Hvad syntes i om denne form for afstraffelse af et barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.455 visninger
62 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

Anonym trådstarter

Jeg vil gerne starte med at pointere at det IKKE er mit barn jeg skriver om og at jeg IKKE bryder mig om denne form for afstraffelse!!

Har en veninde ( min bedste) og hun bor sammen med en mand fra Parkistan.

Han bryder sig ikke om hendes yngste barn. Det er hende og jeg enige om. Han udstråler simpelthen had til drengen.

Nå,men jeg har opdaget at når hun er på arbejde, så afstraffer han drengen. Følgende episode skete:

Manden: Gå ind og se tegnefilm!

Drengen: Jeg vil hellere lege ( han samler en lego bil op)

Manden: (knipser med fingrene) PÅ PLADS!! Peger på gulvet foran hans fødder. Råber ham derefter ind i ansigtet "TRODSER DU MIG! TRODSER DU MIG"?

Beder efterfølgende drengen om at sætte sig på gulvet. Strække benene frem, holde armene frem for sig og runde i ryggen. Fødderne skal være lige og han skal sidde der til det gør ondt,for så kan "han lære det".

Jeg var ved at tude og jeg greb ind, det kunne jeg slet ikke klare at se på. Hvad mener i? Er jeg bare "sart" som mor?

jeg fortalte moderen til drengen hvad der var sket. Og hun blev sur,men ved ikke om hun vil gå fra ham?

Hun siger der skal store ændringer til hvis hun skal blive...

Hvad mener i? Skriver anonymt, da jeg ikke vil hænge hende ud,håber det er ok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

sweet

jeg syntes bestemt ikke det er ok det han gør!!!

Anmeld

21. februar 2011

Aves.

Er det propaganda.... sorry, kunne ikke lade være efter alle de der debatter..

Lige meget hvad, så mener jeg ikke straf gavner.---jeg har aldrig praktiseret det og kommer aldrig til det...

Anmeld

21. februar 2011

Vial

Du har vel ikke regnet med at nogle synes, at det er OK?

Man skal slet ikke være sammen med en partner, som ikke kan lide ens barn. Det ødelægger det stakkels lille menneske, som IKKE har valgt den partner.

Synes, hun er en klam taber, hvis hun fortsætter med at kæreste med sådan en klaphat..æv æv.

Anmeld

21. februar 2011

twinny

jeg var gået fra ham.....  Ikk kun på grund a afstraffelsen... Men sønnen er sgu da ikk en hund... Hvis jeg fandt en mand og ikk far til mine børn. Så skulle han respektere dem på lige fod med de andre...

Anmeld

21. februar 2011

B&J

stakkels dreng jeg blev helt ked af det på barnets vejne lyder ikke sjovt...

Anmeld

21. februar 2011

anjaditte

du er ikke sart, bare en som regagere på det der er sket. Kan ikke forstå hvordan man kan behandle børn på den måde.

Anmeld

21. februar 2011

sarahb

En straf det gør ondt på børn og ydmyger børn er da bare overhoved ikke Ok. Det er fandme for langt ude.. Jeg ville ikke kunne leve med en mand der var sådan over for mine/vores børn, det er simpelthen så USSELT...
Men tror nu ikke det er fordi han er fra pakistan han gør sådan, det gør min mand i hvert tilfælde ikk.

Anmeld

21. februar 2011

Mka

Anonym skriver:

Jeg vil gerne starte med at pointere at det IKKE er mit barn jeg skriver om og at jeg IKKE bryder mig om denne form for afstraffelse!!

Har en veninde ( min bedste) og hun bor sammen med en mand fra Parkistan.

Han bryder sig ikke om hendes yngste barn. Det er hende og jeg enige om. Han udstråler simpelthen had til drengen.

Nå,men jeg har opdaget at når hun er på arbejde, så afstraffer han drengen. Følgende episode skete:

Manden: Gå ind og se tegnefilm!

Drengen: Jeg vil hellere lege ( han samler en lego bil op)

Manden: (knipser med fingrene) PÅ PLADS!! Peger på gulvet foran hans fødder. Råber ham derefter ind i ansigtet "TRODSER DU MIG! TRODSER DU MIG"?

Beder efterfølgende drengen om at sætte sig på gulvet. Strække benene frem, holde armene frem for sig og runde i ryggen. Fødderne skal være lige og han skal sidde der til det gør ondt,for så kan "han lære det".

Jeg var ved at tude og jeg greb ind, det kunne jeg slet ikke klare at se på. Hvad mener i? Er jeg bare "sart" som mor?

jeg fortalte moderen til drengen hvad der var sket. Og hun blev sur,men ved ikke om hun vil gå fra ham?

Hun siger der skal store ændringer til hvis hun skal blive...

Hvad mener i? Skriver anonymt, da jeg ikke vil hænge hende ud,håber det er ok.

Stakkels barn. Får det helt dårligt...

Anmeld

21. februar 2011

Bellinda89

Synes fandeme ikke det er iorden.. fik kuldegysninger af at læse dette..!!! Nogle mennesker burde bare ikke have samvær med børn.. & forstår da slet ikke din veninde , hvad i alverden laver hun med en der ikke kan lide hendes barn.. Havde det været mig , var han sq røget for længst..!!!!!!!!!!!!1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.