Er det iorden at være venner med en x...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

smokin

Laulund87 skriver:

Ja det kan jeg slet ikke se noget problem i og er også meget overrasket over alle dem der siger nej

Ja det er alligevel 1/5 der siger nej.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Laulund87

Zette skriver:

Ja det er alligevel 1/5 der siger nej.

Ja jeg forstår det ikke helt..Min mands bedste veninde er en x, og det kan man da slet ikke mærke på dem overhovedet

Altså det er en x- kæreste og så er der vel ikke mere?? Så kan man da sagtens være venner, i min verden

Anmeld

24. februar 2011

smokin

Laulund87 skriver:

Ja jeg forstår det ikke helt..Min mands bedste veninde er en x, og det kan man da slet ikke mærke på dem overhovedet

Altså det er en x- kæreste og så er der vel ikke mere?? Så kan man da sagtens være venner, i min verden

Det er absolut et tillidsspørgsmål hvis du spørger mig. Det kan godt være problematisk, tror jeg. 

Jeg har stillet spørgsmålet fordi en x-kæreste har tilføjet mig, og jeg kom til at tænke på om det var ok at han gjorde det.

Har gjort op med mig selv at det må det da absolut være eftersom der ikke er noget i klemme for nogle af os.  

Anmeld

24. februar 2011

Laulund87

Zette skriver:

Det er absolut et tillidsspørgsmål hvis du spørger mig. Det kan godt være problematisk, tror jeg. 

Jeg har stillet spørgsmålet fordi en x-kæreste har tilføjet mig, og jeg kom til at tænke på om det var ok at han gjorde det.

Har gjort op med mig selv at det må det da absolut være eftersom der ikke er noget i klemme for nogle af os.  

Ja det tror jeg helt sikkert også!

Det lyder da helt fint når i er afklaret og sådan noget..

Anmeld

24. februar 2011

Tkcuf

Selfølgelig er det okay at være venner med eks'erne på facebook. Jeg er venner med 2 af mine- har dog en eks der der den dag i dag stadig kan give mig et sug i maven bare ved at være tilstede, ham er jeg ikke ven med.. Hvorfor ta chancen når jeg elsker min kæreste og vi har to børn sammen 

Min kæreste havde en eks på sin liste han slettede igen- de begyndte at snakke meget sammen, og selv om jeg ikke blandede mig følte han sig skyldig og løj om hvem hun var- hvilket han så selv besluttede at det nok var bedst at slette hende når hun havde så dårlig indflydelse på ham.

Anmeld

25. februar 2011

Ellim

Self er det okay.. Man EJER jo ikke hinanden fordi man er kærester, har børn el er gift.. Kunne virkelig ALDRIG finde på at bede min kæreste om at slette hans eks'er..

For fan' da - må han så heller ikke gå ud af huset, tænk hvis han mødte en af modsatte køn.. Ej nu må det stoppe.. SELF. må man da være venner på Facebook..

Nå ja - det var lige min mening

Anmeld

25. februar 2011

Diana...

Bare fordi man ikke fungere i et forhold kan man jo godt fungere som venner SÅ absolut ja jeg kan slet ikke se nogen grund til at man ikke skulle kunne være det. 

Anmeld

25. februar 2011

de-wett

Det syntes jeg da godt man kan. kan ikke se noget problem i det. Selvom man ikke fungerede som kærester kan man godt fungere som venner.

Anmeld

25. februar 2011

Noneother

Jeg er da venner med en x kæreste på FB. -OG hans forlovede for den sags skyld.

Kan ikke se problemet. Vi har verdens mest platoniske forhold idag, og jeg er 100 på at hans kæreste + min evt. kommende kæreste ikke ville ha´noget problem med det.
-og hvis han nu havde et problem med det, så tror jeg ikke vores forhold ville ha´mange chancer, da det er nogle mennesker jeg ikke agter at skære ud af mit liv.

Anmeld

25. februar 2011

Isabella_mor

jeg er venner med 3 x'ere på facebook...!! men det er fordi at de er gode venner... og jeg taler ikke med dem sårn om noget særligt.. den ene er sådanset aldrig på og jeg snakker ikke med ham om noget... er vel bare venner med ham for at være ven... ikke noget særligt..

den anden er en person som har hjulet mig rigtig meget, både da vi var kærester, men også efter jeg slog op med ham.. han har nu en anden kæreste og de er forlovede og de har det super godt.. og jeg taler med dem begge, og de hjælper mig med nogle ting og jeg vil også hjælpe dem hvis det var aktuelt.. 

den 3. taler jeg faktisk ikke med heller..!! ved egentlig heller ikke rigtig hvorfor jeg er venner med ham. jeg gider ikke følge med i hans facebook liv på den måde som med ens venner, jeg kigger aldrig hans billeder osv...!! det er vel også bare fordi at vi ved hvem hinanden er at vi er venner på Fb...

men hvis min kæreste var venner med sin x på face, var jeg blevet ENORMT Jaloux..  og det er TOTALT dobbelmoralsk... i know... men det ville jeg.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.