Er det iorden at være venner med en x...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

klmf

Jeg er venner med en af mine tidligere 'kyssekærester' (=det var ikke det mest seriøse forhold i hele verden...). Men det var lidt af hurdle at komme over, da jeg mødte Lars, for jeg boede dør om dør med x'en og vi rendte til kaffe ved hinanden ret ofte. Så når Lars var tilbage i Jylland, så var der til kaffe og film inde hos x'en sammen med en anden pige - vi var sådan et trekløver, der både gik i klasse sammen og borde i samme opgang Men da Lars fandt ud af, hvorfor det ikke gik mellem os, så var han mere rolig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Barbamama

Jeg ville ikke kunne være det. Og jeg ville også få komplekser over hvis min kæreste var det. Jeg ville være bange for at de ville kunne få følelser for hinanden igen.

Anmeld

24. februar 2011

Nalle

Ja..

Min egen eks kæreste, er min bedste ven.

Anmeld

24. februar 2011

Aprilmor11

Zette skriver:

... begrund gerne! 

Selvfølgelig er det da okay ..

Ville nok ikke være meget for det, hvis de stadig havde noget for hinanden, men ellers så ville jeg ikke kunne se et problem i det .. Jeg er selv venner med min eks ..

Barnets far og ham jeg havde før ham er jeg ikke, men eller ellers er jeg da venner med den sidste er jeg da

Jeg ville helst skilles som venner ..

Anmeld

24. februar 2011

Rosa

Absolut ja!

Såfremt forholdet er vel overstået. Jeg har taget en pause fra mine ekser, til støvet og følelserne havde lagt sig, og er blevet supergode venner med dem af dem jeg havde lyst til. En enkelt faldt fr da jeg blev kærester med en af hans venner og har ikke tilgivet mig siden (hvilket er helt fair). En anden ville gerne være venner, men da jeg intet havde til overs for ham efter vores forhold endte satte jeg mig ned med ham på en cafe og forklarede at jeg ikke havde nogen interesse i et venskab, men at jeg håbede han ville få et godt liv... 

Men ellers ser jeg dem alle, og den ene er min absolut bedsteste ven og Jontes "onkel" - han og Svenskefanden er blevet rigtig gode venner. En anden, min allerførste kæreste, var fadder ved Jontes navngivning   

Anmeld

24. februar 2011

morethanperfect

Selvfølgelig ja

Anmeld

24. februar 2011

Dinna88

Hm, jeg kan da slet ikke se hvad problemet skulle være

Anmeld

24. februar 2011

<3

Tjaeh... Der er jo en grund til man blev kærester og en grund til man stoppede igen. Det kommer vel egentlig an på de to grunde...

Hvis det var pga sex man blev kærester og pga. utroskab man stoppede så vil jeg nok ikke være interesseret i et venskab men var det pga. kærlighed og vi stoppede pga. vi voksede fra hinanden eller en anden uskyldig grund så herregud da

Anmeld

24. februar 2011

mor-til-vanessa

jeg synes det er okay.

jeg er kun selv ven med en x og det er også min datters far, så det er vi nød til.

de to andre er jeg ikke venner med. er dog rigtig gode venner med den enes søster og vi ses tit

Anmeld

24. februar 2011

Laulund87

Ja det kan jeg slet ikke se noget problem i og er også meget overrasket over alle dem der siger nej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.