Folk må stemme lige det de vil, men personligt har jeg aldrig og kommer heller aldrig til at stemme DF.
Jeg kan som så mange andre herinde ikke fordrage deres udlændingepolitik. Det løber mig koldt ned af ryggen, bare at tænke på det. Tænk hvis de blev det største parti en dag 
Det kan godt være at alle der stemmer DF ikke er racister, men det er jo sådan set ikke problemet. Problemet er jo at folk der stemmer på DF stemmer på et racistisk parti, så selvom man ikke selv er racist - ja så bakker man jo alligevel racismen op.
For som MHK siger, der har serveret til et landsmøde for DF'ere - dvs. hele kernen af DF og dem der sådan set laver deres politik - så var det jo racistisk så det batter og det er jo det man så også støtter når man stemmer på dem, selvom det måske kun er deres ældrepolitik man er begejstret for.
Og vil give Rosa helt ret, fjern udlændingepolitikken fra DF og så kan du faktisk finde de samme værdier i andre partier.
Men altså folk, må da stemme hvad de vil, men jeg kan ikke diskutere politik eller blive ret tætte venner med nogen, der går ind for deres politik, ligesom de nok heller ikke kan blive særlig gode venner med mig, da vores menneskesyn ikke er forenelige.
Anmeld