Hvad syntes i om denne form for afstraffelse af et barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Jeg vil gerne starte med at pointere at det IKKE er mit barn jeg skriver om og at jeg IKKE bryder mig om denne form for afstraffelse!!

Har en veninde ( min bedste) og hun bor sammen med en mand fra Parkistan.

Han bryder sig ikke om hendes yngste barn. Det er hende og jeg enige om. Han udstråler simpelthen had til drengen.

Nå,men jeg har opdaget at når hun er på arbejde, så afstraffer han drengen. Følgende episode skete:

Manden: Gå ind og se tegnefilm!

Drengen: Jeg vil hellere lege ( han samler en lego bil op)

Manden: (knipser med fingrene) PÅ PLADS!! Peger på gulvet foran hans fødder. Råber ham derefter ind i ansigtet "TRODSER DU MIG! TRODSER DU MIG"?

Beder efterfølgende drengen om at sætte sig på gulvet. Strække benene frem, holde armene frem for sig og runde i ryggen. Fødderne skal være lige og han skal sidde der til det gør ondt,for så kan "han lære det".

Jeg var ved at tude og jeg greb ind, det kunne jeg slet ikke klare at se på. Hvad mener i? Er jeg bare "sart" som mor?

jeg fortalte moderen til drengen hvad der var sket. Og hun blev sur,men ved ikke om hun vil gå fra ham?

Hun siger der skal store ændringer til hvis hun skal blive...

Hvad mener i? Skriver anonymt, da jeg ikke vil hænge hende ud,håber det er ok.

Jeg synes det er "ligemeget" hvordan han behandler drengen. Bare det at han heder ham, havde været nok til jeg var smuttet ud af det forhold.

Sikke noget, stakkels dreng. Man må da sætte barnet først. Det er da ikke rart at blive hadet. Hvor er hendes moderinstinkter henne.

Hun MÅ IKKE være sammen med den mand.

Lille dreng håber du er ok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Anonym trådstarter

Albertesmor skriver:

Godt du kunne bruge mit råd hvad sagde lederen så??

Hvad er det for præcis et råd du mener du gav?

Jeg har ikke gjort andet end det jeg hele tiden har sagt jeg ville..

Anmeld

22. februar 2011

Musen5

Tja... uanset og han kom fra pakistan, uruguay, kina, grønland eller månen så havde jeg sparket manden ud hvis jeg fandt ud af at han opførte sig sådan overfor et eller flere at mine børn.

Hva fanden er det for en opførsel!!!!!

/Mette 18+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.