Fast food

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad er du mest til???

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.123 visninger
65 svar
0 synes godt om
18. februar 2011

NoName

Hvad er du mest til???

Selv er jeg faktisk mest til pøllevogn.... der er nu ikke noget som at sidde der og fedte med en bruger og høvle en stor Cocio ned muuuums

Meeen en gang i mellem, er det nu meget godt et komme en tur på daka eller King, men det er sjældent, så har sat et enkelt kryds ved den gode pølsevogn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

TbCp

Jeg er faktisk ikke så meget til den slags mad... hvis det SKAL være så plejer jeg at få en grillkylling med pommes...

Men jeg vil allerhelst have mad fra en indisk restaurant som hedder Ami Jees.... uhhhhmmmm det er SÅ lækkert!!!

Anmeld

18. februar 2011

Diana...

Absolut en bagel en rigtig en. 

Anmeld

18. februar 2011

lisesp83

Stensikkert en sandwich med kalkun, salat, løg, peberfrugt, og karrydressing. ..

Hov, ikke at glemme bacon da.

Anmeld

18. februar 2011

Aves.

sushi...

Anmeld

18. februar 2011

SussieThyssen

noname skriver:

Hvad er du mest til???

Selv er jeg faktisk mest til pøllevogn.... der er nu ikke noget som at sidde der og fedte med en bruger og høvle en stor Cocio ned muuuums

Meeen en gang i mellem, er det nu meget godt et komme en tur på daka eller King, men det er sjældent, så har sat et enkelt kryds ved den gode pølsevogn.

Hehe..jeg elsker også en god gammeldags ristet hotdog med hele svineriet..og selvfølgelig skal der en cocio til

Det er nu sjældent jeg får det.
Ellers bliver det McD i stedet.
Men kan jeg vælge, så vinder pøllevognen til hver en tid.
I øvrigt er jeg dybt frustreret, for jeg har med sorg konstateret at fynboer IKKE kan lave bøfsandwich (der er også ret meget bagværk, de heller ikke kan lave, bortset fra brunsviger...men du skal ikke sige det til nogen, ellers bliver de bare kede af det...hehe)
Sådan en pøldevogn er nu også bare hyggelig...især på en kold vinterdag.

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. februar 2011

Malene84

jeg har levet af junk siden jeg flyttede til københavn - har ikke spist noget klamt i 6 uger, og har tabt mig 7 kilo  (det vidner vist lidt om, hvor meget jeg har spist af det). hahaha

Anmeld

18. februar 2011

lisesp83

Malene84 skriver:

jeg har levet af junk siden jeg flyttede til københavn - har ikke spist noget klamt i 6 uger, og har tabt mig 7 kilo  (det vidner vist lidt om, hvor meget jeg har spist af det). hahaha

puhaaa..

Anmeld

18. februar 2011

<3

Sushi, thai, italiensk pizzaer

Anmeld

18. februar 2011

NoName

Hmmm altså,

jeg mener en RUGbrødsmad og ikke en rYgbrødsmad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.