Fast food

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

NinaNymannMadsen

noname skriver:

Hvad er du mest til???

Selv er jeg faktisk mest til pøllevogn.... der er nu ikke noget som at sidde der og fedte med en bruger og høvle en stor Cocio ned muuuums

Meeen en gang i mellem, er det nu meget godt et komme en tur på daka eller King, men det er sjældent, så har sat et enkelt kryds ved den gode pølsevogn.

burger king, sunset, det lokale pizzaria og sandwichbar har jeg stemt.

ud af de 4 er jeg nu aller mest til sandwichbar. og s sunset da det er lækkert og til at forholde sig til uden det bliver alt alt for fed mad.

min kæreste der imod er mere til pizzaria og sådan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Maria-s

@nn@ skriver:

Der er da sandwichbaren tæt ved stationen?

De laver nogle vildt lækre sandwiches!

Tænker du på den der hedder Stations Pizza? For ja det er da rigtigt De laver faktisk en fin Pita kebab. Men ok det er så også det eneste sted synes jeg

Anmeld

18. februar 2011

132319

Jeg har i dag erfaret at mit lokale pizzaria laver nogle FANTASTISKE burgere!  Mums, det er liiiidt farligt 

Anmeld

18. februar 2011

Nenus

Maria-s skriver:

Tænker du på den der hedder Stations Pizza? For ja det er da rigtigt De laver faktisk en fin Pita kebab. Men ok det er så også det eneste sted synes jeg

Nej, nej nej :b
Den der er tæt ved aldi

Anmeld

18. februar 2011

Maria-s

@nn@ skriver:

Nej, nej nej :b
Den der er tæt ved aldi

Den kender jeg ikke? Bringer de ud? For det er nok der den ligger begravet ved mig Bor ikke inde i byen og 15-20 min. gang derind gider jeg ski ikke alltid...

Anmeld

18. februar 2011

Nenus

Maria-s skriver:

Den kender jeg ikke? Bringer de ud? For det er nok der den ligger begravet ved mig Bor ikke inde i byen og 15-20 min. gang derind gider jeg ski ikke alltid...

Det tror jeg desværre ikke

Men prøv den en dag du er inde i byen - MUMS!

Anmeld

18. februar 2011

Fam. Madsen

hvis jeg skal have mad ude fra heller jeg mest til sandwich fra snadwichshoppen i randers mums de laver nogen lækker sandwich men ellers buger king som er mands farvorit

Anmeld

20. februar 2011

Hasselnødden

Har stemt andet da jeg for altid vil vælge BONES som førstevalg, men er da til alt det fedtede mad alt efter lyst så tager det hele, men skal jeg vælge så tager vi på BONES  nammenam.

Anmeld

20. februar 2011

Silvermist

Mmmm en stor, greasy og saftig cheeseburger, pommes frites og cola  Jeg har en skræmmende svaghed for burgere, burgere der er godt greasy, ikke de der perfekte fra Mac Donalds der smager af *biiib*.

I Island laver de nogle super lækre burgere. De bedste burgere jeg har smagt her i Danmark er fra en pølsevogn tæt på Handelshøjskolen her i Århus. De kan sgu finde ud af at lave burgere Weee

Okay, trods min sygelige og skræmmende svaghed for burgere og andet fastfood, så er det dog sjældent at vi spise fastfood herhjemme

Anmeld

20. februar 2011

Malene76

FrkT skriver:

Har sat krydser ved Sunset, det lokale pizzaria og sandwichbar. Synes Sunset's mad er super lækkert hvis man har lyst til noget ala McD - hvilket jeg ikke kan lide mere, da jeg tit synes man får muggen mad der 

Vi har et pizzaria inde i Silkeborg der laver de lækreste pizzaer jeg har smagt i Danmark, mums de er gode og med rigtig lækker kebab, læææækkert 

Og så ELSKER jeg bare sandwiches og bagels, super lækkert.... det kunne jeg godt leve af flere gange i ugen, desværre er det ikke noget jeg får særlig ofte. Aner faktisk ikke om der er nogle gode steder med det i Silkeborg...

Hej..

Vi bor i silkeborg og er da nysgerrig hvilken pizzaria der er din favorit mon der er en vi har overset.

MVH Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.