Hvad syntes i om denne form for afstraffelse af et barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Er jeg den eneste som godt kan se det relevante i at nævne at manden ikke er fra DK?

IKKE AT JEG ER RACIST - for det er jeg ikke.. 

Men jeg tror nu at TS ville påpege at han kommer fra en anden kultur end i DK - ikke andet!

og så, jeg ved godt at danske mænd også kan være idioter, ligesom mødre kan være det... SÅ spar mig for diskussionen. 

Så i stedet for at hænge sig i detaljer, så er trådens emne jo om det er ok hvad han gør og ikke hvor han kommer fra (som flere har travlt med at påpege ikke er relevant) 

Trådstarter: Du ved jo godt selv at det ikke er ok. Kan godt forstå at du havde brug for at komme ud med det... 
Er det ikke også hans barn, eller er han kommet ind i billedet senere?

Hvis jeg havde set det der, havde jeg godt nok også reageret, det kan jeg love dig for!!

Sådan en klaphat! 

ja lige præcis.

Det var ikke en racistisk udtalelse, overhovedet ikke og bestemt ikke for at skære nogen over én kam. det er fordi manden påstår det er helt normalt i hans hjemland og det kan jeg ikke afvise, da jeg intet ved om det. men måske ved andre det og derfor skrev jeg sådan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Er jeg den eneste som godt kan se det relevante i at nævne at manden ikke er fra DK?

IKKE AT JEG ER RACIST - for det er jeg ikke.. 

Men jeg tror nu at TS ville påpege at han kommer fra en anden kultur end i DK - ikke andet!

og så, jeg ved godt at danske mænd også kan være idioter, ligesom mødre kan være det... SÅ spar mig for diskussionen. 

Så i stedet for at hænge sig i detaljer, så er trådens emne jo om det er ok hvad han gør og ikke hvor han kommer fra (som flere har travlt med at påpege ikke er relevant) 

Trådstarter: Du ved jo godt selv at det ikke er ok. Kan godt forstå at du havde brug for at komme ud med det... 
Er det ikke også hans barn, eller er han kommet ind i billedet senere?

Hvis jeg havde set det der, havde jeg godt nok også reageret, det kan jeg love dig for!!

Sådan en klaphat! 

Og til dit spørgsmål. Han er kommet ind i billedet senere. Da drengen var 4 år ( er nu 5 år) Og moren siger han aldrig har brudt sig om ham. JEG mener heller ikke det er ok,men jeg er også en mor. Og hendes kæreste påstår for det første at det er normalt i parkistan og at det er fordi vi er kvinder vi reagerer sådan og pylrer om vores unger.

Anmeld

21. februar 2011

eElak

Anonym skriver:

Og til dit spørgsmål. Han er kommet ind i billedet senere. Da drengen var 4 år ( er nu 5 år) Og moren siger han aldrig har brudt sig om ham. JEG mener heller ikke det er ok,men jeg er også en mor. Og hendes kæreste påstår for det første at det er normalt i parkistan og at det er fordi vi er kvinder vi reagerer sådan og pylrer om vores unger.

WTF laver moren så med ham!!!!

er selv single, og MINDSTEKRITERIET for at en mand skulle ind i mit liv, var helt klart at han accepterer min søn.. 

Sorry, bliver bare SÅ harm når jeg hører sådan noget der..

bank lige noget fornuft ind i din venindes hoved 

Anmeld

21. februar 2011

Anonym trådstarter

Og hvorfor jeg var der mens hun ikke var, var fordi jeg var på nogle dages ferie der og hun fik pludselig nyt arbejde. Så jeg var der mens hun var på job. Der er intet snavs i det og hun bad mig selv blive mens hun var afsted. Hendes kæreste fortalte mig så at han altid bruger den afstraffelse for drengen, og jeg blev fuldstændig rystet. Jeg greb som sagt ind og nu hader hendes kæreste så mig.

Anmeld

21. februar 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

WTF laver moren så med ham!!!!

er selv single, og MINDSTEKRITERIET for at en mand skulle ind i mit liv, var helt klart at han accepterer min søn.. 

Sorry, bliver bare SÅ harm når jeg hører sådan noget der..

bank lige noget fornuft ind i din venindes hoved 

Jeg er helt enig med dig. Ville bare gerne se om det kun var mig der reagerede sådan. Jeg HAR sagt til hende at hun er NØDT til at gøre noget ved det her,men hun glider lidt af på det hele tiden, så  jeg er ikke spor overbevist om hun smutter. Faktisk tværtimod.

