Hvad syntes i om denne form for afstraffelse af et barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stakkels lille dreng - hvor har jeg bare ondt af ham, at han skal opleve sådanne noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Frøken J.

Den slags behandling er ikke okay, det ved du jo også selv. Kan dog ikke se hvilken relevans det har, at han er fra Pakistan 

Anmeld

21. februar 2011

CamillaValby

Jeg vil gerne starte med at pointere at det IKKE er mit barn jeg skriver om og at jeg IKKE bryder mig om denne form for afstraffelse!!

Har en veninde ( min bedste) og hun bor sammen med en mand fra Parkistan.

Han bryder sig ikke om hendes yngste barn. Det er hende og jeg enige om. Han udstråler simpelthen had til drengen.

Nå,men jeg har opdaget at når hun er på arbejde, så afstraffer han drengen. Følgende episode skete:

Manden: Gå ind og se tegnefilm!

Drengen: Jeg vil hellere lege ( han samler en lego bil op)

Manden: (knipser med fingrene) PÅ PLADS!! Peger på gulvet foran hans fødder. Råber ham derefter ind i ansigtet "TRODSER DU MIG! TRODSER DU MIG"?

Beder efterfølgende drengen om at sætte sig på gulvet. Strække benene frem, holde armene frem for sig og runde i ryggen. Fødderne skal være lige og han skal sidde der til det gør ondt,for så kan "han lære det".

Jeg var ved at tude og jeg greb ind, det kunne jeg slet ikke klare at se på. Hvad mener i? Er jeg bare "sart" som mor?

jeg fortalte moderen til drengen hvad der var sket. Og hun blev sur,men ved ikke om hun vil gå fra ham?

Hun siger der skal store ændringer til hvis hun skal blive...

Hvad mener i? Skriver anonymt, da jeg ikke vil hænge hende ud,håber det er ok.

Nu spørger jeg måske meget dumt men er du venner med ham siden at du er i deres hjem når hun ikke er der?

Hihi må indrømme at jeg faktisk godt kan lide at du skriver at han er fra pakistan, hehe for det har da ikke noget med sagen at gøre

Men uanset hvordan og hvorledes så er det ikke OK, og går slet ikke ind for sådan noget pjat.

Hmm hvis han gør disse ting, og hun er klar over hvordan han er mod hendes barn, så er jeg ked af at sige det så er hun da ikke et hak bedre ved at blive hos ham.

Anmeld

21. februar 2011

Aprilmor11

Anonym skriver:

Jeg vil gerne starte med at pointere at det IKKE er mit barn jeg skriver om og at jeg IKKE bryder mig om denne form for afstraffelse!!

Har en veninde ( min bedste) og hun bor sammen med en mand fra Parkistan.

Han bryder sig ikke om hendes yngste barn. Det er hende og jeg enige om. Han udstråler simpelthen had til drengen.

Nå,men jeg har opdaget at når hun er på arbejde, så afstraffer han drengen. Følgende episode skete:

Manden: Gå ind og se tegnefilm!

Drengen: Jeg vil hellere lege ( han samler en lego bil op)

Manden: (knipser med fingrene) PÅ PLADS!! Peger på gulvet foran hans fødder. Råber ham derefter ind i ansigtet "TRODSER DU MIG! TRODSER DU MIG"?

Beder efterfølgende drengen om at sætte sig på gulvet. Strække benene frem, holde armene frem for sig og runde i ryggen. Fødderne skal være lige og han skal sidde der til det gør ondt,for så kan "han lære det".

Jeg var ved at tude og jeg greb ind, det kunne jeg slet ikke klare at se på. Hvad mener i? Er jeg bare "sart" som mor?

jeg fortalte moderen til drengen hvad der var sket. Og hun blev sur,men ved ikke om hun vil gå fra ham?

Hun siger der skal store ændringer til hvis hun skal blive...

Hvad mener i? Skriver anonymt, da jeg ikke vil hænge hende ud,håber det er ok.

Ja undskyld, men jeg ville personlig ALDRIG være sammen med en som ikke kan acceptere mine/mit børn/barn .. Og selvfølgelig skal han da ikke behandle ham sådan , det er jo frygteligt .. Håber da at hun går fra ham, for det da synd for den stakkels dreng Undskyld min direkte hed .. Men bare hvad jeg ville gøre og min personlige mening ..

Anmeld

21. februar 2011

sarahb

Secrets skriver:

Den slags behandling er ikke okay, det ved du jo også selv. Kan dog ikke se hvilken relevans det har, at han er fra Pakistan 

det var lige det jeg tænkte... meget irrelevant..

Denne mor har slået sit barn og hun er fra Lolland....hmmm....

Anmeld

21. februar 2011

SpunkenJo

Det er nedærdigende og krænkende behandling af et barn. Det lyder som en overtrædelse af straffelovens paragraf 213...

Føj, han er ikke en mand man skal dele sit liv og sine børn med.

Håber du kan hjælpe hende med at komme videre - men hvorfor nævne at han er fra Pakistan? Betyder det noget? Det er vel hans handling der er galt på den, ikke hans etniske oprindelse...

Anmeld

21. februar 2011

Dansker i England

Secrets skriver:

Tænkte præcis det samme mht at nævne hvor manden er fra

Anmeld

21. februar 2011

eElak

Er jeg den eneste som godt kan se det relevante i at nævne at manden ikke er fra DK?

IKKE AT JEG ER RACIST - for det er jeg ikke.. 

Men jeg tror nu at TS ville påpege at han kommer fra en anden kultur end i DK - ikke andet!

og så, jeg ved godt at danske mænd også kan være idioter, ligesom mødre kan være det... SÅ spar mig for diskussionen. 

Så i stedet for at hænge sig i detaljer, så er trådens emne jo om det er ok hvad han gør og ikke hvor han kommer fra (som flere har travlt med at påpege ikke er relevant) 

Trådstarter: Du ved jo godt selv at det ikke er ok. Kan godt forstå at du havde brug for at komme ud med det... 
Er det ikke også hans barn, eller er han kommet ind i billedet senere?

Hvis jeg havde set det der, havde jeg godt nok også reageret, det kan jeg love dig for!!

Sådan en klaphat! 

Anmeld

21. februar 2011

slettet_7530

KaLee skriver:

Er jeg den eneste som godt kan se det relevante i at nævne at manden ikke er fra DK?

IKKE AT JEG ER RACIST - for det er jeg ikke.. 

Men jeg tror nu at TS ville påpege at han kommer fra en anden kultur end i DK - ikke andet!

og så, jeg ved godt at danske mænd også kan være idioter, ligesom mødre kan være det... SÅ spar mig for diskussionen. 

Så i stedet for at hænge sig i detaljer, så er trådens emne jo om det er ok hvad han gør og ikke hvor han kommer fra (som flere har travlt med at påpege ikke er relevant) 

Trådstarter: Du ved jo godt selv at det ikke er ok. Kan godt forstå at du havde brug for at komme ud med det... 
Er det ikke også hans barn, eller er han kommet ind i billedet senere?

Hvis jeg havde set det der, havde jeg godt nok også reageret, det kan jeg love dig for!!

Sådan en klaphat! 

Anmeld

21. februar 2011

slettet_7530

Til trådstarter, jeg håber du kontakter kommunen imorgen hvis den historie er sand, for det er omsorgssvigt og ydmygelse når det er værst.

Og du har som borger indberetningspligt
Men hvad laver du i deres hjem hvis din veninde ikke er hjemme?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.