Er det iorden at være venner med en x...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

dorthemus

Zette skriver:

Jeg har da set en flot fyr på dine billeder... og gik absolut ud fra han var en x

Det er rigtigt  Det er min eks, sød sød fyr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

smokin

dorthemus skriver:

Det er rigtigt  Det er min eks, sød sød fyr

Og FLOOOOOOOT!!! Er det også ham der hjælper med sengen? (det lød forkert, men du ved hvad jeg mener haha) 

Anmeld

25. februar 2011

dorthemus

Zette skriver:

Og FLOOOOOOOT!!! Er det også ham der hjælper med sengen? (det lød forkert, men du ved hvad jeg mener haha) 

Hahaha ja, det er ham  Han har samlet møblerne på Runas værelse og sat filt op i min stue

Anmeld

25. februar 2011

smokin

dorthemus skriver:

Hahaha ja, det er ham  Han har samlet møblerne på Runas værelse og sat filt op i min stue

se DÈT er en god x-kæreste!!!! Kan han blive sendt hjem til mig, jeg har en gang der skal sættes væv op i... 

Anmeld

25. februar 2011

dorthemus

Zette skriver:

se DÈT er en god x-kæreste!!!! Kan han blive sendt hjem til mig, jeg har en gang der skal sættes væv op i... 

Han er ihvertfald en bedre ven end kæreste  Sig mig, er din kæreste kun til pynt??

Anmeld

25. februar 2011

smokin

dorthemus skriver:

Han er ihvertfald en bedre ven end kæreste  Sig mig, er din kæreste kun til pynt??

Ja lige hvad det angår slibning af vægge og filt - så tror jeg vidst kun han er til pynt. Men han kan ligge tag på huset og lave alt mulig andet... vi er bare skide dårlige til tapet, væv og alt i den dur....  og så er det røvsygt... så vores gang ligner noget der er løgn... Med rå vægge på den ene side... 

Anmeld

25. februar 2011

dorthemus

Zette skriver:

Ja lige hvad det angår slibning af vægge og filt - så tror jeg vidst kun han er til pynt. Men han kan ligge tag på huset og lave alt mulig andet... vi er bare skide dårlige til tapet, væv og alt i den dur....  og så er det røvsygt... så vores gang ligner noget der er løgn... Med rå vægge på den ene side... 

Uhhh hader det også bare ...Runas værelse skal have en overhaling i næste uge, men jeg betaler mig fra det denne gang, selvom jeg godt kan selv...men har hverken tid, overskud eller vilje til det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.