Er du bloddoner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

2babygirls

MaleneF skriver:

Hej piger

Som spørgsmålet i overskriften lyder.

Er du bloddoner?

Jeg går og overvejer det meget stærkt da jeg har en super blodtype (i følge laboratoriumet på sygehuset ) 0 rhesus negativ, en blodtype der betyder jeg kan give blod til alle da jeg ikke har antistoffer om mine blodlegemer. (6 % af DK's befolkninng har den)

Ha' en fortsat dejlig onsdag

jeg er bloddonor, og har efterhånden været det i 7-8år.

Jeg er en af dem der mener det burde være noget man sagde nej tak til, og ikke ja tak til. forstået på den måde at man er det fra fødslen af, og når man så bliver 18år kan man sige til eller fra.

Dog er jeg bare kedelig O rhs pos, meeeen alt blod er vel skønt at få, og så kan jeg spise mig tyk i guldbarre og drikke kakaomælk bagefter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Maalene

Kirle skriver:

Ville gerne meeeen nåle ?????!!! *brrr* NEJ TAK! Det kan jeg bare ikke. Desværre.

Jeg havde det på samme måde - og det bedste middel er at blive bloddonor

Besvimede første gang jeg blev tappet (det samme er sket ved flere blodprøver) men nu er der ingenting

Vil bare fortælle, at den værste skræk kan overvindes - bare jeg så en nål dejsede jeg om, men det er helt slut nu

Anmeld

23. februar 2011

Rosa

SÅ har jeg tilmeldt mig  Jeg har forsøgt før, men de ville ikke have mig fordi jeg dengang vejede 49 og man skal veje over 50. Men nu, post-gravid, vejer jeg ca. 51 så nu SKAL de tage mig 

Anmeld

23. februar 2011

_-Kathrine-_

Nej, men regner med at tilmelde mig når jeg er færdig med graviditet og amningen....! Jeg har den mest normale blodtype i DK, og det betyder jo også at der er mange der kan bruge det

Kathrine

Anmeld

23. februar 2011

CiSo

MaleneF skriver:

Hej piger

Som spørgsmålet i overskriften lyder.

Er du bloddoner?

Jeg går og overvejer det meget stærkt da jeg har en super blodtype (i følge laboratoriumet på sygehuset ) 0 rhesus negativ, en blodtype der betyder jeg kan give blod til alle da jeg ikke har antistoffer om mine blodlegemer. (6 % af DK's befolkninng har den)

Ha' en fortsat dejlig onsdag

Jeg har samme blodtybe som dig.. :-) Men nej, jeg er heller ikke bloddoner, har overvejet det.. Men altså de nåle der! *piiiv*

Anmeld

23. februar 2011

klmf

Har været - men jeg er så svær at stikke og få blod til at løbe på, så de smed mig ud

Anmeld

23. februar 2011

LotteGabriella

Jeg har stemt andet, da jeg gerne vil, men ikke kan bruges pga. for fine årer

Men jeg er så organdoner i stedet for

Anmeld

23. februar 2011

<3

Maalene skriver:

Jeg havde det på samme måde - og det bedste middel er at blive bloddonor

Besvimede første gang jeg blev tappet (det samme er sket ved flere blodprøver) men nu er der ingenting

Vil bare fortælle, at den værste skræk kan overvindes - bare jeg så en nål dejsede jeg om, men det er helt slut nu

Uh bliver helt dårlig ved tanken *bbbrrr*

Men sejt du gjorde det!

Anmeld

23. februar 2011

Dictes mor

Jeg har stemt andet, fordi jeg rigtig gerne vil, men ikke må eller kan pga et alt for lavt blodtryk

Anmeld

23. februar 2011

Vingummien

HAr simpelhen nåleskræk så nej det er jeg ik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.