Er folk der stemmer på DF et jaget folkefærd herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

Dorthe1986

Kirle skriver:

Nej vi er ikke bedre selv - overhovedet men i løbet af de 100 år så er der kommet Genevekonversionen til som stadfæster at vi skal give humanitært opholdstilladelse og det er dér det falder til jorden for DF og deres støttere.

Menneskerettighedsdomstolen har givet DK talrige domme for overtrædelser særligt efter DF har fået noget at sige i dansk politik.

VI som land skal til at passe på at vi ikke bliver ugleset og smidt ud af de godes klub...

Enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Chellen

duddi. skriver:

Sådan har jeg det også. Jeg er også socialdemokrat (mere eller mindre) men klandre ingen der stemmer DF - for de er da mere end deres udlændingepolitik. Eller ikke?

De er helt sikkert mere end deres udlændinge politik

Anmeld

22. februar 2011

132319

øhhh....tror mig ved nok mere om deres politik end du gør..har været medlem af deres parti i 10 år...så jo det gør jeg...

og jo har min ven kær..han stemmer så også på df...

men du er da i hvert fald det mest uvidene menneske jeg længe har hørt om..du kan da i hvert fald ikke finde ud af at læse om politik det helt sikkert....

Uviden nej, læser nok bare deres politik med nogle lidt andre briller end du, fordi vi tydeligvis har forskellige menneskesyn.

Og jo, jeg kan sagtens finde ud af at læse politik og kan sort på hvidt læse at jeres udlændingepolitik bestemt aldrig er noget jeg vil støtte op om.

Igen, partiets andre holdninger synes jeg faktisk godt om, men udlændingepolitikken og fremmedhadet tager jeg simpelthen bare så meget afstand fra.

Anmeld

22. februar 2011

SussieThyssen

Akja..politik og religion er to sider af samme sag.

Anmeld

22. februar 2011

Tkcuf

Jeg stemmer DF.. Eller, det gjorde jeg. Nu er jeg ikke længere sikker. Synes det er lidt pest eller kolera

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.