Fast food

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

Mi

Jeg har arbejdet i pølevogn i nogle år og er blevet lidt sær. Nu syntes jeg bare ikke at der er noget som kan lave en rød hotdog ordentelig og de giver altid pomfritterne enten for meget eller for lidt, eller også skifter de ikke olien ofte nok. Desuden syntes jeg at det er pissedyrt, når nu jeg har set indkøbspriserne  

www.stjerneleg.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

qp

Sådan noget som Jensens Bøfhus, er det fastfood eller? ....  

Anmeld

20. februar 2011

slettet_7530

Det kommer helt an på hvilket humør jeg er i, men burger king og MC donalds er totalt yt herhjemme skal det være burger skal det være sunset.
Dominos når vi vælger pizza
Kebab fra vores lokale kebabmand
pøllevogn er nu nummer 1

Anmeld

20. februar 2011

dorthemus

Jeg ELSKER det hele

Anmeld

20. februar 2011

mariamiss6

Har krydset Mc.D. og den lokale pizza og andet....

Andet fordi vi bruger byens kineserbiks meget... Ved ikke om i betegner det somf ast food. Men det gør jeg, når man vader ind ad døren, får et bord og desperat råber på 8 buffeter

Anmeld

20. februar 2011

Tina2

Jeg eeeelsker Sunset mad og ellers sanwichbar

Anmeld

21. februar 2011

FrkT

Malene76 skriver:

Hej..

Vi bor i silkeborg og er da nysgerrig hvilken pizzaria der er din favorit mon der er en vi har overset.

MVH Malene

Aspentos. Det ligger i Borgergade overfor Jyske bank-parkeringspladsen. Lille pizzaria, men de laver de bedste pizzaer. Specielt deres fiskepizzaer er gode (hvis man kan lide det), men vi får altid en Robo Cup hvor vi afbestiller baconen derpå og får pepperoni på i stedet for, og så masser af ekstra hvidløg.... der er i forvejen kebab, champignon, paprikastrimler og selvfølgelig ost og tomatsauce på. De er altså bare super gode! Og deres kebab er ikke sådan noget falsk frost-pis, de står og river det direkte af derinde, mums siger jeg bare! 

Anmeld

21. februar 2011

LinLin

Jeg ELSKER pizza  og Chili cheese tops - derfor har jeg også krydset mcD af Men hvis det skal være burger og pommes frites foretrækker jeg klart burger king frem for McD - det ligger bare ikke liiiiige i nærheden!

Sunset boulevard er også godt - elsker deres pommesfrites, selvom jeg ikke tror på de er så meget sundere end andre steder (har hørt de først frituresteger og så fryser dem - og derefter varmer dem op i ovnen ) - men det der krydderi der er på er jeg vild med!

Anmeld

21. februar 2011

XXSS

Jeg har skrevet andet - men det er fordi, at jeg allerhelst vil have noget "ordentligt" mad såsom en god steg, noget lækker salat osv.

Da jeg var "ung" og festede dag ud og dag ind og havde mega mange tømmermænd dagen efter, så ringede min veninde altid om jeg ikke ville med på McD. Men det har altså aldrig rigtig sagt mig noget - så jeg stod altid dagen derpå og lavede lækker steg, hjemmelavet suppe eller andet i den dur - så på det punkt er jeg nok lidt anderledes

Anmeld

21. februar 2011

XXSS

og vedrørende punktet andet kan der vel også være sushi med?

Det kunne jeg godt finde på en god omgang sushi - det er vel også fastfood, bare den mere sunde af slagsen uhm bliver helt sulten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.