Allerede slut??? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2011

SussieThyssen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

4+3 - Og det skulle åbenbart være slut....

Bløder meget og har ondt. Kan først få en bekræftigelse på abort mandag hvor jeg skal ringe til klinikken, men er sikker på det er slut.

Holder nok en pause herfra, ihvertfald weekenden over og jeg ved hvor jeg står i alt det her.

Tak for de mange krydsede fingre..

// Alexis

Åhhr..søde ven..hvor er jeg ked af at høre det.
Ord er så fattige..så jeg vil blot nøjes med at tænde et lys for dig og give dig et knus herinde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

Leonora

Bløder meget og har ondt. Kan først få en bekræftigelse på abort mandag hvor jeg skal ringe til klinikken, men er sikker på det er slut.

Holder nok en pause herfra, ihvertfald weekenden over og jeg ved hvor jeg står i alt det her.

// Alexis

åhhh fuck fuck fuck hvor er det bare ikke fair....er bare pisse ked på dine vegne....

Men nu ved du det kan lade sig gøre og jeg lover dig at I nok skal få ønske barnet snart...

1000 tanker fra mig

Anmeld

19. februar 2011

Kruse90

Søde det gør så ondt på mig.
Det er ikke retfærdig at i endnu engang går fra at være optimistiske og glæder jeg, til at lykken bliver REVET fra jer

Sender de varmeste kram smukke

Anmeld

19. februar 2011

Becks

// Alexis

Årh nej søde

For fanden hvor er verden uretfærdig

Tænker på jer, du ved hvor du kan finde mig hvis du har brug for en lille skrivende snak

Anmeld

19. februar 2011

Carina1977

Åhh nej  kæmpe kram herfra

Det er sgu så uretfærdig...i kæmper og kæmper og så sker det her. Jeg føler virkelig med jer

Jeg håber at du hurtigt bliver gravid igen, og jeg kan sagtens forstå at du lige holder en pause herfra weekenden over. Nogen gange kan det også blive for meget, for selv den stærkeste.

Anmeld

20. februar 2011

Putomanen

Nej, hvor er jeg bare ked af at læse, hvad der er sket!!!

Jeg håber, at du snart kommer ovenpå igen og kan se fremad. Pas godt på dig selv...

Anmeld

20. februar 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Tak for de mange krydsede fingre og tanker. Jeg er desværre ved at abortere. Har ikke fået bekræftet det endnu, men er slet ikke i tvivl.

Jeg har blød siden i går on and off med mange smerter i går og lidt i dag.

Jeg er helt færdig og orker ikke at gå mere i dybden, men løber er ihvertfald kørt. Jeg nåede at opleve 5 dages ubeskrivelig lykke, og nu er det revet ud af mine hænder og vendt til ubeskrivelig smerte. 

Ved ikke lige hvornår jeg vender tilbage. Bliver ked, bare af at skrive det her.

Tak for alt, i har været en kæmpe støtte...

Alexis...

Anmeld

20. februar 2011

MissGeoh

Tak for de mange krydsede fingre og tanker. Jeg er desværre ved at abortere. Har ikke fået bekræftet det endnu, men er slet ikke i tvivl.

Jeg er helt færdig og orker ikke at gå mere i dybden, men løber er ihvertfald kørt. Jeg nåede at opleve 5 dages ubeskrivelig lykke, og nu er det revet ud af mine hænder og vendt til ubeskrivelig smerte. 

Ved ikke lige hvornår jeg vender tilbage. Bliver ked, bare af at skrive det her.

Alexis...

KÆMPE

Anmeld

20. februar 2011

Bondepigen

Alexis...

Årh nej, hvor er det forfærdeligt.

Stort kram til dig!!!

Anmeld

20. februar 2011

Lambi

// Alexis

neeej ej hvor kedeligt søde...jeg ved ikke hvad jeg skal sige/skrive, men vil lige sende dig et kæmpe og ønske dig alt det bedste på mandag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.