Er folk der stemmer på DF et jaget folkefærd herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

ZamanogDania

Jeg kunne aldrig finde på stemme på df. ALDRIG!! Det eneste de vil er at alle indvandrer/udlændinge skal ud af DK. Når nej ikke de rigtig rigtig veluddannet udlændinge. Fordi vi andre er for dumme til at være i DK. Så ja jeg synes faktisk det er en racistisk parti. Ja det rigtig der er nogle punkter såsom pensionister osv det er de rigtig gode til, men de skal jo tiltrække folk på et måde og det er ved at tilbude de ældre bedre forhold osv.

Det er bare min mening:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

ZamanogDania

MHK skriver:

Jeg vil rigtig gerne høre dit bud på hvordan man kan stemme DF uden at være racist?

Jovel, man kan være enig i mange af deres politiske holdninger men kan du virkelig ikke se de racistiske undertoner der i alt?

Jeg er enig i meget af det DF står for men jeg kunne ALDRIG stemme på dem, netop fordi jeg kan læse mig frem til de racistiske undertoner. INTET er tilfældigt og det der "Vi holder på de danske værdier" er jo bare et billigt salgstrick. 

Pia K er en sindsyg dygtig politiker, virkelig! Men hun er også en manipulerede, meget meget fremmedhadsk kvinde.

Hvis man stemmer DF og indrømmer at man er racist så er det jo sådan det er men jeg kan simpelthen ikke se hvordan man kan stemme på partiet hvis man ikke er 

Kunne ikke skrive det bedre

Anmeld

21. februar 2011

Loa

MHK skriver:

Jeg vil rigtig gerne høre dit bud på hvordan man kan stemme DF uden at være racist?

Jovel, man kan være enig i mange af deres politiske holdninger men kan du virkelig ikke se de racistiske undertoner der i alt?

Jeg er enig i meget af det DF står for men jeg kunne ALDRIG stemme på dem, netop fordi jeg kan læse mig frem til de racistiske undertoner. INTET er tilfældigt og det der "Vi holder på de danske værdier" er jo bare et billigt salgstrick. 

Pia K er en sindsyg dygtig politiker, virkelig! Men hun er også en manipulerede, meget meget fremmedhadsk kvinde.

Hvis man stemmer DF og indrømmer at man er racist så er det jo sådan det er men jeg kan simpelthen ikke se hvordan man kan stemme på partiet hvis man ikke er 

Jeg syntes da ikke jeg er racist, bare fordi jeg stemmer på dem.
Er man racist fordi man syntes det er i orden at indvandrene skal uddannes/ud i arbejde i stedet for bare at gå hjemme og modtage kh? (Det syntes jeg sådan set om alle, uanset deres oprindelse)
Så kan jeg godt lide deres retspolitik og dyrepolitik.....

Anmeld

21. februar 2011

K.Rehder

Har lært af en meget klog dame, at det altid en en dårlig idé at begynde at diskutere politik, religion og børneopdragelse for man finder MEGET sjældent to der er enige

Anmeld

21. februar 2011

Loa

ZamanogDania skriver:

Jeg kunne aldrig finde på stemme på df. ALDRIG!! Det eneste de vil er at alle indvandrer/udlændinge skal ud af DK. Når nej ikke de rigtig rigtig veluddannet udlændinge. Fordi vi andre er for dumme til at være i DK. Så ja jeg synes faktisk det er en racistisk parti. Ja det rigtig der er nogle punkter såsom pensionister osv det er de rigtig gode til, men de skal jo tiltrække folk på et måde og det er ved at tilbude de ældre bedre forhold osv.

Det er bare min mening:-)

Det er vel heller ikke for højt et krav at sætte, at hvis man vil bo i landet og nyde godt af vores goder, så skal man selv bidrage?

Eller skal vi bare lade alle komme ind i landet og dele ud af, vores i forvejen sparsomme penge.........

Anmeld

21. februar 2011

..

