Fuck!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

Frøken J.

Fru Dinesen skriver:

Øhh vi har også google crome der kommer kun de sider op vi har været på før .. skriver jeg www.da så kommer der ingen ting 

Så er jeres browser spøjs Min kæreste prøvede også på hans at skrive "janne" i browseren, og frem dukkede forslag www.jannesklip.dk, som ingen af os nogensinde har hørt om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

twinny

Zeus skriver:

Pludselig kunne han ikke huske hvad han hed derinde, og heller ikke koden  

hmmmmmmm.....  lyder meget underligt....

Anmeld

20. februar 2011

Wish upon a star

Zeus skriver:

Pludselig kunne han ikke huske hvad han hed derinde, og heller ikke koden  

Så er det jo rimeligt tydeligt at han har noget at skjule... Mærkeligt han LIGE PLUDSELIG ikke kan huske navn og password.

Ja så ville jeg sku oprette en profil derinde og finde ham, for han skjuler tydeligvis et eller andet. Men det kan jo være han sletter profilen eller laver den om, nu hvor han er taget hjem til sine forældre...

Hold da kæft jeg ville være tosset

Anmeld

20. februar 2011

Zeus

Baby-støv skriver:

hmmmmmmm.....  lyder meget underligt....

Jeg har søgt efter ham derinde, på vores postnummer, og kan faktisk ikke finde ham.. Eller også har han ikke billede på, også vil jeg ikke kunne gætte mig til, hvem det er

Anmeld

20. februar 2011

twinny

Zeus skriver:

Jeg har søgt efter ham derinde, på vores postnummer, og kan faktisk ikke finde ham.. Eller også har han ikke billede på, også vil jeg ikke kunne gætte mig til, hvem det er

jamen har han indrømmet han har en profil derinde?

Anmeld

20. februar 2011

Zeus

Baby-støv skriver:

jamen har han indrømmet han har en profil derinde?

Ja..

Undskyldningen var, at han kedede sig bare

Anmeld

20. februar 2011

sweet

jamen hvis han siger han ikke kan huskede koden eller sit navn så må han jo være der inde... og helt ærlig hvis han ligepludselig ikke kan huske det så vil jeg mene han skjuler noget..

Anmeld

20. februar 2011

twinny

Zeus skriver:

Ja..

Undskyldningen var, at han kedede sig bare

jaah okay... det lyder godt nok lidt mærkeligt a han ikk kan huske hva han hedder eller kode...

den er svær..... den er lige til at rive alt håret a hovedet...

Anmeld

20. februar 2011

Sof

Han kedet sig, også ville han bare lige ind og se hvad det var for nogen mennesker der var derinde.. Det gjorde ham og hans tidligere bedste ven altid når de kedede sig... Gik ind på dating.dk, og det var så det der havde fået ham til det, kedsomhed...

Har smidt ham op til hans forældre

Ved godt det ikke er hans skyld, men min eksmand gjorde det samme.. Havde profiler over det hele, og sagde, at det bare var for at finde venner, og hvis han skrev at han havde en kæreste, så var der jo ingen der skrev.. Og jeg var så bund naiv og tro ham - hver gang! Det kører bare om og om igen, ikke igen, ikke igen, ikke igen..

Den med x-manden og sådanne sider har jeg også erfaring med desværre. Min nuværende kæreste vidste ikke det med min x-mand og datingsider.

Pga. nogle fester vi skulle til og nogle venner vi havde, så lavede jeg en profil på netdate i starten af vores forhold, han havde allerede profil derinde. Vi stod begge i et forhold og efter den fest vi skulle med til og skulle tilmelde os derinde, der slettede vi begge vores profiler og de venner vi skal bruge har vi enten på facebook eller på mobilen.

Jeg ved at min kæreste ikke vil oprette sig på sådan en side igen så længe vi er sammen, og hvis så ville han snakke med mig først, ligesom han gjorde da han kort oprettede sig derinde for at høre om der var nogen der kunne hjælpe ham med at få flyttet sine ting herhjem. Da der ingen hjælp var at han og vi fandt ud af det på anden vis, der slettede han profilen igen med det samme.

Jeg har lært, på den hårde måde, at hvis man skjuler noget, så er det fordi man godt ved det er forkert og så skal man ikke skjule det, man skal bare lade være.

Jeg havde gjort præcis det samme som dig med at sende ham hjem til sine forældre, så kan I begge tænke lidt over det og få snakket det igennem når der er kommet lidt mere ro på.

Stort kram til dig og håber at du kommer igennem det her på den måde der er bedst for dig og din datter

Der er i min verden aldrig nogen god grund til at være på en datingside når man er i et forhold, så må man holde kontakten på andre måder

Anmeld

20. februar 2011

Zeus

sweet skriver:

jamen hvis han siger han ikke kan huskede koden eller sit navn så må han jo være der inde... og helt ærlig hvis han ligepludselig ikke kan huske det så vil jeg mene han skjuler noget..

han skrev gamer, også nogen tal bagefter.. Det fik ham ikke ind.. Så slettede han tallene, og skrev nogen nye.. Det fik ham heller ikke ind.. Så skrev han et nyt password, hvilket heller ikke fik ham ind.. Og lige et til nyt password... Behøver jeg at skrive, at det heller ikke fik ham ind?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.