duddi. skriver:
Inspireret af andre tråde i dag, kunne jeg godt tænke mig at høre, om det er meget upopulært herind på baby.dk at stemme på DF? Synes mange får det til at lyde som om man stemmer på noget ulovligt hvis man stemmer på DF? Jeg selv har ingen problem med DF tilhængere. De har deres overbevisning og det ser jeg ikke noget forkert i.
jeg tager stærk afstand fra df og alt der hører med. jeg synes det er et grotekst parti med nogen meget fremmedfjenske holdninger. kan ikke se at man kan stemme på df uden at tage del i de holdninger.
df hader alt der har med islam at gøre, og vil gøre alt for at få islam ud af dk. i deres kampange siger de endda: " men der er noget der truer" og så kommer der en masse billeder af kvinder i burka, og af fly som flyver ind i world trade center. så bliver det sku ikke meget værre når man viser det. altså fordi man tror på islam er man ikke et dårligt menneske.
man er måske heller ikke et dårligt menneske fordi man stemmer df, jeg tager som sagt selv afstand fra det. for mig er df og hitler lige så slemt. hitler ville udrydde jøderne, pia k vil udrydde isalmisterne (i hver fald fra dk, til at starte med)
i mine øjne er dem er stemmer df, nogen som slet ikke har sat sig ind i den islamistiske religion, som er fremmedhadske og ikke vil have et foregnet folkefærd. jeg har et fætter der elsker df og pia, som han selv siger og ja jeg snakker faktisk ikke særlig meget med ham, for synes de ting han siger er meget modbydelige.
så jeg kan sagten vælge min venner ud fra om de stemmer df eller ej. synes df er noget så umageligt
Anmeld