Er du bloddoner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

LIZO

¨jeg ville gerne.. os fordi jeg har en sjælent blodtype. men jeg må ikke.. jeg får for meget medecin til dagligt til jeg må desværrer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

bette

ville gerne men må ikke pga medicin

Anmeld

23. februar 2011

Dorthe1986

Jeg har været, men er det desværre ikke længere

Efter tre tapninger, blev det lige pludselig møgbesværligt at stikke mig og de kunne næsten ikke få noget blod ud af mig... så vi blev enige om at stoppe både for min skyld og deres. Det er bare så ærgerligt, for jeg ville virkelig gerne

Anmeld

23. februar 2011

Ka+Ma=Be

Jeg har stemt andet

Og det skyldes, at jeg rigtig gerne vil være donor, men er blevet afvist 3 gange pga. små, tynde, dybtliggende vener
Så de har bedt mig komme igen når jeg engang har født (den øgede blodmængde under graviditet, kan være med til at udvide årene - det samme med alderen)

Men nu må vi se, om det en dag lykkedes Kan kun sige, at jeg synes det er en super god ide og at jeg råder folk til at gøre det.

Anmeld

23. februar 2011

JulieE

Jeg er og har været i 6 år. Synes dte er en god og nem måde at hjælpe andre på

Anmeld

23. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
MaleneF skriver:

Sådan da!

Hvor mange gange bliver man egentlig "tappet" om året når man er aktiv?

Man bliver tappet 4 gange og det er normalt.

http://www.bloddonor.dk/donor-info/ofte-stillede-spoergsmaal/ofte-stillede-spoergsmaal

Anmeld

23. februar 2011

JulieE

MoarHvidovre skriver:

Man bliver tappet 4 gange og det er normalt.

http://www.bloddonor.dk/donor-info/ofte-stillede-spoergsmaal/ofte-stillede-spoergsmaal

Jeg mener nu kun man almindeligvis bliver tappe 2 gange om året...Jeg bliver ihvertfald kun indkaldt hver halve år

Men, man må blivet tappe op til 4 gange årligt...

Anmeld

23. februar 2011

anonym06

må ikke længere, pga noiget medicin jeg SKAL tage, ellers ville jeg naturligvis fortsætte.

Anmeld

23. februar 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Jeg ville også rigtig gerne,men da jeg ville melde mig til stod der at man skal veje over 50 kg.,og det gør jeg ikke.Det forstår jeg så ikke rigtig,men jeg havde også en rigtig dårlig oplevelse med en blodprøvetagning for et stykke tid siden,så nu er jeg ved at besvime hver gang,så det er måske godt nok

Anmeld

23. februar 2011

bøgelund

yep, og jeg har været det siden jeg blev 18.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.