Fast food

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

CamillaValby

DM88 skriver:

Shawarma er SÅ godt!! Eller kødspydsretter som man får dem på KÖSK på frederikssundsvejen, tæt ved Nørrebro Station! DET er GODT!

Ellers grillkylling fra BOY'S overfor Cafe Castro på Nørrebrogade! Så godt!

Æhm, og selvfølgelig Sushi!! Jeg elsker det!

Hilsen hende der spiser alt alt for meget Take Away hele tiden..

De laver også god mad, også deres hjemmelavede brød til MUUUUUUUMS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

SHERO

Kan nu egentlig også lide det meste, men er nu en sucker for big tasty på Mcd.. Ellers er chicago towns ribs gudespise hehe.. :-D

Anmeld

18. februar 2011

Julymama

Sunset mmmmmmmmmhhh

Anmeld

18. februar 2011

Anne85

Det er SÅ sjældent vi får sårn noget herhjemme - hvis vi gør er det sushi elelr måske en sandwich fra Muums (det er vist kun i kolding vi har sårn en sandwichbar). Synes ærlig talt alt det andet er spild af kalorier - hellere bruge dem på en lækker mørk chokolade og et godt glas rødvin

Meeen har jeg tømermmænd ku jeg godt ryge i en pizza

Anmeld

18. februar 2011

NoName

Anne85 skriver:

Det er SÅ sjældent vi får sårn noget herhjemme - hvis vi gør er det sushi elelr måske en sandwich fra Muums (det er vist kun i kolding vi har sårn en sandwichbar). Synes ærlig talt alt det andet er spild af kalorier - hellere bruge dem på en lækker mørk chokolade og et godt glas rødvin

Meeen har jeg tømermmænd ku jeg godt ryge i en pizza

De er også bare super inde fra muums... og deres smoothies (staves) er også bare vildt lækre

Anmeld

18. februar 2011

Ox.

En DEJLIG stor kinaboks med nudler, karrysauce, kyllingedeller og indbagt kylling - MUMS!!

Anmeld

18. februar 2011

B&J

helt klart vores sandwich kiosk, de laver dem helt selv fra bundet med frisk kebab eller kylling og de har bokse man selv kan blande salat ummm namme namme namme

Anmeld

18. februar 2011

Maria-s

Har sagt McD... Det er nemt og man ved hvad man får. Ellers synes jeg det er ret så slatten hvad man kan få her i Herning af Take Away... Elsker sushi men der er ikke noget ordentligt her i byen. Synes det er rigtig ærgeligt at der kun er usund Take Away og ikke nogen lidt mere sunde alternativer. Det hele er pizza/ burger...

Anmeld

18. februar 2011

twinny

MCD er favoritstedet herhjemme....

Ellers er vi på den lokale pølsemand....

Anmeld

18. februar 2011

Nenus

Maria-s skriver:

Har sagt McD... Det er nemt og man ved hvad man får. Ellers synes jeg det er ret så slatten hvad man kan få her i Herning af Take Away... Elsker sushi men der er ikke noget ordentligt her i byen. Synes det er rigtig ærgeligt at der kun er usund Take Away og ikke nogen lidt mere sunde alternativer. Det hele er pizza/ burger...

Der er da sandwichbaren tæt ved stationen?

De laver nogle vildt lækre sandwiches!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.