Er det iorden at være venner med en x...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

1977

Profilbillede for 1977

Jeg synes det helt ok. Er selv venner med 3 af mine x'er fra mine unge dage + 4 one night stands. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Koen.

Ni-ko-li-ne skriver:

Ja hvis man har børn sammen... Ellers ikke...

Den hopper jeg med på

Anmeld

24. februar 2011

Jibbe

Hvis begge parter er afklaret helt med bruddet så kan man da godt være venner efterfølgende. Men der skal være helt klare linier der, ellers synes jeg det vil være for problematisk.

Anmeld

24. februar 2011

tinasmor

Personligt ville det ikke være noget for mig. Hvis jeg var rigtig gode venner med ham in real life. Dvs sås ofte osv så ville det sikkert være naturligt for mig men ellers så er jeg faktisk ligeglad med hvad mine exer går rundt og laver.

Anmeld

24. februar 2011

betski

Egentlig ikke noget jeg har tænkt så meget over. Men kan ikke se, hvorfor man ikke skal kunne have det. Med mindre man kun er venner for at snage i hinanden liv - altså man skal vel i bund og grund stadig være venner irl før jeg kan se en mening med at være venner på FB.

Anmeld

24. februar 2011

9510

Det kan jeg ikke se noget problem i,, både manden og mig er venner med vores x`er..

det ser vi ikke noget problem i, en af hans ekser er en meget god veninde til os begge

Anmeld

24. februar 2011

samantha1986

Både og. Det kommer an på hvordan din x behandlede en. Min x behandlede mig ikke særlig godt og der gik længe før jeg var ovenpå igen. Men ham før min x ham har jeg haft som ven på facebook. Det var min første kæreste og det holdt ikke særlig længe. Men han betød meget for mig.

Anmeld

24. februar 2011

LinLin

Selvfølgelig er det det!

Det hænger vel mest af alt sammen med hvordan man skiltes/hvorfor det sluttede. Synes i hvert fald det er en stor fordel hvis man har barn/børn sammen

Anmeld

24. februar 2011

eElak

Det kan jeg nu ikke se noget problem i...

Jeg er både venner med min søns far (som er min X), en anden X (som var min første rigtige kæreste), samt nogle jeg har været sammen med...

Min søns far er så en jeg stadig er venner med, også i det virkelige liv, men de andre... de pynter bare på vennelisten...

Synes det er lidt sjovt at følge med, men har absolut ingen følelser for nogle af dem jeg har været sammen med mere...

Jeg kunne godt se det problematiske i det, hvis der stadig var følelser involveret og man havde mødt en ny....

Dog skal det siges at dem som har behandlet mig skidt, dem er jeg ikke venner med på facebook - selvom jeg ved at de er på, og vi har flere fælles venner..

Anmeld

24. februar 2011

Rockertand

Jeg er da overrasket over, at der er så mange, der ikke synes, at det er i orden....er det for at I er usikre på jer selv eller jeres nuværende forhold?

Jeg har da pæn samling af hankøn fra mine unge dage, ekskærester og andre af mere eller mindre seriøs karaktér, hvor vi har lavet lidt mere end bare at holde i hånd, det er dejligt at følge med i deres liv - og vi er jo alle kommet videre, vi har ægtefæller, børn, hund, nogle er skilt, andre fester videre - jeg ønsker tillykke med fødselsdagen, kommenterer hvis der sker noget specielt, synes det er fantastisk når de bliver forældre osv., det kan jeg ikke se noget galt i - min mand har det på samme måde, og jeg ved, at han har flere eks'er som venner på Facebook, et par stykker har også skrevet til ham på venskabelig basis (privat), og det er helt fint med mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.