momse22 skriver:
Nu har jeg forsøgt at holde mig væk fra de her debatter om politik netop af den grund at jeg ikke vil hagles ned, men nu har jeg fandme fået nok!
Man kan ikke se det på mig men jeg er fra udlandet!
Jeg kan så nu læse at jeg er en social taber (er på KH(DESVÆRRE)) og så er jeg sku også racist! JEG STEMMER PÅ DF, fordi de har nogle værdier som jeg ikke syns andre partier har, men jeg tager skam afstand fra racisme.. Eller det gør jeg vel så ikke set med manges øjne herinde fra.
Er simpelthen ved at brække mig så meget over det, og overvejer virkelig om jeg skal blive i dette forum da jeg egentlig ikke føler mig velkommen. Kæft hvor er jeg skuffet
Du skal stå ved dine meninger og ikke "flygte" fordi andre ikke har samme mening.
Ang. KH. var det begge veje der blev skrevet.
Jeg er ikke DF´er langt fra og kunne aldrig drømme om at stemme på dem. MEN igen stå ved sin mening.
Der er da også nogle ting i denne debat, som netop stemmer DF skriver ting som rammer jeg. Og det rør mig ikke, hvorfor fordi jeg ved hvad jeg står for
Så bliv herinde, det er desværre sådan i debatter. Men når vi så snakker andre indlæg så er den fis slået

og man tænker ikke på hvad der er blevet skrevet

Håber at det trods alt gav en smule mening.
Anmeld