Hvad syntes i om denne form for afstraffelse af et barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

eElak

Anonym skriver:

Jeg er helt enig med dig. Ville bare gerne se om det kun var mig der reagerede sådan. Jeg HAR sagt til hende at hun er NØDT til at gøre noget ved det her,men hun glider lidt af på det hele tiden, så  jeg er ikke spor overbevist om hun smutter. Faktisk tværtimod.

BOr han hos dem?

Jeg ville faktisk vove at påstå at jeg kunne finde på at melde det, hvis hun ikke flyttede fra ham... for BARNETS skyld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Sasja77

Anonym skriver:

Tak! Det er også sådan jeg har det. Kan slet ikke forholde mig til han mener det er ok,men kan endnu mere ikke forholde mig til hun ikke går fra ham. Jeg var gået pronto og det var uden overvejelse. Yderligere har hun fortalt mig, at hun før har fundet røde mærker i drengens nakke og at drengen før har sagt XX slår mig. Men hun kan jo ikke handle, da hun ikke kan bevise det ( hendes ord, ikke mine, jeg havde stolet på mit barn og mine fornemmelser)

Jeg er glad for at høre at du er mindst lige så forarget! Og jeg håber at du som det første i morgen indberetter det! Tænk på den stakkels lille dreng som ingen stemme har i dette?! Men det har du!

Anmeld

21. februar 2011

sarahb

Hvis du ikke giver en anmeldelse så ville jeg dælme ha dårlig smag i munden, hende din veninde der i øvrigt er en kæmpe Ko der ikke er skredet eller taget hendes søn i første række har åbenbart ikke nosser til at stå op og gøre noget godt for hendes søn så må du. Og specielt når du ved hvad der foregår. Tænk at den dreng er mærket for livet hvis dette står på længe.
Ellers skal jeg fandme nok, du giver mig bare adressen

Anmeld

21. februar 2011

Noneother

sarahb skriver:

Hvis du ikke giver en anmeldelse så ville jeg dælme ha dårlig smag i munden, hende din veninde der i øvrigt er en kæmpe Ko der ikke er skredet eller taget hendes søn i første række har åbenbart ikke nosser til at stå op og gøre noget godt for hendes søn så må du. Og specielt når du ved hvad der foregår. Tænk at den dreng er mærket for livet hvis dette står på længe.

Anmeld

21. februar 2011

Anonym trådstarter

Albertesmor skriver:

Det der er essensen i mit indlæg er at det umuligt kan være sandt,  da ingen ved deres fulde fem, kunne finde på at behandle deres børn sådan, du har indberetningspligt overfor barnets hjemkommune , du havde vel ikke forstillet dig at nogle af os ville bifalde den metode
Vi har desværre haft nogle personer herinde der ikek har talt sandt og hvor deres historier har været mystiske, derfor er vi rimeligt årvågne lige på det punkt derfor jeg spurgte ind til hvad du lavede der iems hun var på job, ingen grund til at fare i flint over det

Jeg havde ikke håbet af nogen ville bifalde denne metode. Men dels er det rart at få det ud og dels er det rart at få af vide at i andre reagerer som jeg.

Jeg ved godt her har været falske mennesker og så videre,men jeg er ikke en af dem. Jeg så det jo selv og lagde mig selv imellem.

Men alt er sket præcis som jeg har skrevet det. desværre!

Anmeld

21. februar 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Jeg har aldrig udtalt at jeg IKKE ville anmelde det. Jeg har sagt til moderen at hvis ikke hun får ham ud af sit liv, så går jeg til kommunen. Jeg forstår bare ikke man bliver..

Anmeld

21. februar 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

BOr han hos dem?

Jeg ville faktisk vove at påstå at jeg kunne finde på at melde det, hvis hun ikke flyttede fra ham... for BARNETS skyld

ja de bor sammen. Og jeg har også tænkt mig at gå videre med det hvis ikke hun går. det har jeg endda fortalt hende.

Anmeld

21. februar 2011

sarahb

Anonym skriver:

Jeg har aldrig udtalt at jeg IKKE ville anmelde det. Jeg har sagt til moderen at hvis ikke hun får ham ud af sit liv, så går jeg til kommunen. Jeg forstår bare ikke man bliver..

GODT. Det er jeg glad for...
Jeg synes det er så fedt at du i det mindste står op for drengen når moderen ikke engang kan, det er simpelthen ufatteligt at man ikke vil det bedste for sit barn.
Håber du skriver en update når der er noget.

Anmeld

21. februar 2011

qp

Anonym skriver:

Jeg vil gerne starte med at pointere at det IKKE er mit barn jeg skriver om og at jeg IKKE bryder mig om denne form for afstraffelse!!

Har en veninde ( min bedste) og hun bor sammen med en mand fra Parkistan.

Han bryder sig ikke om hendes yngste barn. Det er hende og jeg enige om. Han udstråler simpelthen had til drengen.

Nå,men jeg har opdaget at når hun er på arbejde, så afstraffer han drengen. Følgende episode skete:

Manden: Gå ind og se tegnefilm!

Drengen: Jeg vil hellere lege ( han samler en lego bil op)

Manden: (knipser med fingrene) PÅ PLADS!! Peger på gulvet foran hans fødder. Råber ham derefter ind i ansigtet "TRODSER DU MIG! TRODSER DU MIG"?

Beder efterfølgende drengen om at sætte sig på gulvet. Strække benene frem, holde armene frem for sig og runde i ryggen. Fødderne skal være lige og han skal sidde der til det gør ondt,for så kan "han lære det".

Jeg var ved at tude og jeg greb ind, det kunne jeg slet ikke klare at se på. Hvad mener i? Er jeg bare "sart" som mor?

jeg fortalte moderen til drengen hvad der var sket. Og hun blev sur,men ved ikke om hun vil gå fra ham?

Hun siger der skal store ændringer til hvis hun skal blive...

Hvad mener i? Skriver anonymt, da jeg ikke vil hænge hende ud,håber det er ok.

Jeg bliver så vred og rystet over, at læse dit indlæg her!!

NEJ du er ikke sart, hvad havde du dog regnet med???  Og nu synes jeg du burde tage ansvar overfor dette barn når der åbenbart ikke er andre der gør det og kontakte de sociale myndigheder øjeblikkeligt!!!!!

Anmeld

21. februar 2011

qp

Havde ik lige læst tråden .... sorry

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.