Rosa skriver:

Jeg skal da gladeligt stå frem og sige at jeg personligt afskyr DF og den måde de driver politik på. Jeg har faktisk svært ved at et par af mine venner stemmer på dem, og derfor går vi aldrig ind i diskussioner om politik. Jeg synes at DF's politik er så fremmedfjendsk at jeg slet ikke kan forstå hvordan sådan et parti kan få lov at spille deres spil i et ellers så åbent og dejligt land som vores - derfor ser jeg også på de mennesker som stemmer på dem på en særlig måde (inklusiv familiemedlemmer). Det siger noget om mennesker at de kan bakke op om et så ekstremt parti som DF. Bl.a. at det er mennesker som jeg har meget lidt til fælles med og som har nogle holdninger som jeg ikke bare kan forholde mig neutralt til - ligesom jeg heller ikke kan forholde mig neutral overfor racisme og nazisme. Der er ikke langt imellem...

Jeg har det ikke på samme måder med andre højrefløjspartier - men DF er ekstreme, og repræsenterer alt det jeg synes er grimt, tarveligt og egoistisk ved mennesket. Og det smitter af på mine indlæg. Det er så tæt på nazisme som man kan komme uden at sige det højt. 

Mvh

Rosa

Jeg er fuldstændigt enig

Jeg har også et par stykker i vennekredsen der stemmer på DF, taler aldrig politik med dem heller.

Jeg kunne ikke have skrevet det bedre selv, er helt enig med dig!!

Anmeld

21. februar 2011

Aves.

Loa skriver:

Jeg syntes da ikke jeg er racist, bare fordi jeg stemmer på dem.
Er man racist fordi man syntes det er i orden at indvandrene skal uddannes/ud i arbejde i stedet for bare at gå hjemme og modtage kh? (Det syntes jeg sådan set om alle, uanset deres oprindelse)
Så kan jeg godt lide deres retspolitik og dyrepolitik.....

Jeg tror ikke du kan finde et eneste parti som ikke gerne vil have mennesker ud i arbejde....og væk fra kh...problemet med df er at der er DEM og VI...i min optik findes der kun et VI...vi alle sammen sammen og bliver nød til at stå og ses som en samlet enhed....

Anmeld

21. februar 2011

ZamanogDania

Loa skriver:

Det er vel heller ikke for højt et krav at sætte, at hvis man vil bo i landet og nyde godt af vores goder, så skal man selv bidrage?

Eller skal vi bare lade alle komme ind i landet og dele ud af, vores i forvejen sparsomme penge.........

Det er da høj krav hvis de kræver man skal komme fra de 20 bedste skole i verden?
Er man måske ikke god nok hvis man er mekaniker eller tømer?

Anmeld

21. februar 2011

Loa

ZamanogDania skriver:

Det er da høj krav hvis de kræver man skal komme fra de 20 bedste skole i verden?
Er man måske ikke god nok hvis man er mekaniker eller tømer?

Jo men det er da også at være i arbejde? De siger da ikke noget om man ikke må have et helt almindeligt arbejde......

Jeg syntes da ikke det er fedt vi betaler skat for at folk kan komme til landet og så bare modtage kh, og ikke arbejder for det......

Anmeld

21. februar 2011

ZamanogDania

Loa skriver:

Jo men det er da også at være i arbejde? De siger da ikke noget om man ikke må have et helt almindeligt arbejde......

Jeg syntes da ikke det er fedt vi betaler skat for at folk kan komme til landet og så bare modtage kh, og ikke arbejder for det......

Undskyld mig men bare fordi nogle mennesker gør det så gør alle det? Personligt har jeg aldrig modtaget KH og vil aldrig drømme om være på det. Jeg kender ingen som er på KH. De arbejder alle sammen. Og de betaler skat ligesom alle andre. Så synes ikke man skal bedømme andre fordi der er nogle som er på KH.

Jo DF kræver man skal komme fra en af de bedste skoler for at komme ind i DK. Gudskelov gik den aftale ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.