Fast food

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

2babygirls

noname skriver:

Hvad er du mest til???

Selv er jeg faktisk mest til pøllevogn.... der er nu ikke noget som at sidde der og fedte med en bruger og høvle en stor Cocio ned muuuums

Meeen en gang i mellem, er det nu meget godt et komme en tur på daka eller King, men det er sjældent, så har sat et enkelt kryds ved den gode pølsevogn.

Er kommet mig over Mc Donalds, magter slet ikke mad der ikke mætter og er så usundt.. men før var det klart favoritten.. og kan da også godt få en is derfra når man kører forbi..

Men eller er jeg til Dee Dee's i Århus og ja, en rød hotdog UDEN rå løg, sennep og rødkål... (ja, har man boet i Randers er det vigtigt at huske at sige man IKKE skal have rødkål i)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Mama3

jeg er ret vild med sunset men ellers skal det være sushi i love it

Anmeld

21. februar 2011

Laulund87

MacDonalds

Anmeld

21. februar 2011

Thereseh

Jeg er mest til indermad eller thaimad  Mums !

Anmeld

21. februar 2011

FamilienSørensen

Når vi en sjælden gang er for dovne til at lave hjemmelavet mad, bestiller vi fra pizzaria.

Jeg elsker durum med falafel, tun eller rejer, helst falafel eller rejer. Og jeg vil kun bestille fra steder, hvor det er på menuen. Så er jeg sund samtidig med at jeg er doven

Anmeld

21. februar 2011

Malene76

FrkT skriver:

Aspentos. Det ligger i Borgergade overfor Jyske bank-parkeringspladsen. Lille pizzaria, men de laver de bedste pizzaer. Specielt deres fiskepizzaer er gode (hvis man kan lide det), men vi får altid en Robo Cup hvor vi afbestiller baconen derpå og får pepperoni på i stedet for, og så masser af ekstra hvidløg.... der er i forvejen kebab, champignon, paprikastrimler og selvfølgelig ost og tomatsauce på. De er altså bare super gode! Og deres kebab er ikke sådan noget falsk frost-pis, de står og river det direkte af derinde, mums siger jeg bare! 

Hej..

Det er også vores favoritsted. Vi er til nr. 17. MUMS.  Er ikke til fisk på pizza men må tjekke de andre forslag ud du skrev.

MVH Malene

Anmeld

21. februar 2011

FrkT

Malene76 skriver:

Hej..

Det er også vores favoritsted. Vi er til nr. 17. MUMS.  Er ikke til fisk på pizza men må tjekke de andre forslag ud du skrev.

MVH Malene

Okay, vi får faktisk altid den samme, og det er den der Robo Cup med de ændringer jeg skrev. 2 gange har jeg fået fiskepizza også. Men den anden der slår altså bare alt jeg har smagt i Danmark. Super lækkert!

Anmeld

21. februar 2011

Faith

Pizza! Eeeeeeelsker pizza. Men det skal være min mands hjemmelavede. Han laver en eminent pizza.

Anmeld

21. februar 2011

AA10

Shawarma 

Anmeld

21. februar 2011

Maja88

Har sagt McD... Det er nemt og man ved hvad man får. Ellers synes jeg det er ret så slatten hvad man kan få her i Herning af Take Away... Elsker sushi men der er ikke noget ordentligt her i byen. Synes det er rigtig ærgeligt at der kun er usund Take Away og ikke nogen lidt mere sunde alternativer. Det hele er pizza/ burger...

der er da kommet en sushi bar?????

ellers som en anden skriver. den sandwich bar som ligger nede ved banegården...mmmmmmmm

men ellers er der pappas... eller karma..

ellers er jeg vild med salatbaren på Bones..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.