogle af dem ser jeg af naturlige årsager ikke. Men dem jeg ser i ny og næ (og ungernes far selvfølgelig) er jeg da helt fine venner med. Tja, den ene har sågar 2 børn, og bor, sammen med min ene søster... 

Anmeld

25. februar 2011

MariaJ

Jeg har stemt ja, men vil sige at det kommer meget an på situationen. Jeg er ikke venner med mine ekskærester på facebook. Jeg tror heller ikke manden er venner med nogen af sine, men har på den anden side ikke checket det. Det ville ikke genere mig, hvis han er.

Anmeld

25. februar 2011

dorthemus

Ja det kan jeg ikke se noget problem i hvis begge er afklarede...jeg var var ven på fjæsen med min sidste kæreste indtil i går, haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.