Allerede slut??? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

ønskebørn74

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja, men de mener åbenbart at det ligger inde for det acceptable, og derfor ser de ingen grund til at give mig en ny blodprøve.... Nu bliver jeg da helt nervøs for om noget skulle være galt...

Er sikker på alt er ok, hvis du alligevel har brug for at tjekke... Så køb 4 graviditets teste af samme mærke og tag en test med morgen urin hver 2. dag... Der vil du kunne se at den bliver mørkere... Og så ved du at HCG stiger, men gør det altid med morgen urin og samme mærke test...

Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

CamillaValby

tinasmor skriver:

Ja de plejer at tage to for at sammenligne da et enkelt tal jo ikke siger om det er stignede eller faldende. Men jeg tror også det er fordi en test er relativ dyr for lægen/klinikken at tage, så hvis den er indenfor normal området, så har de sikkert bare besluttet at tage en enkelt.

Det har du nok ret i
Men det burde jo blive dækket et eller andet sted.

Hvis det var den almindelige læge var det det offentlige, det her er en privat klinik så et eller andet sted burde det jo også blive dækket.

Jeg ville personligt syntes at det var et dårligt sted hvis i hvertfald økonomi er begrundelsen og ikke selve sikkerheden i om det stiger som det skal

God weekend.

Anmeld

18. februar 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Hmmm. Synes i jeg skal forlange en blodprøve mere???

Hvis man går ud fra min egen cyklus er jeg kun 4+0, men ud fra ægudtagningen som svarer til ægløsningen er jeg 4+2. Det giver måske meget god mening den ikke er så høj endnu, hvis jeg kun er 4+0 vil jeg mene??

Anmeld

18. februar 2011

nielsen80

Hmmm. Synes i jeg skal forlange en blodprøve mere???

Hvis man går ud fra min egen cyklus er jeg kun 4+0, men ud fra ægudtagningen som svarer til ægløsningen er jeg 4+2. Det giver måske meget god mening den ikke er så høj endnu, hvis jeg kun er 4+0 vil jeg mene??

uden at vide særligt meget om det, synes jeg du skal stole på, at de ved hvad de gør på klinikken - og prøve at nyde den fantastiske besked. Kan 100% følge dig i din bekymring, men som du selv skriver giver det jo mening værdien ikke er så høj endnu. Hvis du bliver ved med at bløde henover weekenden, vil det så være muligt for dig at ringe til klinikken? jeg mener har de en akut vagtlæge?

så meget for alt er ok - men det tror jeg virkelig det er!

Anmeld

18. februar 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

nielsen80 skriver:

uden at vide særligt meget om det, synes jeg du skal stole på, at de ved hvad de gør på klinikken - og prøve at nyde den fantastiske besked. Kan 100% følge dig i din bekymring, men som du selv skriver giver det jo mening værdien ikke er så høj endnu. Hvis du bliver ved med at bløde henover weekenden, vil det så være muligt for dig at ringe til klinikken? jeg mener har de en akut vagtlæge?

Ja altså det jo kun 16 dage siden ægudtagningen, og 14 siden oplægningen, så måske kan jeg ikke heeelt regne med at være 4+2, men nok nærmere 4+0 da min naturlige cyklus ligger på ca 29-30 dage. 

Ja jeg kan ringe til lægen fra klinikken hvis der opstår noget akut, men de har også lørdagsåbent. 

Jeg bløder heldigvis ikke lige nu, efter nogle timers søvn, og har indtil videre ikke de helt store smerter 

Anmeld

18. februar 2011

<3

nielsen80 skriver:

Anmeld

18. februar 2011

Kruse90

Øj hvor jeg håber lille bebs bliver derinde

I fortjener det SÅ meget smukke

Anmeld

18. februar 2011

nielsen80

Ja altså det jo kun 16 dage siden ægudtagningen, og 14 siden oplægningen, så måske kan jeg ikke heeelt regne med at være 4+2, men nok nærmere 4+0 da min naturlige cyklus ligger på ca 29-30 dage. 

Ja jeg kan ringe til lægen fra klinikken hvis der opstår noget akut, men de har også lørdagsåbent. 

Jeg bløder heldigvis ikke lige nu, efter nogle timers søvn, og har indtil videre ikke de helt store smerter 

Så tror jeg altså godt du kan nyde det!!!(selvom jeg godt kan forstå det må være svært). Men du sku fortjent at kunne nyde din graviditet, som indtil videre har udviklet sig helt normalt i følge lægerne  - som alt andet lige må være eksperterne. Jeg tænker på alle de piger, som ikke har kunne teste positivt før de var mindst 3-4 dage over tid, men som alligevel havde en fuldstændig normal graviditet.

Igen vil jeg lige sige et KÆMPE tilykke - det må virkelig være dejligt. Har fulgt med i din kamp på sidelinjen, og tror bestemt det må være din tur nu Alt andet ville bare være for ondt.

Anmeld

18. februar 2011

VIPpigen

Ihh, baby bliv i mavsen.... Hvis du føler du ikke er helt tryk her efter weekenden så få lavet den blodprøve ekstra ved lægen. Jeg fik lavet 2 ved lægen pga blødninger, en mandag og en torsdag og tirsdag ugen efter kunne jeg ringe, og fik besked på tallet var steget. Så hvis du oplyser tallet fra klinikken til lægen og får taget en BP så kunne du nok få svar måske torsdag eller fredag(hvis du altså får den lavet mandag)

Men menssmerter er normale, og små blødninger er åbenbart også normal, selvom jeg flippede ud hver gang det skete her

Anmeld

18. februar 2011

Mor til L&S

JUBIIII - TILLYKKE SØDE DIG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.