sarahb skriver:
ved godt han kommer fra en anden kultur, MEEEEN.... Fordi man er fra pakistan så er kulturen at man opdrager sine børn sådan.. NOPE! Min man FRA PAKISTAN er ved at døøøø hvis jeg lige får hævet stemmen over for vores søn, eller lige for vrisset af ham i en stresset episode, og han er altså fra en anden kultur....
Fordi man er fra Brønderslev, så???? Jeg kan simpelthen ikke ha den der skærre alle over en kam... ting...
Desværre kommer man altid ud for at alle bliver skåret over en kam, det er hvadenten man kommer fra brønderslev, lolland eller pakistan.
Men kulturen er jo anderledes i pakistan og lign. lande end i DK, og der er nogle andre normer... Nogle af dem, mener vi er forrykte, andre kunne vi godt lære noget af.
Man skal dog (som du selv siger) huske at det jo ikke er alle der er sådan, men så er det spørgsmålet ikke at tage tingene så nært, som indlægget er skrevet, men overveje at tage den anden hat på...
Ikke alle mener noget negativt med det, ved at skrive at XX kom fra bestemt land - det kan være en forkert formulering, og det kan alle vel komme til
Anmeld