Hvad syntes i om denne form for afstraffelse af et barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

SpunkenJo

Albertesmor skriver:

Til trådstarter, jeg håber du kontakter kommunen imorgen hvis den historie er sand, for det er omsorgssvigt og ydmygelse når det er værst.

Og du har som borger indberetningspligt
Men hvad laver du i deres hjem hvis din veninde ikke er hjemme?

Interessant iagtagelse

Og ja, Helt enig i at der skal handles på det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Rosa

Jeg synes det lyder som psykisk mishandling - og faktisk også fysisk! Hvad filan har din veninde gang??? At blive sammen med en mand der hader hendes søn??? Og hvorfor får han lov at bruge militær-agtige metoder overfor et lille barn   Jeg krymper mig indeni - STAKKELS barn!!! Min søn vil ALDRIG blive udsat for noget der kunne minde om det der!!! 

Anmeld

21. februar 2011

sarahb

KaLee skriver:

Er jeg den eneste som godt kan se det relevante i at nævne at manden ikke er fra DK?

IKKE AT JEG ER RACIST - for det er jeg ikke.. 

Men jeg tror nu at TS ville påpege at han kommer fra en anden kultur end i DK - ikke andet!

og så, jeg ved godt at danske mænd også kan være idioter, ligesom mødre kan være det... SÅ spar mig for diskussionen. 

Så i stedet for at hænge sig i detaljer, så er trådens emne jo om det er ok hvad han gør og ikke hvor han kommer fra (som flere har travlt med at påpege ikke er relevant) 

Trådstarter: Du ved jo godt selv at det ikke er ok. Kan godt forstå at du havde brug for at komme ud med det... 
Er det ikke også hans barn, eller er han kommet ind i billedet senere?

Hvis jeg havde set det der, havde jeg godt nok også reageret, det kan jeg love dig for!!

Sådan en klaphat! 

ved godt han kommer fra en anden kultur, MEEEEN.... Fordi man er fra pakistan så er kulturen at man opdrager sine børn sådan.. NOPE! Min man FRA PAKISTAN er ved at døøøø hvis jeg lige får hævet stemmen over for vores søn, eller lige for vrisset af ham i en stresset episode, og han er altså fra en anden kultur....
Fordi man er fra Brønderslev, så???? Jeg kan simpelthen ikke ha den der skærre alle over en kam... ting...

Anmeld

21. februar 2011

Dictes mor

Nej nej nej og atter nej, det gør man bare ikke!!! I det hele taget så mener jeg ikke, at man skal afstraffe børn, og det der eksempel er da helt hen i vejret!

Anmeld

21. februar 2011

Hasselnødden

MoarHvidovre skriver:

Stakkels lille dreng - hvor har jeg bare ondt af ham, at han skal opleve sådanne noget

Samme her.

Til TS:

Men hvor er det bare godt du reagerede da du overværede hvad der skete! Det er ikke der ville have gjort noget af frygt for repressalier! Så thumbs up for din indre styrke til at sige fra, for det er bare IKKE på nogen måde OK. Jeg ved ikke hvad du kan gøre, men da det ikke virker til at være første gang så kontakt myndighederne, det har du pligt til uanset! Og er det ikke nok første gang så er de i det mindste gjort opmærksom på gentagne overgreb, for det er lige hvad det er! Stakkels stakkels dreng. Hvor er der mange sørgelige skæbner derude! Giv ham en stemme, tal for ham hvor han ikke selv er stor nok til det. Hjælp drengen! Han er første prioritet.

Anmeld

21. februar 2011

Hasselnødden

Dictes mor skriver:

Nej nej nej og atter nej, det gør man bare ikke!!! I det hele taget så mener jeg ikke, at man skal afstraffe børn, og det der eksempel er da helt hen i vejret!

Anmeld

21. februar 2011

eElak

sarahb skriver:

ved godt han kommer fra en anden kultur, MEEEEN.... Fordi man er fra pakistan så er kulturen at man opdrager sine børn sådan.. NOPE! Min man FRA PAKISTAN er ved at døøøø hvis jeg lige får hævet stemmen over for vores søn, eller lige for vrisset af ham i en stresset episode, og han er altså fra en anden kultur....
Fordi man er fra Brønderslev, så???? Jeg kan simpelthen ikke ha den der skærre alle over en kam... ting...

Desværre kommer man altid ud for at alle bliver skåret over en kam, det er hvadenten man kommer fra brønderslev, lolland eller pakistan. 

Men kulturen er jo anderledes i pakistan og lign. lande end i DK, og der er nogle andre normer... Nogle af dem, mener vi er forrykte, andre kunne vi godt lære noget af. 

Man skal dog (som du selv siger) huske at det jo ikke er alle der er sådan, men så er det spørgsmålet ikke at tage tingene så nært, som indlægget er skrevet, men overveje at tage den anden hat på... 
Ikke alle mener noget negativt med det, ved at skrive at XX kom fra bestemt land - det kan være en forkert formulering, og det kan alle vel komme til 

Anmeld

21. februar 2011

Chamomile

Stakkels barn Jeg forstår ikke hvordan en mor, kan være sammen med en ny mand som ikke kan vise kærlighed til hendes egen barn. Og det er på ingen måder ok, at han behandler drengen på den måde- det er et barn, ikke en hund.

Anmeld

21. februar 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Den slags behandling er ikke okay, det ved du jo også selv. Kan dog ikke se hvilken relevans det har, at han er fra Pakistan 

Det har den relavans at han påstår at det er helt normalt der. Men det ved jeg ikke noget om, da jeg ikke kender nogen andre fra parkistan. Blot til info hvis andre vidste det.

Anmeld

21. februar 2011

Sasja77

Dette du beskriver er på ingen måde ok! Og jeg håber virkelig at du indberetter dette til kommunen! Det er psykisk vold og må ikke overses!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.