Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ihhh hvor skønt Tillykke til Alexis Tak for updaten Knus
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
super dejlig nyhed..
Åååhhh det var en lettelse!
Tillykke søde Alexis - du skal være MOAR
Puuhha..hvor er det altså godt at høre.
Og dejligt at I piger indbyrdes også kender hinanden, så I kan sms'e den slags beskeder til hinanden, så vi andre kan få besked.
Det er det man kalder godt netværk
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Jeg har opdaget lidt brunt udflåd som jeg normalt får op til en mens. Nu er jeg rigtig bange for, at det ende med en biokemisk Er heeeelt ulykkelig lige nu. Fuck noget lort altså
Jeg har opdaget lidt brunt udflåd som jeg normalt får op til en mens. Nu er jeg rigtig bange for, at det ende med en biokemisk
Er heeeelt ulykkelig lige nu. Fuck noget lort altså
Åh krydser for det ikke er derfor søde!
Pøj pøj med det
SussieThyssen skriver: Puuhha..hvor er det altså godt at høre. Og dejligt at I piger indbyrdes også kender hinanden, så I kan sms'e den slags beskeder til hinanden, så vi andre kan få besked. Det er det man kalder godt netværk
Ja det er suuuper dejligt
Kruse90 skriver: Hej Piger.Jeg har lovet at opdatere her, da Alexis er på vej ind og få taget blodprøve.Jeg fik en skøn sms i morges, at hun ikke havde blødt mere og at hun lige havde taget en svag positiv stavtestMEN også en clearblue der viste GRAVIDSå søde Alexis skal stadig være MOAREr sikker på hun skriver når hun er tilbage
Hej Piger.Jeg har lovet at opdatere her, da Alexis er på vej ind og få taget blodprøve.Jeg fik en skøn sms i morges, at hun ikke havde blødt mere og at hun lige havde taget en svag positiv stavtestMEN også en clearblue der viste GRAVIDSå søde Alexis skal stadig være MOAREr sikker på hun skriver når hun er tilbage
neeeeeeeeeeeeeeeeeeej jubiiiiiiiiii
Fantastisk dejligt!
for bebs bliver hvor den er....
TILLYKKE TIL ALEXIS
brunt udflåd er oftest blot gammelt menstruationsblod der presses ud når graviditeten sætter ind. jeg blødte også og ja det er ganske forfærdeligt, men som regel betyder det slet intet!
hvad siger dine blodprøver?
Dejlig nyhed!!!!
Tillykke søde !
Uh hvor blev jeg da nervøs - men dejligt med Kruses opdatering, så vi ved alt er ok!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128