Anmeld

21. februar 2011

Sasja77

Anonym skriver:

Nej nej nej, du er nød til at stole på din egen intuition og viden her! Det kan godt være at det er helt i orden i hans hjemland -det ved jeg ikke noget om! Men nu forholder det sig faktisk sådan at han bor her i DK og her er det ulovligt og udover det, direkte modbydeligt det han gør! Og det kan da ikke være rigtigt at din veninde ikke med det samme vapper ham ud!?! Jeg mener lige der, der sætter hun kæresten over sønnen!! Det kan jeg simpelthen ikke bære

Jeg håber virkelig at du får talt din veninde til fornuft ellers ville jeg ikke tøve et sekund med at indberette det! (det er din pligt som borger og som voksen at varetage børns tarv når man får kendskab til den slags)

Anmeld

21. februar 2011

ZamanogDania

Hvis han mener det er i orden så er han fandme en idiot.
Der findes andre måder at straffe et barn, og det skal sku ikke gær ondt. Han kan jo bare sige nu sidder du i den hjørne i f.eks. 5 min eller et andet(undskyld mig men min datter ikke stor nok, så jeg har ikke erfaring med det)

Det med kultur er noget L... Jeg tror ikke han ville opføre sig på dette måde hvis det var hans egen søn. !!

Anmeld

21. februar 2011

Anonym trådstarter

Albertesmor skriver:

Til trådstarter, jeg håber du kontakter kommunen imorgen hvis den historie er sand, for det er omsorgssvigt og ydmygelse når det er værst.

Og du har som borger indberetningspligt
Men hvad laver du i deres hjem hvis din veninde ikke er hjemme?

For det første er dette ikke en historie, og for det andet ville jeg da aldrig skrive det hvis ikke det er sandt

Jeg spørger jo bare om jeres mening i forhold til handlingen, da jeg mener det er forkert ,men HAN går helt amok og fortæller det er helt ok. Og jeg behøver faktisk ikke forsvare hvorfor jeg er til stede uden hun er,men jeg har gjort det alligevel... Hun var på job,og jeg var der på ferie. Har ikke gjort noget med ham eller andet og hun bad mig selv blive. Hun ved godt hun kan stole 100% på mig. Det har hun altid kunne.

Anmeld

21. februar 2011

Anonym trådstarter

Sasja77 skriver:

Nej nej nej, du er nød til at stole på din egen intuition og viden her! Det kan godt være at det er helt i orden i hans hjemland -det ved jeg ikke noget om! Men nu forholder det sig faktisk sådan at han bor her i DK og her er det ulovligt og udover det, direkte modbydeligt det han gør! Og det kan da ikke være rigtigt at din veninde ikke med det samme vapper ham ud!?! Jeg mener lige der, der sætter hun kæresten over sønnen!! Det kan jeg simpelthen ikke bære

Jeg håber virkelig at du får talt din veninde til fornuft ellers ville jeg ikke tøve et sekund med at indberette det! (det er din pligt som borger og som voksen at varetage børns tarv når man får kendskab til den slags)

Tak! Det er også sådan jeg har det. Kan slet ikke forholde mig til han mener det er ok,men kan endnu mere ikke forholde mig til hun ikke går fra ham. Jeg var gået pronto og det var uden overvejelse. Yderligere har hun fortalt mig, at hun før har fundet røde mærker i drengens nakke og at drengen før har sagt XX slår mig. Men hun kan jo ikke handle, da hun ikke kan bevise det ( hendes ord, ikke mine, jeg havde stolet på mit barn og mine fornemmelser)

Anmeld

21. februar 2011

slettet_7530

For det første er dette ikke en historie, og for det andet ville jeg da aldrig skrive det hvis ikke det er sandt

Jeg spørger jo bare om jeres mening i forhold til handlingen, da jeg mener det er forkert ,men HAN går helt amok og fortæller det er helt ok. Og jeg behøver faktisk ikke forsvare hvorfor jeg er til stede uden hun er,men jeg har gjort det alligevel... Hun var på job,og jeg var der på ferie. Har ikke gjort noget med ham eller andet og hun bad mig selv blive. Hun ved godt hun kan stole 100% på mig. Det har hun altid kunne.

Det der er essensen i mit indlæg er at det umuligt kan være sandt,  da ingen ved deres fulde fem, kunne finde på at behandle deres børn sådan, du har indberetningspligt overfor barnets hjemkommune , du havde vel ikke forstillet dig at nogle af os ville bifalde den metode
Vi har desværre haft nogle personer herinde der ikek har talt sandt og hvor deres historier har været mystiske, derfor er vi rimeligt årvågne lige på det punkt derfor jeg spurgte ind til hvad du lavede der iems hun var på job, ingen grund til at fare i flint over det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.