Allerede slut??? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

Sofia

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Tak for de mange krydsede fingre og tanker. Jeg er desværre ved at abortere. Har ikke fået bekræftet det endnu, men er slet ikke i tvivl.

Jeg har blød siden i går on and off med mange smerter i går og lidt i dag.

Jeg er helt færdig og orker ikke at gå mere i dybden, men løber er ihvertfald kørt. Jeg nåede at opleve 5 dages ubeskrivelig lykke, og nu er det revet ud af mine hænder og vendt til ubeskrivelig smerte. 

Ved ikke lige hvornår jeg vender tilbage. Bliver ked, bare af at skrive det her.

Tak for alt, i har været en kæmpe støtte...

Alexis...

Det er jeg virkelig ked at at høre - det er så ufortjent! Sender dig en masse tanker og krydsede fingre for at det snart vil lykkes dig at blive gravid igen, med en spire der bliver i maven. Hvor må det være hårdt, har så ondt af jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Najsen86

jeg er så ked af det på jeres vegne.. håber der er en lille spire på vej til jer snart 

Anmeld

23. februar 2011

Sakris

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Tak søde. Ja det er virkelig rædselsfuldt.  Håber bare det snart lykkes igen. Og ikke først om flere år 

Det håber jeg ihvertfald også.

Én fra min mødregruppe forsøgte i 4 år med reagensglas og det hele før det lykkedes. Idag hvor der er gået yderligere 4 år, har de fået nr. 3, helt på naturlig vis. Så der sker mirakler og håber det næste bliver for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.