Secrets skriver:
Tydeligvis
Er bare lidt træt af, at det virker som om folk lidt prøver at antyde at der foregår noget snusk på min pc. Det kan jeg garantere for, at der ikke gør. Er meget meget meget computerkyndig og kommer fra en nørdefamilie med en mor der er webdesigner og har haft firma med en computertekniker + diverse andre familiemedlemmer som ved meget om computere. Jeg er den eneste der bruger denne pc, som er låst med kode, og jeg lyver altså ikke når jeg siger, at den kommer med alle de forslag, som intet har med besøgte sider at gøre. Derfor ville det være rart, hvis folk i det mindste gad tro på jeg talte sandt
Jamen jeg er helt sikker på din er hvad din browser gør. Min gør det bare ikke 
Og jeg er nu også den eneste der bruger min computer, jeg har dog ikke lås på, og kan sagtens se, når der i ny og næ har været en og låne min puter 
Men altså, jeg tror da på det er sådan din gør, jeg undrer mig nu kun over hvorfor min ikke gør det, når vi nu bruger samme browser...
Men skidt, jeg er lige glad, min behøver ikke komme med en masse ubrugelige forslag 
OG kram til TS, håber du får lært ham dit fjols af en mand et og andet om ærlighed....
Anmeld