Fuck!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

sarahb

Secrets skriver:

Jeg forstår godt hvad du mener, men der er vidst forskel. For mig gælder det uanset hvilke startbogstaver jeg skriver, at der kommer forslag på sider, som jeg ikke har været på før. Der er mange browsere nu om stunder der har den funktion for at lette ens søgning på internettet, hvis man nu eksempelvis ikke HELT kan huske adressen men bare de første bogstaver

Det var bare fordi hun kunne se at det ikk kun er forsiden der er brugt også andre sider derinde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Frøken J.

Lise skriver:

Har lige prøvet, og der kommer altså ikke noget her...

Ikke for noget, men jeg tror altså kun det kommer op, hvis man har besøgt stedet

Det kommer sørme da an på browseren Google chrome kommer med forslag. Eksempelvis hvis jeg skriver noget som www.aa kommer den med www.aarhusvand.dk - En side jeg ikke har besøgt. Og sådan kan jeg blive ved Og før nogen af jer begynder at få mistanker om, om min kæreste nu også er lusket, kan i være helt rolige Dels har vi hver sin pc, dels lukkker jeg altid min pc ned, når jeg ikke sidder foran den, og der kræves en kode, som kun jeg kender for at komme på (Og så tror jeg heller ikke manden, som er computernørd, ville være dum nok til at bruge MIN computer til at gå på datingsider, hvis han var ude i den slags snavs )

Anmeld

20. februar 2011

Zeus

Hvis man trykker ctrl og mellemrums tasten nede samtidig med H, så kommer alle de sider man har været inde på

Anmeld

20. februar 2011

Frøken J.

Lad mig IGEN understrege, at jeg ikke underminerer alvor i trådstarters situation. Manden skal bestemt konfronteres! Jeg siger bare, at det er en fordel lige at kigge på cool facts inden man i hvert fald giver sig til at råbe. Det kunne jo være, at der var en forklaring

Anmeld

20. februar 2011

Frøken J.

Zeus skriver:

Hvis man trykker ctrl og mellemrums tasten nede samtidig med H, så kommer alle de sider man har været inde på

Ja, dét er straks en anden sag

Anmeld

20. februar 2011

Lise

Secrets skriver:

Det kommer sørme da an på browseren Google chrome kommer med forslag. Eksempelvis hvis jeg skriver noget som www.aa kommer den med www.aarhusvand.dk - En side jeg ikke har besøgt. Og sådan kan jeg blive ved Og før nogen af jer begynder at få mistanker om, om min kæreste nu også er lusket, kan i være helt rolige Dels har vi hver sin pc, dels lukkker jeg altid min pc ned, når jeg ikke sidder foran den, og der kræves en kode, som kun jeg kender for at komme på (Og så tror jeg heller ikke manden, som er computernørd, ville være dum nok til at bruge MIN computer til at gå på datingsider, hvis han var ude i den slags snavs )

Ok  Det glæder mig...

Jeg er ikke computernørd, og aner ikke en skid om den slags 

Anmeld

20. februar 2011

Kay

Lise skriver:

Har lige prøvet, og der kommer altså ikke noget her...

Ikke for noget, men jeg tror altså kun det kommer op, hvis man har besøgt stedet

på nogle computere kommer der forslag op til sider... det kommer an på browseren og styresystemet... min kærestes kommer flem med forslag... syntes det er pisse forvirende.... men på de fleste er det rigtigt at der kun kommer sider frem man har været inde på...

Anmeld

20. februar 2011

Frøken J.

Lise skriver:

Ok  Det glæder mig...

Jeg er ikke computernørd, og aner ikke en skid om den slags 

Tjah, man kan jo bare fryde sig over, at der er så mange der ikke ved ret meget om at surfe på nettet, diverse browsere og mulighed for at skjule sig, for det tager ikke 2 sekunder 100% at slette sine spor, hvis det er dét man vil. Men man kan jo bare glæde sig over, at folk ikke kan finde ud af det, for så er det nemmere at fange dem i sådan noget lort som at bruge datingsider i et forhold

Anmeld

20. februar 2011

sarahb

Secrets skriver:

Tjah, man kan jo bare fryde sig over, at der er så mange der ikke ved ret meget om at surfe på nettet, diverse browsere og mulighed for at skjule sig, for det tager ikke 2 sekunder 100% at slette sine spor, hvis det er dét man vil. Men man kan jo bare glæde sig over, at folk ikke kan finde ud af det, for så er det nemmere at fange dem i sådan noget lort som at bruge datingsider i et forhold

Hvis man fx sletter det inde fra krontrol panelet eller åbner et in private fane.. Kan man så stadig se det...? ?? Ikk fordi jeg skal skjule noget men nu har vi samme computer og der bestiller jeg jo gaver og oerraskelser osv. Jeg plejer bare at slette ved at trykke på krydset i browseren når man ex bare skriver ba så kommer de sider op med ba og så kan man slette ude til højre.

Anmeld

20. februar 2011

Fru Dinesen

Secrets skriver:

Øhh vi har også google crome der kommer kun de sider op vi har været på før .. skriver jeg www.da så kommer der ingen ting 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.