Loa skriver:
Måske er det en form for sikkerhed for at folk ikke bare skal få alt deres familie herop hvis de ikke kan klare sig selv økonomisk.....
Jeg kan bare ikke se det danske samfund nyder godt af at få folk ind i landet, som ikke bidrager med noget, men kun koster samfundet penge.
Prøv at se på det danske samfund som helhed.
Hvor mange jobs der er besat med folk af anden etnisk herkomst fordi danskerne er for dovne og ikke vil arbejde for mindste løn osv osv osv osv .
Vi er (undskyld mit sprog) pisse hamrende forkælede!!!!!
Fordi nogen driver den af er det jo ikke ensbetydende med at alle vil gøre det, det vil jo være det sammen som at sige at alle fra amager (for at bruge et eksempel) er på soffer og drikker for meget..........
Jeg har i min tid som chef haft folk ansat der var udd. tandlæger, jurister og computer noget men deres udd fra ikke vestlige lande var ikke fin nok og i stedet for at hjælpe dem til at få opgraderet deres udd. så vil samfundet ikke hjælpe dem for de skal kunne klare sig selv. Tænk hvad de kunne gøre af gavn i det danske samfund hvis man havde hjulpet dem i stedet for at grine af dem og vende ryggen til dem...
Det er det DF (i mine øjne) står for, og jeg finder det absolut forkasteligt at der fines mennesker der går ind for det livs og menneske syn.....
Anmeld