Er du bloddoner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

AnneBJ

MaleneF skriver:

Tak for info!

Jeg smutter over og melder mig imorgen

Jamen velbekomme da! Super at du gør det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

MariaJ

MaleneF skriver:

Okay, ja de har SÅ mange regler i Rusland for indrejse ..

Det var da så lidt

Det var nu ikke en regel for indrejse, men en regel for at forhindre bloddonorer i at overføre eventuelle sygdomme, man kan have raget til sig i udlandet. Jeg tror ikke de russiske myndigheder har noget imod at man er bloddonor

Anmeld

23. februar 2011

MariaJ

AnneBJ skriver:

Rusland giver 6 måneders karantæne...

Ja, det var det. Jeg huskede ikke lige hvor længe det var. Indtil for halvandet år siden var jeg i Rusland flere gange om året, så ville ikke have kunnet nå at komme over karantæneperioden. Siden har jeg været gravid og hjemme med nyfødt, så havde ikke lige tænkt i bloddonorbaner for nyligt. 

Anmeld

23. februar 2011

M.O.A.R.

MariaJ skriver:

Det var nu ikke en regel for indrejse, men en regel for at forhindre bloddonorer i at overføre eventuelle sygdomme, man kan have raget til sig i udlandet. Jeg tror ikke de russiske myndigheder har noget imod at man er bloddonor

Nå ja, hvad ved jeg

Det kunne da bedst ligne dem.. Hehe..

Min fars kæreste er russer, og de snakker tit om hvor mange mange regler der er for rejsen

Anmeld

23. februar 2011

Caroline86

jeg har stemt andet.

Jeg ville gerne, men må ikke da jeg har en kronisk sygdom

Anmeld

23. februar 2011

M.O.A.R.

AnneBJ skriver:

Jamen velbekomme da! Super at du gør det!

Anmeld

23. februar 2011

AnneBJ

MariaJ skriver:

Ja, det var det. Jeg huskede ikke lige hvor længe det var. Indtil for halvandet år siden var jeg i Rusland flere gange om året, så ville ikke have kunnet nå at komme over karantæneperioden. Siden har jeg været gravid og hjemme med nyfødt, så havde ikke lige tænkt i bloddonorbaner for nyligt. 

Det kan jeg godt forstå! Jeg kunne bare lige huske det, så tænkte du slap for selv at lede

Anmeld

23. februar 2011

M.O.A.R.

Caroline86 skriver:

jeg har stemt andet.

Jeg ville gerne, men må ikke da jeg har en kronisk sygdom

Det var da ærgeligt

- hvad fejler du da?

Anmeld

23. februar 2011

Fru.Mäes <3

YES, det er jeg - og har været det siden jeg blev 18 år  Det må jo så bliver 7 år ialt efterhånden!!! HOLD da op!!!

Anmeld

23. februar 2011

M.O.A.R.

FrøkenHedegaard skriver:

YES, det er jeg - og har været det siden jeg blev 18 år  Det må jo så bliver 7 år ialt efterhånden!!! HOLD da op!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.