Allerede slut??? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

CamillaValby skriver:

De er da lidt mærkelige hmm.

Ring evt til egen læge mandag og spørg om de ikke kan tage en

Hvorfor er det mærkeligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

<3

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Tusind Tusind mange gange tak for de mange tanker og krydsede fingre i har sendt mig

Jeg har endelig fået svar på blodprøven og:

Min hcg ligger i nedre værdi, men jeg er gravid

Er dog begyndt at få lidt mere udflåd, og har også lidt ondt - dog ikke meget. Og det siger klinikken er heeelt normalt. Hvilket jeg også kan læse mig til er tilfældet hos mange af Jer piger.

Jeg håber det kun er fordi det er nu jeg skulle have min mens. og fordi mit hcg ikke er så højt

Nu må jeg bare ikke bløde mere eller få mere ondt

Tusind tak allesammen, nu vil jeg prøve at nyde den glædelige nyhed fra klinikken, og håbe at pletblødningen går i sig selv igen

Jahh!!!

stort knus!

Anmeld

18. februar 2011

CamillaValby

Hvorfor er det mærkeligt?

Når man er i behandling plejer man altid at tage to prøver for at sammenligne og for at se om tallet stiger eller falder. For hvis det er faldene skal de holde øje med dig så du ikke skal tage det der dims mere.
Det er også derfor de holder så meget øje med mig.

Anmeld

18. februar 2011

CamillaValby skriver:

Når man er i behandling plejer man altid at tage to prøver for at sammenligne og for at se om tallet stiger eller falder. For hvis det er faldene skal de holde øje med dig så du ikke skal tage det der dims mere.
Det er også derfor de holder så meget øje med mig.

Det vil de kun hvis den er lavere end grænseværdien....

Anmeld

18. februar 2011

Kirle skriver:

Jahh!!!

stort knus!

Tak. Håber den bliver derinde. Er SÅ nervøs for det småblødning jeg har, og de mens smerter jeg har. De er ikke store overhoved, men bekymrer mig alligevel lidt...

Anmeld

18. februar 2011

CamillaValby

Det vil de kun hvis den er lavere end grænseværdien....

Det er det jeg mener

Det har jeg aldrig hørt før. Det er jo også betrykkende for den enkelte at vide om tallet stiger eller hvordan, i stedet for at man skal være så nervøs.

Anmeld

18. februar 2011

CamillaValby skriver:

Det er det jeg mener

Det har jeg aldrig hørt før. Det er jo også betrykkende for den enkelte at vide om tallet stiger eller hvordan, i stedet for at man skal være så nervøs.

Ja, men de mener åbenbart at det ligger inde for det acceptable, og derfor ser de ingen grund til at give mig en ny blodprøve.... Nu bliver jeg da helt nervøs for om noget skulle være galt...

Anmeld

18. februar 2011

<3

Tak. Håber den bliver derinde. Er SÅ nervøs for det småblødning jeg har, og de mens smerter jeg har. De er ikke store overhoved, men bekymrer mig alligevel lidt...

Ja og det var jeg også. Men man kan bare ikke gå igennem 9mdr og være bekymret. Man bliver nødt til at give slip og lade naturen gå sin gang. For hvis der sker en abort så uanset hvor forfærdeligt det er så er det jo naturens måde at fjerne alt det som ikke er levedygtigt, har slemme genfejl og alt det andet som man heller ikke ønsker at stå med. Men jeg vil sige at jeg drog et lettelsens suk da jeg først nåede uge 24 og derefter uge 32 som er der hvor der ingen mén er.

Jeg siger ikke dette som et trøst men mere som vi alle har været der og man bliver nødt til at finde en måde at håndtere det på for ellers bliver man bims.

Anmeld

18. februar 2011

CamillaValby

Ja, men de mener åbenbart at det ligger inde for det acceptable, og derfor ser de ingen grund til at give mig en ny blodprøve.... Nu bliver jeg da helt nervøs for om noget skulle være galt...

Det skal du ikke være smukke. Som jeg skrev til dig tidligere er jeg sikker på at det hele kommer til at gå godt.

Jeg syntes bare selv at det var dejligt at få lavet to.

Anmeld

18. februar 2011

tinasmor

CamillaValby skriver:

Det er det jeg mener

Ja de plejer at tage to for at sammenligne da et enkelt tal jo ikke siger om det er stignede eller faldende. Men jeg tror også det er fordi en test er relativ dyr for lægen/klinikken at tage, så hvis den er indenfor normal området, så har de sikkert bare besluttet at tage en enkelt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.