Er folk der stemmer på DF et jaget folkefærd herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

Loa

ESV skriver:

Jo de siger faktisk ret meget om at man ikke må have almindeligt arbejde.

Jeg har en kollega der med den løn hun får først kan få sin mand til landet om 9 år for før har hun ikke en stor nok opsparing!! 

Så er der det der med hvor gammel man skal være for at få sin mand/kone til Dk nårh i øvrigt gives der jo gerne dispensation for folk fra vestlige lande.

Måske er det en form for sikkerhed for at folk ikke bare skal få alt deres familie herop hvis de ikke kan klare sig selv økonomisk.....

Jeg kan bare ikke se det danske samfund nyder godt af at få folk ind i landet, som ikke bidrager med noget, men kun koster samfundet penge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Sofia

Synes ikke man kan tillade sig at jagte et folkefærd, vi har jo trods alt demokrati men personligt stemmer jeg ikke DF, og er godt klar over at jeg indirekte hurtigt stempler folk der stemmer på dem!

Anmeld

21. februar 2011

Aves.

duddi. skriver:

Det er også lidt det der er min tanke, at mange tror at hvis man stemmer DF så er man racist. Og det har jo overhovedet (efter min mening) ikke en pind med racisme at gøre, den politik DF fører. Nok kan det være at der er findes racister der stemmer på DF men der skal nok også være racister der stemmer på andre partier.

Men så støtter man vel mennesker der er racistiske og det synes jeg egentlig er endnu værre end hvis alle stemmer på df var af mennesker der var racister, men at racister får stemmer fra ikke racister og dermed kæmper deres sag ud fra disse, det er da rigtig trist, er det ikke?

Anmeld

21. februar 2011

Loa

duddi. skriver:

Men tænker så bare at der måske også må være nogen her, der ikke "tør" stå ved at de stemmer DF.

Og det er jo ikke så underligt hvis du læser de ting der bliver skrevet

Anmeld

21. februar 2011

Astrid P

Rosa skriver:

Jeg har det ikke på samme måder med andre højrefløjspartier - men DF er ekstreme, og repræsenterer alt det jeg synes er grimt, tarveligt og egoistisk ved mennesket. Og det smitter af på mine indlæg. Det er så tæt på nazisme som man kan komme uden at sige det højt. 

Jeg er meget enig!

Anmeld

21. februar 2011

Laulund87

duddi. skriver:

Men tænker så bare at der måske også må være nogen her, der ikke "tør" stå ved at de stemmer DF.

Jeg kan godt forstå hvis der er nogen der ikke "tør" stå ved det når tonen er så hård Der burde være plads til forskelligheder og det er trist at der ikke rigtig er plads til det her..

Anmeld

21. februar 2011

betski

ChelleGirl skriver:

Jeg vil aldrig stemme på DF, jeg er og blir en Socialdemokrat.
Men alle skal have lov til at være her i DK, så ser absolut intet forkert i at være DF tilhænger .
Frit land - frie holdninger

Sådan har jeg det også. Jeg er også socialdemokrat (mere eller mindre) men klandre ingen der stemmer DF - for de er da mere end deres udlændingepolitik. Eller ikke?

Anmeld

21. februar 2011

ESV

Loa skriver:

Måske er det en form for sikkerhed for at folk ikke bare skal få alt deres familie herop hvis de ikke kan klare sig selv økonomisk.....

Jeg kan bare ikke se det danske samfund nyder godt af at få folk ind i landet, som ikke bidrager med noget, men kun koster samfundet penge.

Prøv at se på det danske samfund som helhed.

Hvor mange jobs der er besat med folk af anden etnisk herkomst fordi danskerne er for dovne og ikke vil arbejde for mindste løn osv osv osv osv .

Vi er (undskyld mit sprog) pisse hamrende forkælede!!!!!

Fordi nogen driver den af er det jo ikke ensbetydende med at alle vil gøre det, det vil jo være det sammen som at sige at alle fra amager (for at bruge et eksempel) er på soffer og drikker for meget..........

Jeg har i min tid som chef haft folk ansat der var udd. tandlæger, jurister og computer noget men deres udd fra ikke vestlige lande var ikke fin nok og i stedet for at hjælpe dem til at få opgraderet deres udd. så vil samfundet ikke hjælpe dem for de skal kunne klare sig selv. Tænk hvad de kunne gøre af gavn i det danske samfund hvis man havde hjulpet dem i stedet for at grine af dem og vende ryggen til dem...

Det er det DF (i mine øjne) står for, og jeg finder det absolut forkasteligt at der fines mennesker der går ind for det livs og menneske syn.....

Anmeld

21. februar 2011

tinasmor

Jeg stemmer ikke DF men der er jo HELDIGVIS demokrati i Danmark. Og grunden til at DF er i folketinget nu er jo fordi en masse danskere har stemt på dem. Sådan er det jo med demokratiet.

Jeg tror altså heller ikke at alle der stemmer DF er rasister. DF skal jo fører politik på en masse andre områder end udlændingepolitik.

Men synes ofte at det er pudsigt, at de debatter jeg har set her inde om politik, så er der aldrig nogle der skal forsvare HVORFOR de stemmer Venstre eller hvorfor de er socialdemokrat eller støtter SF.

Jeg synes at politik, ligesom religion er en privatsag. Jeg synes ikke, at man behøver forsvare sig fordi man stemmer på et bestemt parti (gudskelov at vi har forskellige partier, så vi ikke er et af de lande der pt slås for at få demokrati) eller forsvare sig omkring sin religion eller lign. 

Anmeld

21. februar 2011

CamillaValby

Eva. skriver:

Men så støtter man vel mennesker der er racistiske og det synes jeg egentlig er endnu værre end hvis alle stemmer på df var af mennesker der var racister, men at racister får stemmer fra ikke racister og dermed kæmper deres sag ud fra disse, det er da rigtig trist, er det ikke?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.