Fuck!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

qp

Ja..

Undskyldningen var, at han kedede sig bare

Sorry men det er bull shit!! Jeg var inde på dating så sent som i går og jeg kan godt fortælle dig, at det ikke er heeeeelt billigt at have profil derinde længere - og jeg tror virkelig ikke der er nogen der gider at ofre så mange penge på en profil hvis ikke det var fordi de søgte et eller andet.

Du kan jo tjekke hans bank konto, der burde der være trukket noget fra "Freeway APS" eller også har han betalt med mobilen? (så kan du se hvor længe det har stået på) nu når han jo sikkert heller ikke husker noget om det.

Iøvrigt holder den bare ikke den med, at han ikke husker koden og brugernavnet - jeg ville fandme ikke slippe idioten ud af mit syn før han havde afleveret det brugernavn + kode.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

XXSS

Han har helt sikkert noget at skjule, siden han med det samme du konfronterede ham fik blackout på navn og kode!

Og ja helt ærlig 39 år, så burde han da forstå, hvad indbegrebet af ærlighed er.

Pas på dig selv og lillepigen, det er det eneste jeg kan råde dig til

Anmeld

20. februar 2011

mariamiss6

Secrets skriver:

Det kommer sørme da an på browseren Google chrome kommer med forslag. Eksempelvis hvis jeg skriver noget som www.aa kommer den med www.aarhusvand.dk - En side jeg ikke har besøgt. Og sådan kan jeg blive ved Og før nogen af jer begynder at få mistanker om, om min kæreste nu også er lusket, kan i være helt rolige Dels har vi hver sin pc, dels lukkker jeg altid min pc ned, når jeg ikke sidder foran den, og der kræves en kode, som kun jeg kender for at komme på (Og så tror jeg heller ikke manden, som er computernørd, ville være dum nok til at bruge MIN computer til at gå på datingsider, hvis han var ude i den slags snavs )

Jeg har google chrome, og den foreslår altså enten kun sider jeg har besøgt, eller slet ingen, hvis jeg skriver www.etellerandet....

Jeg har endda prøvet lige nøjagtig de to du sagde du havde skrevet, og intet kommer der frem her...

Anmeld

20. februar 2011

Vial

Zeus skriver:

Ja..

Undskyldningen var, at han kedede sig bare

Øv, at han ikke kunne stå for fristelsen. Tænk at risikere familien fordi, man lige vil have en lille netflirt.

Jeg har on/off i 10 år været bruger på dating.dk. Der er SÅ mange mænd derinde, som er i forhold. Så sidder de derude på toilettet med den bærbar og leger singler, mens konen tørrer snotnæser og koger kartofler - fy for pokker.

Mænd er jægere, og nu får de serveret helle Hakkebakkeskoven ved enkle klik - det er da mange, der slet ikke kan administrere.

Han har for altid brudt jeres tillid. At han ikke kan huske koder og profilnavn er sikkert bulls.. han vil bare så nødig have, at du får indsigt i hans "single-fantasi-figurer".

Anmeld

20. februar 2011

XXSS

Tanja78 skriver:

Han har helt sikkert noget at skjule, siden han med det samme du konfronterede ham fik blackout på navn og kode!

Og ja helt ærlig 39 år, så burde han da forstå, hvad indbegrebet af ærlighed er.

Pas på dig selv og lillepigen, det er det eneste jeg kan råde dig til

Som regel bliver koder og password jo også sendt til en mail, som du evt. kan tjekke, det er jo ikke sikkert at han er så grundigt til at få tømt skraldespanden.

Anmeld

20. februar 2011

sweet

Zeus skriver:

han skrev gamer, også nogen tal bagefter.. Det fik ham ikke ind.. Så slettede han tallene, og skrev nogen nye.. Det fik ham heller ikke ind.. Så skrev han et nyt password, hvilket heller ikke fik ham ind.. Og lige et til nyt password... Behøver jeg at skrive, at det heller ikke fik ham ind?

det jeg skrev var at jeg ville mene... ikke at det var sådan... men har selv stået i en situation med en gammel eks der minder om det du står i nu... det er jo helt op til dig hvad du tror på det er kun dig der kan vudere om du tror han taler sandt..

Anmeld

20. februar 2011

Frøken J.

mariamiss6 skriver:

Jeg har google chrome, og den foreslår altså enten kun sider jeg har besøgt, eller slet ingen, hvis jeg skriver www.etellerandet....

Jeg har endda prøvet lige nøjagtig de to du sagde du havde skrevet, og intet kommer der frem her...

Det lyder mærkeligt Især fordi adressefeltet i google chrome skal anses som et slags søgefelt ifm at det er udvilket af google Men sandt er det altså. Især påviseligt med jannesklip, for den virkede både i hans og min browser, og der er nu ingen af os der har haft brug for en frisør i skanderborg, eftersom min frisør er i beder og hans frisør i Hinnerup Men det er også off topic nu. Og folk glemmer hele tiden hvad min pointe var: At der KAN være adskillige årsager til, at de sider kommer op  

(Flere eksempler fra min browser blot for at understøtte: Skriver jul, den foreslår jul.tv2.dk - Har aldrig været der. Skriver mor, og den foreslår morfars.dk - aldrig været der. Skriver "sla" og den foreslår slap.dk - aldrig været der )

Anmeld

20. februar 2011

JuliaNielsen

Læste lige tråden og ville ikke smutte uden du havde fået et stort

Håber virkelig røven får øjnene op for hvad han har og  for at det hele ordner sig snart..!

Følger med dig

Anmeld

20. februar 2011

Frøken J.

Zeus skriver:

han skrev gamer, også nogen tal bagefter.. Det fik ham ikke ind.. Så slettede han tallene, og skrev nogen nye.. Det fik ham heller ikke ind.. Så skrev han et nyt password, hvilket heller ikke fik ham ind.. Og lige et til nyt password... Behøver jeg at skrive, at det heller ikke fik ham ind?

Kan du så ikke prøve at køre en søgning derinde på "gamer". Kommer den så ikke op med alle brugere der hedder noget med gamer? Det gjorde den i hvert fald på netdate, hvor jeg mødte min kæreste

Anmeld

20. februar 2011

Zeus

Tanja78 skriver:

Som regel bliver koder og password jo også sendt til en mail, som du evt. kan tjekke, det er jo ikke sikkert at han er så grundigt til at få tømt skraldespanden.

Han var inde på sin mail, og kunne vist ikke finde den..

Nu er jeg herinde, og der er ingen mail fra dating.dk, og skraldespanden er tom

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.