Er det iorden at være venner med en x...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er det iorden at være venner med en x-kæreste på facebook?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.256 visninger
76 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

smokin

... begrund gerne! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

SussieThyssen

Zette skriver:

... begrund gerne! 

Ja selvfølgelig er det det.
Jeg er gode venner med alle mine x'er.
Min bedste ven nogensinde, var mine ungers far, som desværre nu er død. Selvom vi ikke fungerede som par, så holdt vi uendeligt meget af hinanden, og havde et meget nært forhold, hvor vi snakkede sammen om alt mellem himmel og jord.
Jeg har også et ok forhold til min første mand og hans kone, selvom vi ikke render hinanden på dørene...men vi ved hvor vi kan finde hinanden, hvis vi har brug for hjælp, den ene eller den anden vej.
Derudover har jeg de bedste venskaber med 3 andre x-kærester, også selvom de både er gift og har børn, så det kan jeg slet ikke se er noget problem. (Oh har også fin kontakt med deres koner)

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. februar 2011

DLM

det kan jeg ikke se hvorfor man ikke kan, hvis man helt og holdent har et godt venskab og ens kæreste selvfølgelig er ok med at man er venner.

Anmeld

24. februar 2011

4kløver

Syndes den er svær. Jeg har min x på face men nu er han også far til min store datter.. Jeg havde nok ikke vis han bare var en x

Anmeld

24. februar 2011

Sof

Det er jo absolut op til folk selv, men jeg er det ikke. Har kun haft 1 kæreste før min nuværende og det er Siljes far og der er bare ting i mit liv som jeg ikke ser han behøver at være en del af mere. Vores samarbejde er blevet meget meget bedre efter jeg slettede ham fra min venneliste, da der var ting han nemt fik misforstået og det gav nogle meget unødvendige kontroverser, så jeg har det helt fint med mit valg 

Anmeld

24. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Ja hvis man har børn sammen... Ellers ikke...

Anmeld

24. februar 2011

Steph_Laurits

Nej syntes jeg ikke, der er en grund til at det er en x og kan ikke se hvad det vedkommer ham hvad der sker i ens liv når man ikke længere er sammen.

Er der børn indblandet så er det en anden snak, men der behøver man jo ikke være VENNER men derimod bare holde en fornuftig kontakt!

Anmeld

24. februar 2011

132319

Ungernes far er en af mine allerbedste venner og vil nok altid være det  Vi fungerer ikke som par men han er en af dem jeg føler jeg kan betro alt. 

Jeg har en anden ex som jeg kun periodevis taler med men vi er virkelig gode venner.

Jeg har begge på facebook og vil også blive ved med det, der sker ikke noget i mit liv som de ikke må vide.

Når jeg finder en ny kæreste må han bare acceptere det som det er. Jeg ville heller ikke have noget imod at han var ven med sin ex, så længe det ikke var mere end det.

Anmeld

24. februar 2011

SussieThyssen

MHK skriver:

Ungernes far er en af mine allerbedste venner og vil nok altid være det  Vi fungerer ikke som par men han er en af dem jeg føler jeg kan betro alt. 

Jeg har en anden ex som jeg kun periodevis taler med men vi er virkelig gode venner.

Jeg har begge på facebook og vil også blive ved med det, der sker ikke noget i mit liv som de ikke må vide.

Når jeg finder en ny kæreste må han bare acceptere det som det er. Jeg ville heller ikke have noget imod at han var ven med sin ex, så længe det ikke var mere end det.

Anmeld

24. februar 2011

Carina1977

Ja jeg synes det er helt i orden at være ven med sin x på facebook. Så længe man har et udemærket forhold sammen, så kan jeg intet galt se i det overhovedet.

Jeg havde dog en kæreste som jeg også havde som ven på facebook, hvor jeg slettede ham som ven derinde, da vi gik fra hinanden. Men vi havde heller ikke kendt hinanden så længe, og ville ikke få noget med hinanden at gøre efterfølgende. Så kunne jeg ikke se en grund til, at vi var venner derinde

Min søns far er jeg ikke ven med på facebook, selvom han også har en profil derinde. Vi har ellers et ok forhold, og jeg ville ikke anullere hans venskab, hvis han ansøgte derinde. Men vi har så også et barn sammen, og vil komme hinanden ved i mange år endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.