Fuck!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

Millah

Zeus skriver:

Jeg gjorde det der på computeren, hvor man kan se alle de sider der er besøgt de sidste..... Var faktisk bare lidt nysgerig, fordi min kæreste har taget computeren med i seng de sidste 14 dages tid, og regnede faktisk ikke med at finde det helt vilde..

Så har han været inde på dating.dk både i sidste uge, og forrige uge  Så gik jeg op i browserlinien , og skrev www.da også kunne jeg se, at det ikke bare var forsiden han havde været inde på!

Vi har været kærester i 4 år, og har en 3 mdr gammel datter sammen

Puha den er svær...

Det bedste er nok at snakke emd ham om det, måske er det ikke så slemt som du tror... Jeg har stadig en bruger ind på en dating side ra før jeg mødte kæreste, og den sletter jeg ikke, da flere af de mennesker, både drenge og piger jeg ahr lært og kende der igennem ikke har FB, så kan stadig have kontakt med dem

Meeen jo det lyder underligt at han tager den med i seng for ta gøre det

Tag er stille go rolig snak med ham om det

Stoooort  til dig, og håber på det bedste for dig/jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Zeus

Han kedet sig, også ville han bare lige ind og se hvad det var for nogen mennesker der var derinde.. Det gjorde ham og hans tidligere bedste ven altid når de kedede sig... Gik ind på dating.dk, og det var så det der havde fået ham til det, kedsomhed...

Har smidt ham op til hans forældre

Ved godt det ikke er hans skyld, men min eksmand gjorde det samme.. Havde profiler over det hele, og sagde, at det bare var for at finde venner, og hvis han skrev at han havde en kæreste, så var der jo ingen der skrev.. Og jeg var så bund naiv og tro ham - hver gang! Det kører bare om og om igen, ikke igen, ikke igen, ikke igen..

Anmeld

20. februar 2011

SussieThyssen

For at vende tilbage til dig TS...så vil jeg som den gamle rotte iblandt jer, anbefale at du ganske enkelt tager en snak med kæresten INDEN du hidser dig op.
Og lad være med at oprette profiler og den slags.
Ganske enkelt kald en spade for en spade.
Spørg manden.

Han kan jo bare have været inde og kigge..og hvad så.
Min mand kan da også finde på at kigge på alskens ting..men det er jo ikke ensbetydende med at han går i tanker om at hoppe i kanen med en anden.
Han kan jo have en kammerat som har snakket om et eller andet kvindemenneske, du ved: Ooorrvvv manner, du skulle bare se nogle kanonkugler hun har...!!" og den slags mandehørm
Så træk vejret..og spørg.
Der er altid en grund, og det er vigtigt at modparten får lov at forklare sin grund.

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. februar 2011

Loa

Zeus skriver:

Han kedet sig, også ville han bare lige ind og se hvad det var for nogen mennesker der var derinde.. Det gjorde ham og hans tidligere bedste ven altid når de kedede sig... Gik ind på dating.dk, og det var så det der havde fået ham til det, kedsomhed...

Har smidt ham op til hans forældre

Ved godt det ikke er hans skyld, men min eksmand gjorde det samme.. Havde profiler over det hele, og sagde, at det bare var for at finde venner, og hvis han skrev at han havde en kæreste, så var der jo ingen der skrev.. Og jeg var så bund naiv og tro ham - hver gang! Det kører bare om og om igen, ikke igen, ikke igen, ikke igen..

Dvs. alt er godt igen?

Må indrømme jeg nok ikke helt ville tro på / bryde mig om den forklaring.....

Selvfølgelig hvis du stoler på ham, og tror han taler sandt, så gør han nok også.....

Jeg har bare selv haft så mange dårlige erfaringer med dårlige undskyldninger

Anmeld

20. februar 2011

Sphynxlover

Det var jo det jeg sagde

Men skal aldrig male fanden på væggen før man ved bedre

Nu må du bare lære at stole på ham selvom det er svært når din x var dig utro

Anmeld

20. februar 2011

Sphynxlover

og helt enig med Sussie

Anmeld

20. februar 2011

slettet_7530

Til alle interesserede, så kan man trykke favoritter derefter oversigt, så kommer der en lang kolonne hvor der står 2 uger siden sidste uge osv osv, der klikker man og så kan man se hvilke sider der har været besøgt, medmindre denne funktion er blevet pillet fra

Anmeld

20. februar 2011

sweet

har du ikke spurgt ham om du må se hans profil for så kan du i det mindste se hvad han har lavet der inde??

Anmeld

20. februar 2011

Zeus

Vi er IKKE gode venner igen!

Det er derfor jeg har smidt ham op til hans forældre, jeg kan simpelthen ikke kigge på ham..

Fordi han kedede sig? Hvad med at smutte ind til din kæreste hvis du keder dig så meget, istedet for at gå ind på dating sider??!

Han er en 39-årig gammel mand, han burde satme vide bedre!

Anmeld

20. februar 2011

Zeus

sweet skriver:

har du ikke spurgt ham om du må se hans profil for så kan du i det mindste se hvad han har lavet der inde??

Pludselig kunne han ikke huske hvad han hed derinde, og heller ikke koden  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.