Fast food

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

Maja88

smillaluna skriver:

Pizza! Eeeeeeelsker pizza. Men det skal være min mands hjemmelavede. Han laver en eminent pizza.

ja for de pizzaer de laver oppe ved tanken er nu ikke noget ved.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Faith

Maja88 skriver:

ja for de pizzaer de laver oppe ved tanken er nu ikke noget ved.

Nej de er sindssygt dårlige!

En gang pomfritter er nu heller ikke af vejen

Anmeld

21. februar 2011

Maja88

smillaluna skriver:

Nej de er sindssygt dårlige!

En gang pomfritter er nu heller ikke af vejen

hehe nej det er det nu ikke

Anmeld

21. februar 2011

NessaXenia

elsker sandwich!! specielt sunset boulevard's vælg selv sandwich, , og gæt hvem der var der igår, muuums

ellers sushi

Anmeld

21. februar 2011

Carina1977

FrkT skriver:

Har sat krydser ved Sunset, det lokale pizzaria og sandwichbar. Synes Sunset's mad er super lækkert hvis man har lyst til noget ala McD - hvilket jeg ikke kan lide mere, da jeg tit synes man får muggen mad der 

Vi har et pizzaria inde i Silkeborg der laver de lækreste pizzaer jeg har smagt i Danmark, mums de er gode og med rigtig lækker kebab, læææækkert 

Og så ELSKER jeg bare sandwiches og bagels, super lækkert.... det kunne jeg godt leve af flere gange i ugen, desværre er det ikke noget jeg får særlig ofte. Aner faktisk ikke om der er nogle gode steder med det i Silkeborg...

Min kusine ejer faktisk en sandwichbar sammen med sin mand. Den er I Silkeborg....jeg mener den hedder Uptown eller noget i den stil. De laver i hvert fald lækre sandwich

Lidt reklame er vel i orden haha

Anmeld

21. februar 2011

Maria-s

Maja88 skriver:

der er da kommet en sushi bar?????

ellers som en anden skriver. den sandwich bar som ligger nede ved banegården...mmmmmmmm

men ellers er der pappas... eller karma..

ellers er jeg vild med salatbaren på Bones..

Ja der er den der Yutaka, men jeg synes virkelig kvaliteten er dårlig... Da den var rimlig ny var det rigtig godt. Der stod ejeren der selv og det var FRISK lavet. Nu er det unge piger, der bare skær pre-made ruller op og klasker noget fisk oven på nogle ris. Jeg har givet det flere chancer, men nu er det slut. De sidste gange jeg har fået derfra har det altså bare ikke været lækkert.. Fisken har været skåret enten alt for tykt eller for tyndt. Nudlerne har været tørre og i hvert fald ikke lavet samme dag (eller dagen før) og ja det har bare ikke virket friskt. Synes det har svaret til at købet en bakke i Føtex og det er altså ikke sushi for mig...

Har ikke prøvet Karma endnu, men har også hørt godt om den og ja så synes jeg faktisk også Bones er fint. Man ved hvad man får og deres salatbar er altid frisk, lækker og indbydende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.