Hvad syntes i om denne form for afstraffelse af et barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

Christine

KaLee skriver:

BOr han hos dem?

Jeg ville faktisk vove at påstå at jeg kunne finde på at melde det, hvis hun ikke flyttede fra ham... for BARNETS skyld

Jeg synes du har PLIGT til at anmelde det! Og det kan ikke gå hurtigt nok. Det er helt klart skadeligt for barnet, om ikke andet så psykisk. Det er ikke nemt for dig når du  nu er hendes veninde, men du er nødt til at tænke på barnet som jo er helt uskyldigt. Fortæl hende evt. først at du føler det er så skadeligt at i har pligt til at gøre noget ved det.

MEN SKYND DIG!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

slettet_7530

Jeg synes bare ikke du kan vente på at hun går fra ham, der kan jo gå laaaang tid inden hun får taget sig sammen,
Er han ikke i børnehave for så kunne du også kontakte dem og forklare dem situationen

Anmeld

22. februar 2011

Anonym trådstarter

Albertesmor skriver:

Jeg synes bare ikke du kan vente på at hun går fra ham, der kan jo gå laaaang tid inden hun får taget sig sammen,
Er han ikke i børnehave for så kunne du også kontakte dem og forklare dem situationen

Jeg håber heller ikke jeg har skrevet at jeg vil vente på hun engang går fra ham....Jeg troede bare hun ville pakke sine ting ( eller hans) og så flytte eller smide ham ud pronto. Det havde JEG gjort.

Anmeld

22. februar 2011

Anonym trådstarter

Jeg har snakket med hende igen og hun vil stadig ikke svare på om hun går fra ham eller ej. "nu må vi se" siger hun.

Så jeg har ringet til lederen af hans børnehave i stedet. Måske fejt overfor en veninde,men jeg kan ikke bære at barnet skal udsættes for det igen eller andet. Vores venskab ryger sikkert,men det er så bare ærgeligt.

Tak for alle jeres meninger.

Anmeld

22. februar 2011

Mi

Anonym skriver:

Jeg har snakket med hende igen og hun vil stadig ikke svare på om hun går fra ham eller ej. "nu må vi se" siger hun.

Så jeg har ringet til lederen af hans børnehave i stedet. Måske fejt overfor en veninde,men jeg kan ikke bære at barnet skal udsættes for det igen eller andet. Vores venskab ryger sikkert,men det er så bare ærgeligt.

Godt at du kontakter børnehaven  I princippet skal du underrette kommunen, børnehaven har en vanskelig sag hvis de ikke har dokumentation for mistrivsel i hjemmet, selvom du fortæller dem om det. Men at kontakte børnehaven er da bedre end ikke at gøre noget

www.stjerneleg.dk

Anmeld

22. februar 2011

Dorthe1986

Anonym skriver:

Det er super godt du tænker på drengen frem for din veninde

Anmeld

22. februar 2011

Mormilla

Det er bare ikke okay det han gør!

Men kan slet ikke forstå din veninde. Hun ved at han ikke kan li hendes søn, hvordan kan hun så være sammen med ham??? Håber da at hun går fra ham så hendes søn ikke skal udsættes for ham igen!!!

Anmeld

22. februar 2011

<3

Eva. skriver:

Er det propaganda.... sorry, kunne ikke lade være efter alle de der debatter..

Lige meget hvad, så mener jeg ikke straf gavner.---jeg har aldrig praktiseret det og kommer aldrig til det...

Også min tanke og nej ingen kan lide det og som Kama siger, så er det virkelig en dårlig mor som vælger en kæreste fremfor sit barn.

Jeg ville personlig melde hende for drengens ve og vel kommer før en mors ret til en kæreste.

Anmeld

22. februar 2011

slettet_7530

Anonym skriver:

Godt du kunne bruge mit råd hvad sagde lederen så??

Anmeld

22. februar 2011

Muffinmus

Det er jo både psykisk og fysik afstraffelse og er ulovligt, så nej, jeg havde fandme sagt til hende at hvis hun ikke sagde at det var slut med den slags så ville jeg melde manden for mishandling af hendes barn. færdig slut, er hun ikke kvidne nok til at gøre noget ved det skal hun enten bare ikke have de børn eller også må han VÆK.Kunne sgu da aldrig bo med en mand der ikek kan lide mine børn. DE SKAL da komme først i sådan en situation.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.