Fuck!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

Frøken J.

Zeus skriver:

Vi bruger internet explorer

Fandt også ud af du kunne se det i selve historikken, nu er den også bare kørt af sporet, fordi folk ikke tror på mig, hvilket er lidt irriterende

Men har du prøvet at søge derinde efter "gamer"?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

mariamiss6

Secrets skriver:

Tydeligvis Er bare lidt træt af, at det virker som om folk lidt prøver at antyde at der foregår noget snusk på min pc. Det kan jeg garantere for, at der ikke gør. Er meget meget meget computerkyndig og kommer fra en nørdefamilie med en mor der er webdesigner og har haft firma med en computertekniker + diverse andre familiemedlemmer som ved meget om computere. Jeg er den eneste der bruger denne pc, som er låst med kode, og jeg lyver altså ikke når jeg siger, at den kommer med alle de forslag, som intet har med besøgte sider at gøre. Derfor ville det være rart, hvis folk i det mindste gad tro på jeg talte sandt  

Jamen jeg er helt sikker på din er hvad din browser gør. Min gør det bare ikke

Og jeg er nu også den eneste der bruger min computer, jeg har dog ikke lås på, og kan sagtens se, når der i ny og næ har været en og låne min puter

Men altså, jeg tror da på det er sådan din gør, jeg undrer mig nu kun over hvorfor min ikke gør det, når vi nu bruger samme browser...

Men skidt, jeg er lige glad, min behøver ikke komme med en masse ubrugelige forslag

OG kram til TS, håber du får lært ham dit fjols af en mand et og andet om ærlighed....

Anmeld

20. februar 2011

eirene

Secrets skriver:

Tydeligvis Er bare lidt træt af, at det virker som om folk lidt prøver at antyde at der foregår noget snusk på min pc. Det kan jeg garantere for, at der ikke gør. Er meget meget meget computerkyndig og kommer fra en nørdefamilie med en mor der er webdesigner og har haft firma med en computertekniker + diverse andre familiemedlemmer som ved meget om computere. Jeg er den eneste der bruger denne pc, som er låst med kode, og jeg lyver altså ikke når jeg siger, at den kommer med alle de forslag, som intet har med besøgte sider at gøre. Derfor ville det være rart, hvis folk i det mindste gad tro på jeg talte sandt  

Det er jo også et spørgsmål om indstillingerne. Om du har sat den til at den skal komme med forslag eller ej. Det gør man som regel i starten når man vælger browser...

Anmeld

20. februar 2011

sweet

debatten går jo heller ikke ud på hvad de forskelliges computer kan og ikke kan... det kommer vel helt an på hvad man har... folk her har jo bare skrevet hvad der dukker op på den computer man har..  men det hele gik jo faktisk ud på at hun havde opdaget han havde været der inde på dating..

Anmeld

20. februar 2011

Sabrina2014

Jeg tænker... At herinde på baby, og 1000 andre sider, kan jeg bare dobbeltklikke med musen i ''brugernavn'' feltet, og så kommer de ting jeg har skrevet. Herinde kommer min mail automatisk, hvis jeg dobbeltklikker, fordi jeg har skrevet den tidligere.

Hvad med det?

Eller prøv at skriv hans mail i glemt password, hvis han er dum nok til at bruge sin egen mail, så står der jo ''password sendt'' eller sådan.

Anmeld

20. februar 2011

Hasselnødden

Zeus skriver:

Pludselig kunne han ikke huske hvad han hed derinde, og heller ikke koden  

Her ville jeg så råbe vagt i gevær! Det er alarmerende i mine øjne. Pudsigt nok at have glemt både navn og kode  men igen, jeg ved ikke hvor længe siden det er at han har brugt siden, så måske er det glemsomhed.. det ved du bedst.

Anmeld

20. februar 2011

Hasselnødden

Tanja78 skriver:

Som regel bliver koder og password jo også sendt til en mail, som du evt. kan tjekke, det er jo ikke sikkert at han er så grundigt til at få tømt skraldespanden.

Lige min tanke

Anmeld

20. februar 2011

Zeus

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Her ville jeg så råbe vagt i gevær! Det er alarmerende i mine øjne. Pudsigt nok at have glemt både navn og kode  men igen, jeg ved ikke hvor længe siden det er at han har brugt siden, så måske er det glemsomhed.. det ved du bedst.

Sidste uge, og forrige uge..

Anmeld

20. februar 2011

Zeus

Hvis jeg taster hele den sætning der står ude for dating.dk i hans historie, altså den der kæmpe linie oppe i browserlinien, så kommer der i hvert fald 2 fotoalbums frem

Anmeld

20. februar 2011

M&F&C

Ihh en STOR krammer til dig  og så håber jeg inderligt, at du løser gåden ...... men er du sikker på, at du har lyst til at vide hvad han har skrevet/kigget på/lavet derinde? Tænk lidt over det, inden du evt. logger på hans bruger ...... det kan gøre ondt værre Men samtidig kan jeg også godt forstå, at du har brug for at få bekræftet om der er foregået noget eller ej .....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.