Allerede slut??? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

Leonora

I min første graviditet steg min hcg meget langsomt...kunne først teste 5+2...så jeg synes du skal tage den helt med ro og prøve at nyde det søde...

Og HUSK nu at mens smerter er HELT normalt....så vær ikke bange for dem..og så længe du ikke bløder er der ik noget at være bekymret for...

Hvornår skal du scannes??

Mange tanker fra mig til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

SussieThyssen

Godt at høre at alt er ok indtil nu.

Anmeld

18. februar 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Leonora skriver:

I min første graviditet steg min hcg meget langsomt...kunne først teste 5+2...så jeg synes du skal tage den helt med ro og prøve at nyde det søde...

Og HUSK nu at mens smerter er HELT normalt....så vær ikke bange for dem..og så længe du ikke bløder er der ik noget at være bekymret for...

Hvornår skal du scannes??

Mange tanker fra mig til dig

Ok, rart at høre det er helt normalt. Lige nu bløder jeg ikke. Kun lidt brunt udflåd der kommer ud med resterne fra pillerne - Ja undskyld detaljen- tager jo nogle progesteron tabletter fordi jeg har været i nedregulering.

Har heller ikke de vilde smerter ud over det trækker hen over underlivet, men det er vist også normalt.

Jeg skal scannes 11/3 hvis alt går som det skal 

Anmeld

18. februar 2011

SussieThyssen skriver:

Godt at høre at alt er ok indtil nu.

Ja, det er dejligt. Rigtig rigtig dejligt. 

Anmeld

18. februar 2011

Leonora

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ok, rart at høre det er helt normalt. Lige nu bløder jeg ikke. Kun lidt brunt udflåd der kommer ud med resterne fra pillerne - Ja undskyld detaljen- tager jo nogle progesteron tabletter fordi jeg har været i nedregulering.

Har heller ikke de vilde smerter ud over det trækker hen over underlivet, men det er vist også normalt.

Jeg skal scannes 11/3 hvis alt går som det skal 

Jeg synes det lyder som om det er en hel normal graviditet...jeg har selv haft mens smerter..og nogle så kraftige at jeg har måtte bukke mig sammen....

Vi skal bare sige til os selv at det ikke længere er mens smerter men nu hedder de ligament smerter i stedet...så lyder det ikke så slemt mere vel??

Spændende med scanning d 11/3...så bliver det hele lidt mere realistisk ik.

Jeg skal scannes d 24/2...har valgt at betale det selv...man kan godt trænge til at se at alt er ok selvom det ikke er første graviditet

Mit råd til dig er at slappe af så meget du kan...gå på arb og så hjem direkte hjem på sofaen og slap af...

Anmeld

18. februar 2011

Leonora skriver:

Jeg synes det lyder som om det er en hel normal graviditet...jeg har selv haft mens smerter..og nogle så kraftige at jeg har måtte bukke mig sammen....

Vi skal bare sige til os selv at det ikke længere er mens smerter men nu hedder de ligament smerter i stedet...så lyder det ikke så slemt mere vel??

Spændende med scanning d 11/3...så bliver det hele lidt mere realistisk ik.

Jeg skal scannes d 24/2...har valgt at betale det selv...man kan godt trænge til at se at alt er ok selvom det ikke er første graviditet

Mit råd til dig er at slappe af så meget du kan...gå på arb og så hjem direkte hjem på sofaen og slap af...

Hvor tidligt kan man få en scanning??? Kunne godt finde på at blive scannet tidligt. Er jo lidt ekstra nervøs oven på al den kamp

Hvis jeg er 4+0 - 4+2 nu kan jeg så godt få en scanning inden den 11 som kan bruges til noget ??

Anmeld

18. februar 2011

Leonora

Hvor tidligt kan man få en scanning??? Kunne godt finde på at blive scannet tidligt. Er jo lidt ekstra nervøs oven på al den kamp

Hvis jeg er 4+0 - 4+2 nu kan jeg så godt få en scanning inden den 11 som kan bruges til noget ??

det bedste er jo at man kan se hjerte blink...og det lille hjerte begynder først at slå på 22 dagen efter befrugtning...du skal nok regne med den dag du fik sat ægget op...

Så når du er fulde 6 uger burde du kunne se et lille hjerte slå...

Anmeld

18. februar 2011

Leonora skriver:

det bedste er jo at man kan se hjerte blink...og det lille hjerte begynder først at slå på 22 dagen efter befrugtning...du skal nok regne med den dag du fik sat ægget op...

Så når du er fulde 6 uger burde du kunne se et lille hjerte slå...

Ok, altså 6+0?

Anmeld

18. februar 2011

Leonora

Ok, altså 6+0?

jeps...så d 4  burde du kunne se det....

Og man kan sige at du er jo ikke i tvivl om hvornår ægget er befrugtet...

Det er værre med os andre som kun kan formode det...og hvis man tror man er 6+0 og så kun er fx 5+5 så ken det ikke ses og man nder med at blive mere bekymret end før scanning...

Men jeg vil mene at du kan se det d 4 marts

Anmeld

18. februar 2011

Leonora skriver:

jeps...så d 4  burde du kunne se det....

Og man kan sige at du er jo ikke i tvivl om hvornår ægget er befrugtet...

Det er værre med os andre som kun kan formode det...og hvis man tror man er 6+0 og så kun er fx 5+5 så ken det ikke ses og man nder med at blive mere bekymret end før scanning...

Men jeg vil mene at du kan se det d 4 marts

Ok. Jeg må lige se på det for jeg har en alm cyklus der hedder 29-30 dage, men i beregningerne efter ivf går de ud fra en 28 dages cyklus, selv om jeg har hørt fra en, at klinikken beregner ud fra ens egen cyklus, og så er jeg kun 4+0 eller 4+1 i dag, og ikke 4+2.... 

Men den 4 skulle være god nok? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.