Fast food

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

FrkT

Har sat krydser ved Sunset, det lokale pizzaria og sandwichbar. Synes Sunset's mad er super lækkert hvis man har lyst til noget ala McD - hvilket jeg ikke kan lide mere, da jeg tit synes man får muggen mad der 

Vi har et pizzaria inde i Silkeborg der laver de lækreste pizzaer jeg har smagt i Danmark, mums de er gode og med rigtig lækker kebab, læææækkert 

Og så ELSKER jeg bare sandwiches og bagels, super lækkert.... det kunne jeg godt leve af flere gange i ugen, desværre er det ikke noget jeg får særlig ofte. Aner faktisk ikke om der er nogle gode steder med det i Silkeborg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

DM88

Shawarma er SÅ godt!! Eller kødspydsretter som man får dem på KÖSK på frederikssundsvejen, tæt ved Nørrebro Station! DET er GODT!

Ellers grillkylling fra BOY'S overfor Cafe Castro på Nørrebrogade! Så godt!

Æhm, og selvfølgelig Sushi!! Jeg elsker det!

Hilsen hende der spiser alt alt for meget Take Away hele tiden..

Anmeld

18. februar 2011

Lunae

Eva. skriver:

sushi...

Enig elsker sushi!!

Anmeld

18. februar 2011

Dinna88

Jeg spiser ALDRIG på McDonalds, simpelthen fordi det er klamt og jeg nægter at støtte dem og deres dyremishandling. Men okay, jeg gider så heller ikke tage derinde for at spise en fesen salat.

Men skal det være, altså hurtig mad, så er det nok primært sandwich shoppen eller sandwich cafeen. Så er det en take away salat  Så det er cafeer man kan få det med fra.

Anmeld

18. februar 2011

Maja_4000

SUSHI ! Men ellers mac d , pizza eller sunset :b

Anmeld

18. februar 2011

Tkcuf

Elsker at være på mac d og sidde og snakke mens man drikker cola og spiser aaaalt for mange pomfritter

Men vi har ikke nogen i min by(måske ret heldigt for min vægt?), så her står den på det lokale pizzaria når dovenskaben melder sig.. Og der bestiller jeg også pomfritter

Anmeld

18. februar 2011

Jeg har skrevet 'Andet'... Hvis vi skal  ha mad udefra bliver det enten sushi eller thailandsk. MMMhhh....

Stine og Lisa.

Anmeld

18. februar 2011

JulieE

En lækker sandwich eller en virkelig lækker italiensk pizza... namma nam!!!!  Det hænder nu også vi er forbi "Den gyldne måge"... favoritten er klart en god pizza

Anmeld

18. februar 2011

CamillaValby

Haha jeg kan spise det hele mums

Men har stemt andet, jeg ELKSER dog lige at køre forbi og købe noget pakistansk/indisk mums.

En god pizza er nu heller ikke i vejen, men det skal ikke bare være sådan et standdard sted, så vil jeg helllere smide nogle flere klejner

Men der er nu heller ikke noget så godt som en rigtig god sandwich

Anmeld

18. februar 2011

sarahb

sandwich eller salat bar.. Specielt sandvitsen inde ved købmagergade...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.