Fuck!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

XXSS

Zeus skriver:

Sidste uge, og forrige uge..

Hvis man er aktiv bruger, glemmer man hellere ikke sit navn og password på en uge. Jeg ville personligt ikke selv godkende det svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Zeus

Han har åbenbart ikke kun været inde på dating.dk, men også www.e-kontakt.dk

Anmeld

20. februar 2011

Hasselnødden

Jeg har lige oprettet en hurtig gratis profil på dating.dk for at checke navnet "Gamer" ud og fandt een i sønderjylland hvor jeg kan se at du bor. Som har tal efter navnet men står til at være 31, men da mænd tit lyver sig yngre så står han nok ikke helt ved at han er 39 i så fald. Men det ser ikke ud til at der er billede med. Kunne det være hans profil?

Gamer427 - søger kæreste. 31 år. Sønderjylland. Ingen foto. Stjernetegn: Tvlling og partnerstatus: Single.

Anmeld

20. februar 2011

Hasselnødden

Zeus skriver:

Jeg har lige oprettet en hurtig gratis profil på dating.dk for at checke navnet "Gamer" ud og fandt een i sønderjylland hvor jeg kan se at du bor. Som har tal efter navnet men står til at være 31, men da mænd tit lyver sig yngre så står han nok ikke helt ved at han er 39 i så fald. Men det ser ikke ud til at der er billede med. Kunne det være hans profil?

Anmeld

20. februar 2011

Zeus

Og netdating.dk!

Anmeld

20. februar 2011

XXSS

Zeus skriver:

Sorry, hvor er jeg ked af at høre det på dine og din datters vegne! han lyder som et stort uærligt møgøre!

Anmeld

20. februar 2011

Malene84

Zeus skriver:

Åh sorry, men kan ikke lige overskue alle svar-trådene!!! Men har du haft fat i ham og talt det hele igennem med ham?

Hvis han har en profil derinde, kan du få sendt hans password på 2 sek.?

Du godtager forhåbentlig ikke hans svar, mht. at han ikke kan huske noget

Anmeld

20. februar 2011

M&F&C

Zeus skriver:

Ærlig talt - så synes jeg, at du skal ringe til ham og sige, at du gerne vil høre hans version (uden at nævne, at du har set han har været på den side også), og så bede ham komme hjem og snakke .... og så når han "lyver" igen, så smider du bomben: "NÅ, plejede i også at lure på E-kontakt?" ........ aflæs grimassen, og du ved om du har med en stor idiot at gøre!

Mødte altså min kæreste på E-kontakt .... og det koster altså derinde, for at kunne gøre nogen specielt spændende!

Anmeld

20. februar 2011

Zeus

Og scor.dk

Han har satme haft travlt!

Anmeld

20. februar 2011

FamilenStorm

Zeus skriver:

Stort knus til dig...Har fulgt lidt med på sidelinjen.. Synes du lige skal overveje jeres forhold igen.. For tilliden er vidst mere end brudt :-( Det er jo ikke lige frem sider man bare lige besøger fordi man keder sig.. Vil desværre helt sikkert mene at han åbenbart søger noget som han må føle at han mangler...Føler med dig..Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.