Fuck!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

twinny

JuliaNielsen skriver:

Læste lige tråden og ville ikke smutte uden du havde fået et stort

Håber virkelig røven får øjnene op for hvad han har og  for at det hele ordner sig snart..!

Følger med dig

så fin skrevet....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Zeus

Secrets skriver:

Det lyder mærkeligt Især fordi adressefeltet i google chrome skal anses som et slags søgefelt ifm at det er udvilket af google Men sandt er det altså. Især påviseligt med jannesklip, for den virkede både i hans og min browser, og der er nu ingen af os der har haft brug for en frisør i skanderborg, eftersom min frisør er i beder og hans frisør i Hinnerup Men det er også off topic nu. Og folk glemmer hele tiden hvad min pointe var: At der KAN være adskillige årsager til, at de sider kommer op  

(Flere eksempler fra min browser blot for at understøtte: Skriver jul, den foreslår jul.tv2.dk - Har aldrig været der. Skriver mor, og den foreslår morfars.dk - aldrig været der. Skriver "sla" og den foreslår slap.dk - aldrig været der )

Vi bruger internet explorer

Anmeld

20. februar 2011

mariamiss6

Secrets skriver:

Kan du så ikke prøve at køre en søgning derinde på "gamer". Kommer den så ikke op med alle brugere der hedder noget med gamer? Det gjorde den i hvert fald på netdate, hvor jeg mødte min kæreste

det ville også være mit forslag.....

Altså at søge på brugernavne der indeholder ordet gamer....

Ja ja, der er forskel på browsere, selvom de er ens

Anmeld

20. februar 2011

XXSS

Zeus skriver:

Han var inde på sin mail, og kunne vist ikke finde den..

Nu er jeg herinde, og der er ingen mail fra dating.dk, og skraldespanden er tom

Hvis han har gmail, kan du søge i feltet så søger den både i hele gmailen og på comp. Jeg ved ikke om man kan det med hotmail. og de andre.. han har da garanteret slettet det så..

Anmeld

20. februar 2011

janne1986

Lyder ikke særlig fedt.....

Håber virkelig han har en god forklaring på det---

Anmeld

20. februar 2011

nattergalen

På dating.dk kan jeg se et felt der hedder glemt password, den trykker man på og taster mailadressen ind, så bliver der sendt en ny kode.. Det er jo selvfølgelig m.m han har brugt en anden mailadresse end den du kender til.. 

Kæmpe til dig, og håber du finder den løsning der passer dig og den lille bedst.. 

Anmeld

20. februar 2011

sarahb

det virker til han lyver røven ud af bukserne og så har han slettet alle spor også...

Anmeld

20. februar 2011

eirene

Zeus skriver:

Pludselig kunne han ikke huske hvad han hed derinde, og heller ikke koden  

Flot. Det er da den mest tåbelige løgn jeg har hørt...

Anmeld

20. februar 2011

Frøken J.

mariamiss6 skriver:

det ville også være mit forslag.....

Altså at søge på brugernavne der indeholder ordet gamer....

Ja ja, der er forskel på browsere, selvom de er ens

Tydeligvis Er bare lidt træt af, at det virker som om folk lidt prøver at antyde at der foregår noget snusk på min pc. Det kan jeg garantere for, at der ikke gør. Er meget meget meget computerkyndig og kommer fra en nørdefamilie med en mor der er webdesigner og har haft firma med en computertekniker + diverse andre familiemedlemmer som ved meget om computere. Jeg er den eneste der bruger denne pc, som er låst med kode, og jeg lyver altså ikke når jeg siger, at den kommer med alle de forslag, som intet har med besøgte sider at gøre. Derfor ville det være rart, hvis folk i det mindste gad tro på jeg talte sandt  

Anmeld

20. februar 2011

sarahb

nattergalen skriver:

På dating.dk kan jeg se et felt der hedder glemt password, den trykker man på og taster mailadressen ind, så bliver der sendt en ny kode.. Det er jo selvfølgelig m.m han har brugt en anden mailadresse end den du kender til.. 

Kæmpe til dig, og håber du finder den løsning der passer dig og den lille bedst.. 

PRØV DET

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.